צפיות 0

סיפור סינדרלה - איך הצלחנו לסגור 3,700 מנויים לקאנטרי הצעיר ביותר בתל אביב בתקופה של 3 חודשים בלבד?

קאנטרי ארלוזורוב הוא הבית של תושבי תל אביב הרוצים להשקיע בעצמם ובגוף שלהם, לקיים אורח חיים בריא ומהנה. הקאנטרי פונה לכל הגילאים מטף ועד גיל הזהב ומציע מגוון פעילויות וחוגים ייחודיים, לצד מתקנים איכותיים ומקצועיים. בקאנטרי ישנם חוגי שחייה וספורט, עיצוב גוף, יוגה ופילאטיס, ספינינג, חדר כושר עצום ו3 בריכות מקורות. מערכת החוגים גדלה בהתאם לביקוש המנויים ומשתנה בהתאם להעדפת המנויים.

3,700 מנויים ב-3 חודשים בלבד

5,000 לידים בסה״כ הכל בתקציב של 20,000 ש״ח בלבד

מיצוב ארולוזורוב 97 כקאנטרי המוביל בתל אביב

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

  • לוחות זמנים – הקאנטרי פנו אלינו עוד בשלב השיפוצים כאשר המתקנים עוד היו בניילונים. עמד לרשותינו חודש בלבד על מנת להקים מותג מ-0! בזמן הזה היה עלינו  לבנות מיתוג שלם, שפה, להקים נכסים דיגיטליים וקמפיינים ממומנים. האתגר היה לקחת מותג שאף אחד לא מכיר, ושיש לו לוגו בלבד, ולהפוך אותו למותג שהוא שם דבר בתל אביב. (התוצאות דיברו בעד עצמן – תוך 3 חודשים כל תושבי תל אביב הכירו את הקאנטרי והגענו למכסת מנויים מ-ל-א-ה!)
  • תקופת הקורונה – הקורונה הביאה איתה אתגרים לוגיסטיים ואסטרטגיים. פתיחת הקאנטרי נדחתה, כוח האדם היה דל והאסטרטגיה השתנתה לאורך הסגרים. לכן נדרש מאיתנו להתאים את עצמינו למציאות משתנה. ההתאמה כללה שינויי מיתוג, שינויי מדיניות הקאנטרי, היערכות לוגיסטית למספר מוגבל של מנויים ועוד… 
  • מחירים – נושא המחירים היווה מוקד מרכזי לתשומת הלב של המנויים הפוטנציאליים. על מנת להתמודד עם הנושא הקמנו צ׳אט בוט מטורף שנתן מענה מיידי לנרשמים ולמחירים היקרים. הצ׳אט בוט בנוי בצורה של שאלות ותשובות מובנות מראש אך נותן תחושה של נציג שירות אמיתי שמדבר עם הגולשים.  הבוט חסך זמן יקר וכוח אדם וכך כולם קיבלנו את המענה הדרוש. קיבלנו 30 פניות ביום כאשר הצ׳אט בוט סינן משמעותית את כמות הפניות וזיקק לנו את הפניות החשובות. בנוסף הצ׳אט בוט אפשר לנו שיחות מכירה שלמות שבסופן הגולשים הופנו לדף הרשמה וכך הצלחנו להביא נרשמים בצורה אוטומטית לחלוטין. 

THE STRATEGY

מה עשינו?

