בדקנו את RTB House: פרסום פרוגרמטי שמבין אותך – גם כשאתה לא לגמרי מבין את עצמך
בעולם שבו מפרסמים מחפשים יתרון תחרותי אמיתי, טכנולוגיה לבד כבר לא מספיקה. מה שחשוב הוא היכולת לייצר ערך מוסף – תובנות חדשות, קהלים חדשים, ביצועים...
הכירו את - VWO - כלי ניסוי A/B שמאפשר לכם להגדיר, להפעיל ולנתח ניסויים A/B על האתר שלכם. ניסויים A/B מאפשרים לכם להשוות שתי גרסאות שונות של אתר או קמפיין כדי לראות מה עובד טוב יותר.
VWO הוא כלי שימושי עבור כל עסק שמחפש לשפר את ביצועי האתר שלו. הנה כמה דרכים שבהן VWO יכול לשפר את ביצועי האתר שלכם:
כדי להשתמש ב-VWO כדי לשפר את ביצועי האתר שלכם, עליכם להתחיל ביצירת חשבון VWO. לאחר שיהיה לכם חשבון, תוכלו להתחיל ליצור ניסויים A/B.
כשאתם יוצרים ניסוי A/B, עליכם לבחור את הרכיב באתר שלכם אותו תרצו לבדוק. אתם יכולים לבדוק כותרות, תמונות, קריאות לפעולה, פלואו מסוים באתר או כל רכיב אחר באתר שלכם.
לאחר שתבחרו את הרכיב שברצונכם לבדוק, עליכם ליצור שתי גרסאות שונות (או יותר) של הרכיב. גרסת A היא הגרסה הנוכחית של הרכיב, וגרסת B היא הגרסה החדשה של הרכיב.
לאחר שתיצרו את שתי הגרסאות, עליכם להפעיל את הניסוי. VWO יתחיל להציג את שתי הגרסאות של הרכיב למשתמשים שלכם באופן אקראי.
לאחר שהניסוי יפעל במשך זמן מה, תוכלו לנתח את התוצאות. VWO יספק לכם נתונים על ביצועי שתי הגרסאות של הרכיב.
תוכלו להשתמש בנתונים אלו כדי לקבוע איזו גרסה של הרכיב עובדת טוב יותר. לאחר שתקבעו איזו גרסה עובדת טוב יותר, תוכלו להחליף את הגרסה הנוכחית של הרכיב בגרסה החדשה.

להלן כמה טיפים לשימוש ב-VWO כדי לשפר את ביצועי האתר שלכם: