שיווק בעזרת משפיעני רשת- כל כך זול, כך כך אפקטיבי

 

 

זהו סוד גלוי שמדיית הפרסום, מתחילה לקבל את מקומה הראוי בלב הקונצנזוס הדיגיטלי בקרב מותגים ואנשי פרסום בכל העולם. שיווק בעזרת משפיעי רשת כבר עברה את שלב הינקות והיא כבר מתפתחת בזכות עצמה. המון מחקרים הוכיחו, כי פרסום באמצעות משפיעני הרשתות החברתיות כבר מביא תוצאות מוכחות, אם ע"י גידול במכירות, יחסי המרה ועוד. המדיה החדשה, קיבלה אישור רשמי עם הקמפיין של מותג השעונים דניאל וולינגטון, אשר הפך מסטארט אפ שמחירו היה 1500$ למותג עולמי שהכניס 220 מיליון דולרים בשנה.

 

מותגי הענק הבינו כי קמפיין משפיעני הרשת הוא זה שיגרום להם לרווחים עצומים

היום בעלי מותגי הענק, כבר מבינים  כי הם צריכים להקצות הרבה יותר מתקציב הדיגיטל שלהם לטובת משפיעני הרשת. בשנת 2014-2015, הייתה איזו שהיא אופוריה בעקבות מותגים שונים שהתפרסמו רק  בגלל שנעזרו עם משפיעני הרשת. ישנם כבר המון קמפיינים בכל מקום אפשרי ברשתות החברתיות, זה כבר הפך להיות למשהו בלתי אפשרי, כאשר אנו מגלגלים את העכבר במסך האינסטגרם למטה, מבלי שנראה פרסומת גלויה או סמויה או איזה שהוא סוג של טיזר.

המותגים הגדולים הבינו שעשרות ומאות אלפי העוקבים של אותם משפיענים צמאים לתוכן שהם מעלים, מחכים בסבלנות לפוסט/ התמונה הבאה. נוסף על כך, כאשר רואים שאותו מוביל דעה מצטלם עם מוצר מסויים או מבצע שירות מסויים – ישנה תנועה רבה של מעריציו ללכת אחריו ולנסות להיות כמותו.

 

 

הסקרים השונים בעולם מראים על שביעות רצון המפרסמים באמצעות משפיעני רשת

על פי סקר עולמי שנעשה לא מזמן עולה כי, 73% מהמשווקים החלו לאמץ בשנים האחרונות את שיטת השיווק בעזרת משפיעני רשת. 89% מקרב המשווקים סיפרו כי השימוש בשיטה זו גרמה להם תוצאות משביעות רצון.

 

 

שיווק באמצעות משפיעני רשת זו כבר לא מילה גסה!

הנוחות שמציע קמפיין פרסומי רגיל, הינה שפה דומה בכל המדיות החברתיות. הפרסום או שיווק בעזרת משפיעני רשת הפכה להיות אפקטיבית יותר, היות והם אלה שיוצרים את התוכן ולא משרדי הפרסום. זו הסיבה שיש לתת למשפיענים את מרחב התמרון שלהם, היות ולמשפיענים יש תוכן מותאם ואותנטי. בכל מקרה, מומלץ לבדוק את התוכן לפני שהוא יועלה לרשת, כך שתראו אם הוא אכן עונה על צרכיכם השיווקיים.

כל הזכויות שמורות ליאנג מדיה © 2018

נגישות