מכיוון ששטראוס מים שמה דגש על מיתוג המעסקים שלהם אשר חרט על דגלו את ערך השיוויוניות – אותגרנו לאתר קהל מהחברה הערבית אשר יעבור סינון קפדני מאוד תחת מחלקת ה- HR של שטראוס מים.
לאחר עבודה אינטנסיבית יצרנו מגוון רחב של מודעות אותנטיות ומדוייקות והתחלנו בקמפיין לידים נרחב המטורגט לקהל יעד מדוייק.
החלטנו לשים את העובדים בפרונט. דאגנו להפיק ימי צילום אותנטיים של עובדי החברה, טכנאים, אנשי שירות ומכירות. טרגטנו קהלים מדוייקים מהחברה הערבית והחברה הכללית תוך שימוש במסרים מתאימים לכל מגזר.
בשורה התחתונה- קיבלנו עשרות לידים מידי יום בעלות ממוצעת של 2$ (!!) לליד איכותי ומסונן לפי פרמטרים שקבענו מראש.
הלידים הועברו ישירות למחלקת ה- HR של שטראוס מים. יחד עם זאת, השתמשנו בסרטוני גיוס קצרים של שטראוס מים הממחישים את המיתוג המעסיק הנפלא של שטראוס מים.
*הנתונים המוצגים נכונים למועד הפרסום, ויכול וישתנו מעת לעת. הנתונים מהווים ממוצע של כלל הלקוחות, ויכול ונתונים של לקוח בודד יהיו שונים.
All rights reserved to YOUNG MEDIA LTD © 2024