  • מיתוג קיבלנו בריף מהלקוח ובעזרתו היה עלינו לבנות את כל השפה העיצובית שתלווה את אתר האינטרנט, האינסטגרם והפייסבוק, הכרזות בקאנטרי, הפרינטים ושלטי החוץ. לשם כך עבדנו עם הארט דיירקטורית שלנו ובנינו שפה אחידה בכל הנכסים הדיגיטליים שתעביר את המסר של הקאנטרי המשדר זרימה, השראה, חיבור לגוף ולנפש. 
  • בניית אתר – הקמת אתר אינטרנט היא אומנות בפני עצמה. יש חשיבות למיקום הלשוניות, בחירת התמונות, הטקסט והפלואו שילווה את הגולש מהרגע שנכנס לאתר ועד שהוא נרשם כמנוי. הקמנו לארלוזורוב אתר אינטרנט מרשים הכולל דפי נחיתה להשארת פרטים וכן הרשמה אוטומטית. לאחר מכן באמצעות דף הנחיתה התממשקנו עם פיזיקל שהיא מערכת ניהול הלקוחות של הקאנטרי. כמו כן, הקפדנו על נגישות ואבטחת מידע מתקדמת.
  • סושיאל מדיהאת הפעילות בסושיאל מדיה חילקנו לכמה תחומים:
    1. הכירו את המאמנים – כל מאמן קיבל פוסט משלו כאשר הגולשים קיבלו הזדמנות להכיר את המאמנים שהולכים לאמן אותם בקאנטרי! המאמנים נשאלו שאלות כמו ״במה היית עוסק אם לא היית מאמן?״, ״מה התרגיל האהוב עליך״, ״מה המוטו שלך לחיים?״ ועוד… 
    2. מתכונים בריאים – התזונאית של הקאנטרי ליוותה את מחלקת הסושיאל מדיה ובנתה מתכונים בריאים המותאמים לעונות השנה ולצרכים הפיזיים השונים. כך למשל קיבלנו מתכון למרק כתום חם בחורף, או חביתת חלבונים בונת שריר לאחרי אימון… 
    3. מדריכים לאימון בבית וביצוע תרגילים נכונים – הקורונה יצרה הזדמנות לאימונים ביתיים וכך כל מאמן יצר סרטון או מדריך כתוב לביצוע תרגילים בצורה נכונה גם בבית. האימונים הביתיים סייעו לחזק את הקשר עם המנויים גם בתקופה שבה הקאנטרי היה סגור לפעילות.
    4. לייבים של אימונים מקוונים בתקופת הקורונה – בלטפורמת הפייסבוק בנינו מערכת אימונים מקוונים קבועים שבהם יכלו המנויים לקחת חלק. האימונים כללו יוגה, פילאטיס, זומבה, עיצוב הגוף ועוד ונחלו הצלחה רבה. 
    5. סטוריז – הכולל פלייליסטים להנעה ומוטיבציה, הצצה למתרחש בקאנטרי לפני הפתיחה, הצצה לאימונים ועוד…

Sponsored campaigns

קמפיינים ממומנים

המקום שבו הקריאייטיב והקמפיינים הממומנים נפגשים. האסטרטגיה שלנו הייתה להעלות את קמפיין הלידים ב-3 שלבים, כאשר כל אחד מהם היה ״טיזר״ והכנה לשלב הבא. חילקנו את הקמפיין ל-3 נושאים:

1. קמפיין חיים ארלוזורוב

 (איפה חיים? מי זה חיים? אתה בא לחיים?) – המחשבה מאחורי המהלך הייתה שאף אחד לא באמת יודע מי זה חיים ארלוזורוב, שעל שמו הוקם הקאנטרי. (הקאנטרי ממוקם ברחוב חיים ארלוזורוב) מטרת הפעילות הייתה לעורר הזדהות בין הקאנטרי לארלוזורוב, ולעודד סקרנות אצל הגולשים. בתור התחלה לא גילינו את מטרת הקמפיין ושילבנו תכנים פרסומיים בצורת ״מי זה חיים?״ ״אתה בא לחיים?״ וכדומה. על מנת לעורר באזז, סקרנות והזדהות. 

2. הכירו את המאמנים

פה למנויים הפוטנציאליים נפתחה הזדמנות להכיר את המאמנים מקרוב. כל מאמן קיבל מודעה משל עצמו יחד עם סרטון ייחודי בו הוא מספר על עצמו, על הניסיון שלו, ואף מסר פניה אישית למתאמנים שהולכים להתאמן אצלו בקרוב!

3. אתם ההשראה שלנו

המסר המרכזי של הקאנטרי הוא שהמתאמנים הם ההשראה של המאמנים, של הקאנטרי. קמפיין ההשראה כלל מסרים כמו: אתם המוטיבציה שלנו, אתם הכוח שלנו, אתם ההשראה שלנו,  אתם האנרגיה שלנו ועוד. כל מודעה לוותה בקופי יצירתי שמעביר את המסר לפיו המתאמנים הם ההשראה! הם נותנים השראה למאמנים, לעצמם, לסביבה שלהם וכך יכולים לבנות עולם טוב יותר ובריא יותר.

THE VICTORY

התוצאות

  • הצלחנו להביא כמויות מדהימות של לידים!
  • באמצעות הצמדת מספר וירטואלי לכל מודעה (077) הצלחנו לעקוב אחר כמות השיחות שהתקבלו במוקד וראינו שהיו יותר טלפונים מאשר לידים.
  • הגענו ל-5,000 לידים בחודשיים ו10,000 טלפונים! (סה״כ 15,000 לידים!)
  • כל זה בתקציב של 20,000 ש״ח בלבד!!
  • ההרשמה נפתחה ב-15 למרץ ונסגרה ב-30 למאי! הצלחנו לסגור את כל כמות המנויים ולהגיע למכסה המלאה!!! 3,700 מנויים בחודשיים וחצי. מטורף בכל קנה מידה. שברנו שיא של כל קאנטרי בתל אביב!!