שיווק דיגיטלי לצעירים – שונה בהחלט מהשיווק המקובל

צעירים ובני נוער, מוגדרים כבר מזמן כקהל יעד אסטרטגי עבור המותגים השונים. ההשפעה שלהם על צריכת המותגים היא גדולה. במציאות כאשר הצעירים מבזבזים מאות שקלים מדי שבוע, אין פלא שישנם רבים שמעוניינים לאכול מנתחי העוגה. בדרך זו, אנו מבינים יותר כי הרגלי הצריכה של הקהל הצעיר הם אימפולסיביים במידה מסוימת היות והם קלים יותר לשכנוע ומושפעי בנקל ע"י פעולות שיווקיות נכונות.

כוח הצרכנות של הקהל הצעיר רק מתחזק באמצעות הרשתות החברתיות

כוחם של צעירים ובני הנוער כצרכנים בשנים האחרונות רק גובר. אנו רואים כי ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, מעגלי ההשפעה של אותן רשתות חברתיות, עומד על 800 חברים בממוצע, כך שבשיתוף אחד או בלחיצת כפתור אותו צעיר, יוכל להעביר מסר זה או אחר, אם לחיוב או לשלילה לגבי מוצר שהוא רכש, חוויית רכישה וכדומה. צעירים, חיים ברשתות החברתיות והם גולשים ברשתות אלה, כ-5 שעות מדי יום (!) כך שהם נמצאים בקשר עם עשרות חברות ומותגים שונים.

צעירים ובני הנוער הם יצרני תוכן- האומנם?

קהל הצעירים, בין אם במודע ובין אם לא, הם יצרני התוכן מס' 1, אם בכמות התמונות, הסרטונים, הסטטוסים והפוסטים שהם מעלים בכל רגע נתון, אם באמצעות הטלפון החכם, הלפטופ, כך שהם מעבירים ביניהם מסרים הקשורים למותגים או למוצרים השונים שהם רוכשים או ממליצים עליהם. מכל מקום, באמצעות בני הנוער, עשרות חברות ומותגים הפכו את המידע שלהם לנגיש יותר ויכולות הבאז החיוביות והשליליות הפכו להיות אף רחבות יותר.

המגדרים בין הצעירים וההבדל ביניהם בשיווק הדיגיטלי

השיווק הדיגיטלי לנוער, אינו נעשה במקשה אחת, כי המגמה הבולטת היא שהשיווק נעשה על פי מאפיינים מגדריים-בנות בנפרד ובנות בנפרד. הנערות למשל, רוכשות יותר מאשר הנערים. הבנות מבזבזות יותר, ממש כפי שהנשים מבזבזות יותר כסף על מותגים מאשר הגברים.

כל הזכויות שמורות ליאנג מדיה © 2018

נגישות