
בדקנו את RTB House: פרסום פרוגרמטי שמבין אותך – גם כשאתה לא לגמרי מבין את עצמך
בעולם שבו מפרסמים מחפשים יתרון תחרותי אמיתי, טכנולוגיה לבד כבר לא מספיקה. מה שחשוב הוא היכולת לייצר ערך מוסף – תובנות חדשות, קהלים חדשים, ביצועים...

הרעיון הוא פשוט - אתם שולחים לידים למערכת ה-CRM שלכם עם פרמטרים מתאימים. ברגע שאתם מעדכנים סטטוס על ליד במערכת (התבצעה שיחה / נקבעה פגישה / סגירה וכו׳) במערכת שלכם - אותם פרמטרים נשלחים באופן אוטומטי למערכות הפרסום: גוגל, פייסבוק ואנלטיקס - וכך תוכלו לדעת בלייב - מאיזו מודעה / קהל / קמפיין - הגיעו הסגירות - והכי חשוב! להגדיר שפייסבוק וגוגל יבצעו אופטימיזציה לקמפיינים לפי עלות לסגירה ולאיו דווקא לפי עלות לליד. בנוסף - תוכלו להעביר פרמטרים של ״ערך המרה״ על מנת לבדוק מהו החזר ההשקעה על הפרסום שלכם (ROAS) - וכך להשקיע תקציבים נוספים על קמפיינים רווחיים יותר.

לסיכום, אלה הפרמטרים החשובים ביותר שעליכם להעביר למערכת ה-CRM שלכם במידה ואתם מעוניינים לבצע ״היזון חוזר״ ולמדוד את עלות הסגירה:
utm_source
utm_medium
utm_campaign
utm_term
utm_content
fbclid
gclid
fbp
lead_id
ברגע שיהיה חיווי על שינוי סטטוס לליד – יש לשלוח את כל הפרמטרים הנחוצים (שרשמנו למעלה) ישירות ל- Facebook Conversions. יש להשתמש במערכות אינטגרציה צד ג׳ כגון Zapier או Make. ה״טריגר״ למעשה יהיה – עדכון סטטוס של הליד. ככל שיהיו יותר פרמטרים – כך המדידה תהיה נכונה וטובה יותר. בתמונה כאן ניתן לראות את החיבור שעשינו באמצעות זאפייר:

העברנו את כל הפרמטרים הרלוונטים ישירות ל- Facebook Conversions – וכך נוכל בצורה יעילה למדוד את כל הסגירות שהתבצעו כבר במערכות הפרסום של פייסבוק.

2. יורדים למטה ומאשרים את זאפייר / make לקבל גישה לפיקסל שלכם.

3. אנחנו חיברנו דרך זאפייר. הטריגר כרגיל – כל פעם שהסטטוס של הליד משתנה > יורה את הפרמטרים בצורה הבא:

חשוב מאוד לציין שיש להמתין לפחות 7 ימים עד שתוכלו את ה-CRM Events במערכת הפרסום שלכם.
על מנת לחבר את ההמרות עלינו למעשה לחבר את גוגל אנלטיקס GA4 לגוגל אדס ולשלוח לשם אירועי המרה דרך זאפייר.
כרגע זה עדיין לא מדוייק מכיוון שאנחנו עדיין לא יורים פרמטרים של UTM ו-gclid – אך בקרוב מאוד זה יתאפשר ואנחנו נעדכן את המדריך.

חשוב לציין שיש המון מקרים בהם תראו כל מיני שגיאות. אנחנו ממליצים להיעזר בחברת פרסום מקצועית שמכירה את כל המקרים והתגובות ותעזור לכם בשמחה לקבל חיוויים מדויקים של סגירות ישירות למערכות הפרסום שלכם.