צפיות 0

בורגרס בר - איך מנהלים מערך הדיגיטל שלם של רשת המונה 38 סניפים?

בורגרסבר הינה רשת מזון מהיר ישראלית כשרה המציעה ארוחות המבורגר, סנדוויצ׳ים, סלטים ותוספות. לרשת כמעל 30 סניפים ברחבי הארץ והיא מפעילה מערך משלוחים נרחב.

הגדלנו את הנכסים הדיגיטליים במאות אלפי עוקבים!

600,000₪ הכנסות ממוצעות בחודש מהקמפיינים הממומנים!

גייסנו למעלה מ-100 עובדים לרשת!

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

קיבלנו את בורגרסבר ב2018, כאשר מערך הדיגיטל שלהם היה מנומנם עד כי לא קיים. הם פנו אלינו בבקשה לנעוץ יתד בעולם הדיגיטלי שרק החל להתפתח, על מנת להגביר את נוכחותם ברשת ולהשתמש בפלטפורמת הדיגיטל להגדלת הרווחים. כידוע, תחום המזון המהיר הינו תחום תחרותי במיוחד לרבות רשתות מזון בתחום ההמבורגרים. עלינו היה להתבלט אל מעל המתחרים על ידי תוכן פורץ גבולות במסגרת תקציב מוגבל מאוד. כמו כן, מותג בורגרס בר מוכר מאוד בירושלים בכלל ומשפחות בפרט. עלינו היה להגיע לקהל צעיר, חדש, ולמצב את עצמנו בכלל הערים בהן הרשת פרוסה.

THE STRATEGY

מה עשינו?

  • סושיאל מדיה – היה חשוב לנו לייצר להם שם מותג סושיאל מדיה עם תחרויות שמיצבו את בורגרסבר כאחת המובילות ברשת.  1+1 על צ׳יפס, צ׳אט בוט, פעילויות קריאייטיב, חיסונים, הגרלות, ימי צילום, משפיענים, טיקטוק, חגים ומועדים, יום ההמבורגר, פורים, כנפיים של קרמבו. עשרות אלפי לייקים וצפיות וחשיפות. הגדלנו אותם בפייסבוק ב30 אלף עוקבים מתחילת הפעילות. באינסטגרם ב6,000 עוקבים מתחילת הפעילות. כמו כן, פתחתנו פלטפורמות נוספות כמו טיקטוק עם סרטונים שעברו את ה-200,000 צפיות!
  • חיזוק סניפים חלשים בשטח הכולל קמפיין גיוס עובדים ומהלכים דיגיטליים נקודתיים לכל סניף.
    אחד האתגרים הגדולים ברשת היה חיזוק סניפים חלשים. עשינו פעילויות על מנת להשיג את המטרה הזו:

    א – קמפיין גיוס עובדים ממוקד לכל סניף. התקציב נלקח מהסניף עצמו, כאשר ביצענו סוג של קמפיין לידים בתוך פייסבוק ואינסטגרם שמגדיל את כמות הפניות. הסניפים חיפשו שליחים, עובדי פס, אחמשים, טרגטנו מועמדים רלוונטים לפי חתך גיל ומיקום גיאוגרפי וכך הסניף קיבל את הפניות הרלוונטיות ביותר. בתקציב מינימלי של 200₪ הצלחנו לגייס בממוצע 2-3 עובדים לכל קמפיין.

    ב׳-  מהלכים דיגיטליים – מבצעים נקודתיים לסניף המושבה הגרמנית (לייט נייט, 1+1, הנחה על ההמבורגר השני) מבצעי גרילה שהקמנו יחד עם מנהלת השיווק ועשינו קמפיינים נקודתיים לסניפים. כך אנחנו הצלחנו להגדיל את כמות המבקרים בסניפים עצמם.

    לדוגמא בסניף תלפיות חילקנו צ׳יפס 1+1 מתנה  והבאנו 200-300 אנשים לסניף באותו שבוע! 

  • חיזוק מערך ההזמנות והמשלוחים אונליין חיזקנו משלוחים בקרב הסניפים החלשים. קיבלנו תקציב ייחודי לכל סניף ויצרנו  מודעות איקומרס של מכירות לאפליקציית המשלוחים. הצלחנו להביא רכישה בעלות של 10₪ בלבד.  הגענו להחזר השקעה ממוצע של 1 ל-10 – כלומר על כל שקל שהסניף שם הוא קיבל 10₪.  הצלחנו להגיע קרוב ל200 הזמנות משלוחים בחודש בממוצע! מטורף!
  • קמפיין משלוחים רשתי –  קמפיין חודשי קבוע בפייסבוק ואינסטגרם עם מודעות מגרות ומתאימות למצבים שונים. כמו קורונה, היגיינה, פסח, ועוד. כל כמה חודשים בנינו קריאייטיב חדש מותאם למצב ועשינו AB Testing רחב מאוד על המודעות השונות.
  • ניהול קמפיין משפיענים ויחסי ציבור – חברנו לאורי צרור, איש היח״צ הצעיר ביותר בישראל, יחד איתנו הצלחנו להביא למעלה מ-100 משפיענים בניהם כוכבי ריאליטי, סלבס, טיקטוקרים, בלוגרים ועוד.

