איך קדמנו את חברת Inspira Technologies מתחום המכשור הרפואי

איך קדמנו את חברת Inspira Technologies מתחום המכשור הרפואי

Inspira Technologies היא חברת מכשור רפואי חדשנית המתמחה בפתרונות טיפול נשימתי. החברה נסחרת בנאסד״ק תחת הסימול IINN. מוצר הדגל של החברה נקרא- ART™. מערכת ה-ART פועלת כ"ריאה מלאכותית" כדי לאזן מחדש את רמות ריווי החמצן של החולים בדקה אחת בזמן שהמטופלים ערים ונושמים באופן ספונטני. על ידי החדרת חמצן לדם והוצאת CO2 מהדם, למערכת ART יש פוטנציאל למזער את הצורך באוורור מכני.

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

  • העבודה עם Inspira Technologies מאתגרת בכמה מישורים. ראשית, החברה פונה למשקיעים מוסדיים, פמילי אופיסס ומשקיעי הריטייל בנאסד״ק. מטרתה העיקרית הינה להגיע לחשיפה גדולה וליצור קהילת משקיעים סביבה.
    המשקיעים נחשבים למתוחכמים מאוד והערוצים בהם נמצאים הם מגוונים כגון רדיט, לינקדאין, דיסקורד טוויטר ועוד. עלינו היה לבנות פריסת מדיה רחבה מאוד שתעזור לנו להגיע לחשיפה הגדולה ביותר ולבנות קהל איכותי מאוד שנוכל להפיץ אליו ידיעות חמות לפני כולם ולגרות אותו.
  • שנית, קשה מאוד למדוד את רמת האפקטיביות של הקמפיינים הממומנים והעבודה בסושיאל, מכיוון שאין כאן קריאה לפעולה או איזושהי מדידת המרה. מהי הצלחה בעיניך? זו אחת השאלות הראשונות ששאלנו את הלקוח, אך הם מבחינתם, לא ידעו להגיד.

THE STRATEGY

מה עשינו?

  • יצרנו דשבורד חכם המתחבר באמצעות API לכלל מערכות הפרסום: טאבולה, לינקדאין, טוויטר, פייסבוק ועוד. וכן, מתחבר לנתוני המנייה בזמן אמת. יכולנו לראות בבירור את השפעת קניית המדיה על ווליום המנייה. לאט לאט מדדנו ערוצים אפקטיביים יותר ומודעות המניעות לפעולה בקרב המשקיעים השונים. זה ללא ספק פריצת דרך בעולם הפרסום הדיגיטלי. לראשונה הצלחנו למדוד פעילות אונליין באופליין, לקצור מסקנות ולשפר את הפרסום שלנו כל הזמן.
  • בנינו קהילה- מלבד ערוצי הסושיאל מדיה – בחרנו להשתמש בפלאשי על מנת ליצור רשימת דיוור מקצועית של כלל המשקיעים המגיעים מהאתר, מהפרסום שלנו, מהוובינרים המרתקים שעשינו ועוד. בנינו תוכן מקצועי בשם Knowledge Center והתחלנו לשלוח כתבות, מידע, אירועים ועוד לקהילת המדוורים שלנו. ראינו אחוזי פתיחה מאוד גבוהים (30% פתיחה+) ואחוזי הקלקה גבוהים. לראשונה יכולנו לאפיין את קהילת המשקיעים שלנו ולמדנו אודותם רבות: מיקום גיאוגרפי, דפים שבהם הם ביקרו, תפקיד וחברה בה הם עובדים. דבר שאפשר למקד את הפרסום שלנו ולנסות לגבש פרופיל דומה לקהל המשקיעים אותם טרגטנו.
  • וובינרים – חברת IINN מאמינה בלמידה שוטפת והתעדכנות בכל החידושים מתחום המכשור הרפואי. לשם כך היא מקיימת וובינרים הנגישים לקהל הרחב העוסקים בתחום, וחלקם בחינם לגמרי!
  • קידום כתבות יח״צ בנכסים הדיגיטלים ובעיקר בטאבולה.
  • הקמת באנרים באתרי המסחר המובילים בעולם: בלומברג, בנזינגה ועוד באמצעות באנרים ב-FORTV.

THE VICTORY

התוצאות

  • הקהילה גדלה ל-30,000 עוקבים משקיעים בכלל הפלטפורמות.
  • ערך המנייה עלתה ב-30% מאז תחילת הפעילות.
  • מאות לידים של Retail investors and institutional investors
  • הצלחנו למצב את IINN כחברת מכשור רפואי מובילה בעולם הדיגיטל ולהגדיל את הנוכחות שלה ברשת בצורה משמעותית!

עם למעלה מ-2.3 מיליון חשיפות – כך העלנו את מחלת הנוירובלסטומה לשיח הציבורי

עם למעלה מ-2.3 מיליון חשיפות - כך העלנו את מחלת הנוירובלסטומה לשיח הציבורי

בדצמבר 2021 - למעלה מ-50 משפיעני רשת העלו סרטונים וגלויות על מחלת הנוירובלסטומה, בכדי להעלות לסדר היום הציבורי את מאבק החולים להכנסת תרופתיהם לתקציב סל הבריאות.

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

ניורובלסטומה הוא גידול סרטני נדיר שתוקף בדרך כלל תינוקות וילדים עד גיל 6. מדובר בגידול סרטני בתאים מתפתחים של מערכת העצבים הסימפתטית.

הטיפול התרופתי הניתן בישראל למחלה, לא יעיל ברוב המוחלט של המקרים וכדי לקבל טיפול שיביא להצלת חייהם ללא חזרת מחלה, הילדים צריכים לעזוב עם משפחותיהם את הסביבה המוכרת לניו יורק, ארה"ב שם רופא יהודי בשם ד"ר קושניר נותן טיפול מציל חיים שיכול לתת להם סיכוי לחיות, תרופה העונה לשם "דניאלזה" שהוא פיתח יחד תומאס, אביה של דניאלה גאד שחלתה בניורובלסטומה והחלימה בזכות התרופה הזו.
ברקע התדיינות ועדת הסל על התרופות שירכיבו את סל הבריאות לשנת 2022, נרצה לקדם מהלך דיגיטלי במסגרתו בעלי השפעה יעלו לרשתות החברתיות תמונה שלהם מחייכים למען כל ילדי הניורובלסטומה עם האשטאג אותו נקבע מראש וסימון שיסמל את הקמפיין.

המטרה, לעצור את המצב החמור בו הורים לפעוטות וילדים, נדרשים להילחם על הסיכוי היחיד של הילדים שלהם לחיות במקום לקבל את הטיפול כאן- בישראל.

THE STRATEGY

מה עשינו?

עבדנו בשיתוף פעולה עם משרד יחסי הציבור ״אייקון תקשורת״ המתמחה בפארמה ובריאות. יחד בנינו אסטרטגיה מקיפה והחלטנו ליצור קמפיין משפיעני רשת, בו הם יצלמו את עצמם מקריאים מכתבים מהורים של הילדים החולים (סיפורים אמיתיים בעילום שם).

בקמפיין השתתפו ידוענים רבים בינהם: אליעד נחום, בר מינאלי, שיר אלמליח, ליאל אלי, גיל מרנץ, רומי גיאור, שרית פולק, שירז שוקרון, ענבל רז, טיטי איינהו, סאבלימינל, גל זהבי, קפה שחור חזק, האולטראס, איזי, רון שלום, נורוז, שחר ליבנה, עדי לאון, מירי מסיקה, מני ממטרה, אור מינאלי, הלם תרבות, עמית חשאי, משה נחומוביץ, פיי ג׳קיטה, אבי אברומי, אירה דולפין, ועוד המון דוגמנים וכוכבי רשת שונים.

בנוסף, בחרנו להעלות את אחד מהסיפורים בעמוד הפייסבוק המצליח: ״סטטוסים מצייצים״ – שם הצלחנו להגיע למאות אלפי אנשים ומקבלי החלטות.

"איך מעכלים שהילדה שלך בת ה4 חולה בסרטן ילדים נדיר?" - הפוסט המלא בסטטוסים מצייצים.

THE VICTORY

התוצאות

  • עוד כ-43 פרסמו את הגרפיקות ותייגו אותנו, אנשים ללא קשר אלינו ובלי שביקשנו מהם!
  • החשיפה המשוערת של כל הקמפיים עומדת על 2.3 מיליון צפיות.
  • הפוסט שעלה לסטטוסים מצייצים הגיע ל-600 שיתופים ו200,000 חשיפות!
  • הגרפיקות ממשיכות לרוץ בסטוריז של אנשים ברחבי הארץ עד עכשיו והסיפור ממשיך להגיע לעוד ועוד אנשים גם אחרי שהקמפיין הפסיק.
  • לפי הערכתנו הגסה – יותר מ-1,000 אנשים שיתפו את הגלויה (ההערכה נלקחה משיחות עם מכרים, הסלבס וכוכבי הרשת ששיתפו אותנו).
  • בסטטוסים מצייצים הפוסט הפך לויראלי- למעלה מ-872 שיתופים, 3,600 לייקים, ו-375 תגובות. הפוסט נחשף לרבע מיליון אנשים. בהחלט הישג אדיר.
  • התרופה נכנסה לסל התרופות הישראלי לשנת 2022.

דיגיטל וסייבר הולך יחד – כיצד מצבנו את חברת הסייבר F5

דיגיטל וסייבר הולך יחד - כיצד מצבנו את חברת הסייבר F5

f5

חברת F5 הנה אחת החברות המובילות בעולם בתחום Application Delivery Networking. החברה מספקת מספקת פתרונות אבטחה המקנים לכל ארגון ונכסיו אבטחה מקיפה ומהימנה. יותר מ-10,000 ארגונים וספקי שירותים ברחבי העולם סומכים על מוצרי F5 ומשתמשים בשירותיה באופן יומיומי. בישראל ישנן מעל 500 לקוחות המשתמשים בשירותיה של החברה. החברה נסדרת בנאסד״ק בסימול FFIV. סניף F5 ישראל בתל אביב מונה כ300 עובדים. הסניף מהווה מוקד פיתוח עבור מספר מוצרי אבטחת המידע של החברה. בשנים האחרונות רכשה F5 את חברת NGINX וכן את חברת SHAPE.

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

  • התחלנו מחדש – Developing from Scratch לחברת  F5 העולמית לא היה שום דאטה בישראל ושום נכסים דיגיטליים שניתן להשתמש בהם. היה עלינו להקים את הקהילה שלהם מ-0. נדרש מאיתנו לבנות קהילת עוקבים רלוונטית שמתעניינת במוצרים של F5 ובפרסומיה השונים. לשם כך ביצענו מחקר מתחרים ותחומי עניין על מנת לטרגט את הקהל הרלוונטי בישראל.
  • נישתיות – הקהל של F5 מאוד רלוונטי וספציפי בתחום אבטחת המידע, הסייבר, פיתוח היישומים, Devops, Cto ועוד. לכן כדי למצוא קהל שכזה היה עלינו לחדד את תחומי העניין, המיקומים ולייצר תוכן מעניין ורלוונטי על מנת ״לפגוע בול״.
  • פערי ידע והבנה בתחום הסייבר – החברה עובדת רק עם חברות מאוד גדולות כמו מגדל, מזרחי טפחות, בנקים, חברות ביטוח, משרדי עורכי דין, בתי השקעות וכדומה. היה עלינו לבצע התאמות וללמוד את השוק, ולבצע מחקר מקיף לפני שנכנסו לעבודה על מנת ״להיכנס לנעליים״ של חברות גדולות אלה.

THE STRATEGY

מה עשינו?

  • סושיאל מדיה – התחברנו למשרד יחסי הציבור של החברה. בכל שבוע אנחנו מקבלים מהם בריף עם אירועים שקורים בחברה, מיזוגים ורכישות, כתבות ופרסומים על החברה ברחבי האינטרנט (בעיקר באתרים כמו ITNEWS, גיקטיים, TechIL, כלכליסט ועוד) וכן תגובות REAL TIME למהלכים שקורים בחברה. כך למשל כאשר חברת SHIRBIT נפרצה מיד הגבנו בפוסט בסושיאל מדיה שמסקר את הפריצה ומראה כיצד ניתן היה למנוע איתה בעזרת פתרונות האבטחה של F5. הכותבים שמתראיינים בפרסומים הם המהנדסים של F5 ונותנים טורי דעה שונים המתפרסמים בסושיאל מדיה שלנו. ממשרד היח״צ אנחנו מקבלים את התוכן, עורכים אותו, מעצבים את הפוסט ומעלים תכנים באופן שוטף. לאחר ההעלאה אנחנו מקדמים את הפוסט במערכת אוטומטי לקידום פוסטים שפיתחנו בעצמנו הנקראת Easy2ad. מטרת הפעילות בדיגיטל היא לצבוע קהל וליצור קהילה סביב המותג. על מנת לעשות זאת אנחנו מטרגטים באופן שוטף קהלים רלוונטיים: מתכנתים, מפתחים, סטודנטים וכל מי שתחום הסייבר נוגע אליו. כך אנחנו מאתרים את האנשים הרלוונטיים שיצרכו את התוכן שלנו באופן שוטף. בנוסף אנחנו חושפים את הפעילות הפנים ארגונית של F5  ימי כיף, קייטנות לילדי עובדים, שי לחג, התנדבות בקהילה ופעילות שוטפת של מחלקת הHR. 
  • וובינרים – חברת F5 מאמינה בלמידה שוטפת והתעדכנות בכל החידושים הטכנולוגיים. לשם כך היא מקיימת וובינרים הנגישים לקהל הרחב העוסקים בתחום, וחלקם בחינם לגמרי!
    א – וובינרים מחו״ל – הוובינרים כוללים תוכן איכותי כמו למשל aws, בהם מפתחי יישומים לומדים על אסטרטגיות אבטחה, אופטימיזציות כאשר הדוברים בוובינרים הם מומחי סייבר ואבטחת מידע מכל העולם. לוובינרים אלה נרשמים אנשים מובילים במשק כמו מנהלי אבטחת מידע של קוקה קולה, וחברות ביטוח וסייבר אחרות על מנת ללמוד על המוצרים של F5. כך אנחנו יכולים להנגיש בצורה דיגיטלית את מוצרי החברה לקהל הרלוונטי. 
    ב׳ – וובינרים מקומיים – אירועים מקוונים בישראל עם אנשי סייבר, מפתחים ואבטחת מידע כמו ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, אופיר קפלושניק – מהנדס מערכות בכיר בF5, דביר פרץ – מהנדס פתרונות בF5 ועוד. לכל וובינר נרשמים מאות אנשים ומועברים למערך ניוזלטר משוכלל המנוהל ע״י F5, את אותם נרשמים אנחנו מטרגטים בחזרה ומצרפים לקהילה שלנו, כך הם נכנסים למאגר דאטא שיכול לשמש להשגת לידים עתידיים.
    את הכתבות והוובינרים אנחנו מקדמים באמצעות טאבולה ואאוטבריין על מנת לאתר אנשים שגולשים בגיקטיים, כלכליסט, itnews, אנשים ומחשבים וכדומה.

  • חברות בת – בשנה האחרונה התחלנו לנהל 2 חברות בת נוספות שנרכשו לאחרונה ע״י F5 – NGINX וShape Security.  מדובר במוצרים שהעלות שלהם נגישה יותר ולכן גם הקידום שלהם מתבצע דרך העמוד של F5, שם אנחנו מתקשרים את המוצרים שהם מציעים. דרך העמוד אנו מפרסמים וובינרים של אותן חברות ואוספים לידים רלוונטים להן.

THE VICTORY

התוצאות

  • הקהילה גדלה ל8,000 עוקבים – מאוד איכותיים ומותאמים למותג
  • הצלחנו להביא עשרות ואף מאות לידים רלוונטיים לחברה שהובילו לסגירות רכישות
  • הצלחנו למצב את F5 כחברת סייבר מובילה בעולם הדיגיטל ולהגדיל את הנוכחות שלה ברשת בצורה משמעותית!
aran-arel

בורגרס בר – איך מנהלים מערך הדיגיטל שלם של רשת המונה 38 סניפים?

