הכירו את פיירזון – Pairzon: העתיד של שיווק קמעונאי באמצעות AI

בעידן בו השוק הקמעונאי הופך תחרותי יותר ויותר, היכולת לנתח נתוני צרכנים ולנצל אותם לטובת שיפור החוויה והגדלת הרווחים היא קריטית. חברת Pairzon משנה את כללי המשחק עם פלטפורמת שיווק מבוססת בינה מלאכותית, שמעניקה למשווקים קמעונאיים את היכולת "לראות את העתיד" – ולפעול בהתאם.

מה זה Pairzon וכיצד היא מחדשת?

Pairzon היא פלטפורמה מתקדמת לניהול ושיפור קמפיינים שיווקיים בעולם הקמעונאי. היא מרכזת, מנתחת וממירה נתוני עסקאות – הן מחנויות פיזיות והן מאונליין – לקהלים מדויקים במיוחד. בכך, היא מאפשרת למשווקים להפיק ROI ו-ROAS יוצאי דופן בזמן קצר מאוד.

איחוד נתוני רכישה – הכוח העל של השיווק האומניצ'אנלי

Pairzon מאפשרת למשווקים קמעונאיים לאחד את כל נתוני הרכישה הראשוניים שלהם ולקבל כוח על בשיווק דיגיטלי. המערכת מחברת את כל נקודות המגע של הלקוחות – הן באונליין והן באופליין – ומייצרת ניתוח מדויק של החזר ההשקעה (ROI) בשיווק אומניצ'אנלי.

שילוב בין עולמות – שיווק מבוסס נתונים מהחנויות אל הדיגיטל

בעוד שרוב מערכות ניהול נתוני הלקוחות (CDP) עוסקות באיסוף מידע דיגיטלי, Pairzon עושה קפיצה קדימה בכך שהיא מחברת מידע מחנויות פיזיות עם פעילויות שיווק דיגיטליות. כך ניתן למדוד במדויק את ההשפעה של כל קמפיין דיגיטלי על המכירות הפיזיות ולזהות קהלים חדשים על בסיס רכישות שבוצעו בפועל.

איך Pairzon משנה את חוקי המשחק?

  1. מדידה מדויקת של החזר על ההשקעה (ROI) – במקום "לירות לכל הכיוונים", Pairzon מאפשרת לנתח נתוני מכירות ישירים ולדעת בדיוק איזה חלק מההכנסות נובע מהמאמצים הדיגיטליים.
  2. פילוח קהלים חכם ומתקדם – בעזרת מנוע בינה מלאכותית (AI), המערכת יודעת ליצור קהלים מותאמים אישית, להימנע מבזבוז תקציב על קהלים לא רלוונטיים ולשפר את אחוזי ההמרה.
  3. חיזוי התנהגות צרכנים – המערכת עושה שימוש באנליטיקות מתקדמות, כמו מודלים של RFM, LTV, ניתוח סלי קניות ועגלות נטושות, כדי לחזות אילו לקוחות יבצעו רכישה נוספת ומתי.
  4. איחוד נתונים – Pairzon מאפשרת למשווקים לזהות לקוחות בכל ערוצי השיווק שלהם וליצור תצוגת לקוח אחידה, גם כשהם עוברים בין ערוצים דיגיטליים ופיזיים.
  5. שיפור הרווחיות ושימור לקוחות – באמצעות שימוש נכון במידע קיים, ניתן לשפר שימור לקוחות, צמצום נטישת לקוחות (Churn) ולהוזיל עלויות רכישת לקוח (CAC).

השותפים האסטרטגיים של Pairzon

Pairzon משתפת פעולה עם חברות טכנולוגיה מובילות בתחום הקמעונאות והשיווק, כולל Verifone, Priority, Orpak, Microsoft, NVIDIA ועוד. השותפויות האלו מאפשרות לה להמשיך ולפתח פתרונות חדשניים שמתאימים לעולם הקמעונאות הדינמי.

לסיכום – למה Pairzon?

Pairzon מספקת כוח על למשווקים קמעונאיים, ומעניקה להם את היכולת להבין, לחזות ולמקסם את הביצועים שלהם בצורה שלא הייתה אפשרית בעבר.

פלטפורמת הבינה המלאכותית של Pairzon מציעה מדידה חסרת תקדים ויכולת פילוח מתקדמת, ומאפשרת לקמעונאים להמיר לקוחות אנונימיים לקונים נאמנים, להעשיר נתונים ולמקסם רווחים.

רוצים לראות איך זה עובד בפועל? הזמינו הדגמה עוד היום!

רוצים לעבוד איתנו?

מאמרים אחרונים

בואו ללמוד על הלקוחות שלנו: