VWO הוא כלי שימושי עבור כל עסק שמחפש לשפר את ביצועי האתר שלו. הנה כמה דרכים שבהן VWO יכול לשפר את ביצועי האתר שלכם:
- שיפור מודעות למותג: VWO יכול לעזור לכם לשפר את מודעות המותג שלך על ידי בדיקת כותרות, תמונות או קריאות לפעולה שונות באתר שלכם.
- הגברת המרות: VWO יכול לעזור לכם להגביר את המרות על ידי בדיקת מודלים שונים של מודעות או דפי נחיתה.
- שיפור חווית המשתמש: VWO יכול לעזור לכם לשפר את חווית המשתמש באתר שלכם על ידי בדיקת פריסות שונות של האתר שלכם או תכונות חדשות.
כיצד להשתמש ב-VWO כדי לשפר את ביצועי האתר שלכם
כדי להשתמש ב-VWO כדי לשפר את ביצועי האתר שלכם, עליכם להתחיל ביצירת חשבון VWO. לאחר שיהיה לכם חשבון, תוכלו להתחיל ליצור ניסויים A/B.
כשאתם יוצרים ניסוי A/B, עליכם לבחור את הרכיב באתר שלכם אותו תרצו לבדוק. אתם יכולים לבדוק כותרות, תמונות, קריאות לפעולה, פלואו מסוים באתר או כל רכיב אחר באתר שלכם.
לאחר שתבחרו את הרכיב שברצונכם לבדוק, עליכם ליצור שתי גרסאות שונות (או יותר) של הרכיב. גרסת A היא הגרסה הנוכחית של הרכיב, וגרסת B היא הגרסה החדשה של הרכיב.
לאחר שתיצרו את שתי הגרסאות, עליכם להפעיל את הניסוי. VWO יתחיל להציג את שתי הגרסאות של הרכיב למשתמשים שלכם באופן אקראי.
לאחר שהניסוי יפעל במשך זמן מה, תוכלו לנתח את התוצאות. VWO יספק לכם נתונים על ביצועי שתי הגרסאות של הרכיב.
תוכלו להשתמש בנתונים אלו כדי לקבוע איזו גרסה של הרכיב עובדת טוב יותר. לאחר שתקבעו איזו גרסה עובדת טוב יותר, תוכלו להחליף את הגרסה הנוכחית של הרכיב בגרסה החדשה.
טיפים לשימוש ב-VWO כדי לשפר את ביצועי האתר שלכם
להלן כמה טיפים לשימוש ב-VWO כדי לשפר את ביצועי האתר שלכם:
- הגדירו מטרות ברורות עבור הניסויים שלכם. מה אתם מנסים להשיג עם הניסוי שלכם? האם אתם מנסים לשפר את מודעות המותג, להגביר המרות או לשפר חווית המשתמש?
- בחרו רכיבים חשובים לבדיקה. אל תאבדו זמן על ניסויים ברכיבים שאינם משמעותיים. בחרו רכיבים שיכולים להשפיע באופן משמעותי על ביצועי האתר שלכם.
- הפכו את הניסויים שלכם ליעילים ככל האפשר. השתמשו בנתונים היסטוריים כדי לזהות רכיבים שיש להם פוטנציאל להשפיע על ביצועי האתר שלכם.
- השתמשו ב-VWO כדי לשפר את האתר שלכם באופן קבוע. אל תמתינו עד שהאתר שלכם יתקלקל כדי להשתמש ב-VWO. השתמשו ב-VWO באופן קבוע כדי לשפר את האתר שלכם ולשפר את ביצועי העסק שלכם.