בורגרס בר - איך מנהלים מערך הדיגיטל שלם של רשת המונה 38 סניפים?

בורגרסבר הינה רשת מזון מהיר ישראלית כשרה המציעה ארוחות המבורגר, סנדוויצ׳ים, סלטים ותוספות. לרשת כמעל 30 סניפים ברחבי הארץ והיא מפעילה מערך משלוחים נרחב.

הגדלנו את הנכסים הדיגיטליים במאות אלפי עוקבים!

600,000₪ הכנסות ממוצעות בחודש מהקמפיינים הממומנים!

גייסנו למעלה מ-100 עובדים לרשת!

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

קיבלנו את בורגרסבר ב2018, כאשר מערך הדיגיטל שלהם היה מנומנם עד כי לא קיים. הם פנו אלינו בבקשה לנעוץ יתד בעולם הדיגיטלי שרק החל להתפתח, על מנת להגביר את נוכחותם ברשת ולהשתמש בפלטפורמת הדיגיטל להגדלת הרווחים. כידוע, תחום המזון המהיר הינו תחום תחרותי במיוחד לרבות רשתות מזון בתחום ההמבורגרים. עלינו היה להתבלט אל מעל המתחרים על ידי תוכן פורץ גבולות במסגרת תקציב מוגבל מאוד. כמו כן, מותג בורגרס בר מוכר מאוד בירושלים בכלל ומשפחות בפרט. עלינו היה להגיע לקהל צעיר, חדש, ולמצב את עצמנו בכלל הערים בהן הרשת פרוסה.

THE STRATEGY

מה עשינו?

  • סושיאל מדיה – היה חשוב לנו לייצר להם שם מותג סושיאל מדיה עם תחרויות שמיצבו את בורגרסבר כאחת המובילות ברשת.  1+1 על צ׳יפס, צ׳אט בוט, פעילויות קריאייטיב, חיסונים, הגרלות, ימי צילום, משפיענים, טיקטוק, חגים ומועדים, יום ההמבורגר, פורים, כנפיים של קרמבו. עשרות אלפי לייקים וצפיות וחשיפות. הגדלנו אותם בפייסבוק ב30 אלף עוקבים מתחילת הפעילות. באינסטגרם ב6,000 עוקבים מתחילת הפעילות. כמו כן, פתחתנו פלטפורמות נוספות כמו טיקטוק עם סרטונים שעברו את ה-200,000 צפיות!
  • חיזוק סניפים חלשים בשטח הכולל קמפיין גיוס עובדים ומהלכים דיגיטליים נקודתיים לכל סניף.
    אחד האתגרים הגדולים ברשת היה חיזוק סניפים חלשים. עשינו פעילויות על מנת להשיג את המטרה הזו:

    א – קמפיין גיוס עובדים ממוקד לכל סניף. התקציב נלקח מהסניף עצמו, כאשר ביצענו סוג של קמפיין לידים בתוך פייסבוק ואינסטגרם שמגדיל את כמות הפניות. הסניפים חיפשו שליחים, עובדי פס, אחמשים, טרגטנו מועמדים רלוונטים לפי חתך גיל ומיקום גיאוגרפי וכך הסניף קיבל את הפניות הרלוונטיות ביותר. בתקציב מינימלי של 200₪ הצלחנו לגייס בממוצע 2-3 עובדים לכל קמפיין.

    ב׳-  מהלכים דיגיטליים – מבצעים נקודתיים לסניף המושבה הגרמנית (לייט נייט, 1+1, הנחה על ההמבורגר השני) מבצעי גרילה שהקמנו יחד עם מנהלת השיווק ועשינו קמפיינים נקודתיים לסניפים. כך אנחנו הצלחנו להגדיל את כמות המבקרים בסניפים עצמם.

    לדוגמא בסניף תלפיות חילקנו צ׳יפס 1+1 מתנה  והבאנו 200-300 אנשים לסניף באותו שבוע! 