פעילות שיהיה (B)מזל!

פעילות שיהיה במזל הפגישה בין הדיגיטל למציאות! ערכנו פעילות נושאת פרסים שהתקיימה במשך 3 חודשים! הפעילות כללה חלוקה של כרטיסי גירוד בסניפים ברכישת כל ארוחה, כאשר כל כרטיס גירוד זוכה! הלקוחות קיבלו צ׳יפס מתנה, ארוחה נוספת חינם, שתיה 1+1 ועוד פרסים נוספים.. לאחר מכן כל כרטיס מזכה את הלקוח בכניסה הגדולה – כאשר כל כניסה להגרלה מותנית בהצטרפות למועדון הלקוחות שלנו!
ההגרלה כללה 3 פרסים:
מקום שלישי – קורקינט חשמלי
מקום שני – חופשה זוגית בארץ
מקום ראשון – חופשה חלומית בתאילנד! 

לאורך כל חודשי הפעילות תקשרנו אותה באינסטגרם ובפייסבוק, העלינו סטורי עם ההאשטאג #שיהיה_במזל יחד עם אינספור תמונות של לקוחות מרוצים. הפעילות הניבה תנועה רבה מאוד ומשמעותית בסניפים וכן מעורבות רבה-  עוקבים, לייקים שיתופים ותגובות בעמוד שלנו.

מדובר באחת הפעילויות המוצלחות ביותר של בורגרסבר שממשיכים לדבר עליה עד היום..

בורגרבוט - הצ׳אט בוט של בורגרס בר

הצ׳אט בוט הוא מענה אוטומטי שניתן לכל מי שפונה אלינו בפייסבוק. לצ׳אט בוט שלנו קראנו בורגרבוט והוא נותן מענה לכל שאלה מובנית מראש, בצורה שנראית כאילו נמצא נציג שירות מאחורי המסך 🙂 בורגבוט ענה לשאלות כמו אילו סניפים פתוחים, שעות פתיחה, מנות בתפריט, משלוחים, מבצעים ומועדון לקוחות, והצליח להתחבב על הגולשים כאילו היה אדם אמיתי לחלוטין!

השתמשנו בצ׳אט בוט על מנת לעשות פעילויות מדהימות בפייסבוק, כמו למשל שליחת שוברים אוטומטיים לתיבת הצ׳אט, חלוקת פרסים ועוד… 

כך למשל ביום ההמבורגרים הבינ״ל ערכנו פעילות שבה כל מי שמתייג חבר מקבל באופן אוטומטי שובר לתיבת הפייסבוק שלו, שאותו הוא יכול לממש בסניפים.  הפעילות הניבה הצלחה מטורפת והביאה כמעט 6,000 תגובות!!!!!!

״התוצאות שהחבר׳ה מביאים לנו פשוט מדהימות. קריאייטיב מדהים, אינגייג'מנט שלא חווינו בחיים, טרגוטים מדויקים של קהלי היעד שלנו ובכך הביא אותנו גם לתוצאות של רכישות מדהימות! בתחילת הדרך, הרשת הייתה משקיעה 2,500 ₪ בלבד לקידום בסושיאל. בזכות העבודה עם ירין והסוכנות המדהימה שלו – הגיעה הצלחה גדולה ונכון להיום הרשת משקיעה כבר כ-25,000 ₪ במערך הסושיאל והיד עוד נטויה...״

THE VICTORY

התוצאות

קצת מספרים:
מדי חודש הרשת מגיע לכ- 200-300 אלף חשיפות באינסטגרם ובפייסבוק.
כמות עוקבים באינסטגרם ובפייסבוק:
פייסבוק: 33,096!
אינסטגרם – 12.32K!
הכנסות מהקמפיינים הממומנים בפייסבוק ובאינסטגרם בלבד מוערכים ב600,000 ש״ח כל חודש. מטורף!
עלות ממוצעת לרכישה בקמפיינים הרשתיים עומד על 3 ש״ח, החזר השקעה בקמפיין רשתי עומד על כמעט 40!!