תודעה ציבורית והסברה:
תחרות בשוק המקומי:
זיהוי הצרכים וההבנה של השוק המקומי:
1. קמפיינים ממומנים במגוון פלטפורמות
2. מהלכי סושיאל מדיה מגוונים
3. יצירת תכנים רבים
4. עבודה עם משפיעניות
5. עבודה עם קהילות מגוונות
6. יצירת פרסומת דיגיטל עם הפרזנטורית אלינה לוי
7. פניה לקהל יעד בשפות עברית, ערבית ואנגלית
במהלך ההשקה הצלחנו לשלב בין הכרות קהל היעד עם המותג לעידוד קניה והגדלת מכירות המוצר ברשת הסופר פארם, בחנויות ובאונליין.
הצלחנו להגיע לכמויות חשיפה אדירות וקיבלנו תגובות מדהימות, בנוסף
יצרנו סקרנות ועניין רב ובעזרתם הגענו לתפוצה של מעל מיליון נשים במדינת ישראל.
*הנתונים המוצגים נכונים למועד הפרסום, ויכול וישתנו מעת לעת. הנתונים מהווים ממוצע של כלל הלקוחות, ויכול ונתונים של לקוח בודד יהיו שונים.
All rights reserved to YOUNG MEDIA LTD © 2024