יפו תל אביב

התחלנו לעבוד עם רשת האופנה יפו תל אביב באמצע מרץ.
המטרה שלנו הייתה חד משמעית: הכנסות לרשת. התחברנו לקופות עצמן והיינו עם היד על ההכנסות היומיות.
אמצעים: 2 נכסים דיגיטליים: עמוד פייסבוק עם 110,000 עוקבים. (חשיפה אפסית כמובן עקב הירידה של פייסבוק). ובנוסף, עמוד אינסטגרם פעיל עם 30 אלף עוקבים.

מטרות:
1. החזרת הלקוחות המשלמים לסניפי הרשת ואהדת הקהל.
2. קידום הנכסים הדיגיטלים.
3. שימוש באמצעים חדשניים ולהגברת ההכנסות ברשת – ואפשרות למדוד אותם.
4. הגברת ההכנסות ע"י פרסום שוטף.
5. הגדלת מועדון הלקוחות.

הפעולות שביצענו להשגת המטרה:
1. צילומי דוגמניות מובחרות בעלות כמות עוקבים גדולה באינסטגרם (בעזרת רובררטו) ושימוש באחותי של סופי מלצ'ר – ניקול מלצ'ר – כפרזנטורית – דבר שיצר רעש תקשורתי נרחב.
2. קמפיינים בעמוד חיילים מצייצים – לקחנו כמה פוסטים בעמוד הפופלארי חיילים מצייצים המונה כרבע מליון עוקבים באינסטגרם ויצרנו מצבע מיוחד לחיילים בעלות מינימאלית בלבד. המבצע הגיע ליותר מ-150,000 אנשים וצבר כמות אינטרקציות נרחבת של יותר מ15,000 אינטרקציות (לייקים, תגובות, שיתופים) = התוצאה: יותר מ-600 חיילים ברחבי הארץ נכנסו לסניפים ורכשו ביותר מ-30,000 ש"ח.
3. פרסום פוסטים שוטפים וסטוריז – העלאה שוטפת של תכנים מימי הצילום ושיתוף בסטוריז אותנטיים מהחנויות עצמן. התוצאה= 1 מתוך 5 לקוחות שמגיעים לחנויות, נכנסים עם תמונה ביד של דגם ספציפי שהם מחפשים כתוצאה מהסתכלות בנכסים הדיגיטליים. תוצאה נוספת: עמוד האינסטגרם הגיע ל46 אלף עוקבים ועמוד הפייסבוק הגיע ל119,000 עוקבים בתוך חודשים בודדים בלבד.
4. שימוש במשפיעני רשת ומובילי דעת קהל- כחלק מקידום הסניף החלש יותר (עזריאלי תל אביב) ובתקציב מינימאלי הצלחנו לגייס 9 כוכבות רשת עם עשרות ומאות אלפי עוקבים. הבחירה הייתה במשפיעניות אשר עוקביהן נשים באזור הגיאוגרפי. באמצעות מהלך קראייטיב מיוחד, המשפיעניות העלו פוסטים מסניף עזריאלי, דבר שגרם לתפוצה כוללת של 400,000 אנשים פוטנציאלים עם יותר מ-100,000 איטרקציות בכל התמונות שהועלו יחד.
התוצאה= בתום שבועיים נרשמה עליה של 12% בהכנסות בסניף עזריאלי תל אביב.
5. פרסום ממומן – הושקע כסף רב בקידום הפוסטים בנכסים הדיגיטליים לקהל מטורגט היטב. חיזוק סניפים ואזורים חלשים והגברת המודעות למותג.
6. שימוש בשובר באמצעות צ'אט בוט: קיום קמפיין עם מבצע של 30 ש"ח מתנה בכל הפלטפורמות בעלות מינימלית. ניתן לקבל את השובר באמצעות מערכת הצ'אט בוט החכמה שנבנתה.
תוצאות: מתוך 3,000 כניסות למערכת – 2,000 נרשמו, 8,000 מימשו את השובר ורכשו ביותר מ-32,000 ש"ח.

תוצאות:
הרשת עברה ממצב של הפסדים של 250,000 ש"ח בחודש לרווחיות של 100,000 ש"ח. צריך להוסיף?

כל הזכויות שמורות ליאנג מדיה © 2018

נגישות