פעילות גיוס עובדים למכירת כרטיס האשראי של Cal ושופרסל

שופרסל הפסיקה את הפעילות שלה עם לאומי קארד והחלה לעבוד עם חברת Cal. ולכן חברת Cal הייתה חייבת לגייס מאות צעירים אשר יחלו למכור את כרטיס האשראי החדש אשר הנפיקה. חברת Cal החלה להפעיל פרסום מסיבי לגיוס העובדים שלה ובזבזה מאות אלפי שקלים בפרסומות בעיתון ובטלוויזיה. כחלק  ממסע הגיוס, סוכנות YOUNG לקחה על עצמה פרוייקט רחב היקפים לגייס עובדים צעירים מהרשתות החברתיות – והחלה לפרסם לחיילים משוחררים וצעירים בגילאי 21-24 בעזרת מאגרי המידע שלה. קמפיין הלידים העצום כלל סדרת סרטונים של היתרונות בלעבוד ברצפת שופרסל (דבר לא מזהיר במיוחד) ועד לתמונות גרפיות מגוונות. הקמפיין התבצע בפלטפורמת האינסטגרם והפייסבוק. התוצאה? כ- 550 לידים איכותיים בחודש בעלות של 8,500 ש"ח בלבד.

2
1
1
1

כל הזכויות שמורות ליאנג מדיה © 2018

נגישות