  • חיזוק מערך ההזמנות והמשלוחים אונליין חיזקנו משלוחים בקרב הסניפים החלשים. קיבלנו תקציב ייחודי לכל סניף ויצרנו  מודעות איקומרס של מכירות לאפליקציית המשלוחים. הצלחנו להביא רכישה בעלות של 10₪ בלבד.  הגענו להחזר השקעה ממוצע של 1 ל-10 – כלומר על כל שקל שהסניף שם הוא קיבל 10₪.  הצלחנו להגיע קרוב ל200 הזמנות משלוחים בחודש בממוצע! מטורף!
  • קמפיין משלוחים רשתי –  קמפיין חודשי קבוע בפייסבוק ואינסטגרם עם מודעות מגרות ומתאימות למצבים שונים. כמו קורונה, היגיינה, פסח, ועוד. כל כמה חודשים בנינו קריאייטיב חדש מותאם למצב ועשינו AB Testing רחב מאוד על המודעות השונות.
  • ניהול קמפיין משפיענים ויחסי ציבור – חברנו לאורי צרור, איש היח״צ הצעיר ביותר בישראל, יחד איתנו הצלחנו להביא למעלה מ-100 משפיענים בניהם כוכבי ריאליטי, סלבס, טיקטוקרים, בלוגרים ועוד.

פעילות שיהיה (B)מזל!

פעילות שיהיה במזל הפגישה בין הדיגיטל למציאות! ערכנו פעילות נושאת פרסים שהתקיימה במשך 3 חודשים! הפעילות כללה חלוקה של כרטיסי גירוד בסניפים ברכישת כל ארוחה, כאשר כל כרטיס גירוד זוכה! הלקוחות קיבלו צ׳יפס מתנה, ארוחה נוספת חינם, שתיה 1+1 ועוד פרסים נוספים.. לאחר מכן כל כרטיס מזכה את הלקוח בכניסה הגדולה – כאשר כל כניסה להגרלה מותנית בהצטרפות למועדון הלקוחות שלנו!
ההגרלה כללה 3 פרסים:
מקום שלישי – קורקינט חשמלי
מקום שני – חופשה זוגית בארץ
מקום ראשון – חופשה חלומית בתאילנד! 

לאורך כל חודשי הפעילות תקשרנו אותה באינסטגרם ובפייסבוק, העלינו סטורי עם ההאשטאג #שיהיה_במזל יחד עם אינספור תמונות של לקוחות מרוצים. הפעילות הניבה תנועה רבה מאוד ומשמעותית בסניפים וכן מעורבות רבה-  עוקבים, לייקים שיתופים ותגובות בעמוד שלנו.

מדובר באחת הפעילויות המוצלחות ביותר של בורגרסבר שממשיכים לדבר עליה עד היום..

בורגרבוט - הצ׳אט בוט של בורגרס בר

הצ׳אט בוט הוא מענה אוטומטי שניתן לכל מי שפונה אלינו בפייסבוק. לצ׳אט בוט שלנו קראנו בורגרבוט והוא נותן מענה לכל שאלה מובנית מראש, בצורה שנראית כאילו נמצא נציג שירות מאחורי המסך 🙂 בורגבוט ענה לשאלות כמו אילו סניפים פתוחים, שעות פתיחה, מנות בתפריט, משלוחים, מבצעים ומועדון לקוחות, והצליח להתחבב על הגולשים כאילו היה אדם אמיתי לחלוטין!

השתמשנו בצ׳אט בוט על מנת לעשות פעילויות מדהימות בפייסבוק, כמו למשל שליחת שוברים אוטומטיים לתיבת הצ׳אט, חלוקת פרסים ועוד… 

כך למשל ביום ההמבורגרים הבינ״ל ערכנו פעילות שבה כל מי שמתייג חבר מקבל באופן אוטומטי שובר לתיבת הפייסבוק שלו, שאותו הוא יכול לממש בסניפים.  הפעילות הניבה הצלחה מטורפת והביאה כמעט 6,000 תגובות!!!!!!

״התוצאות שהחבר׳ה מביאים לנו פשוט מדהימות. קריאייטיב מדהים, אינגייג'מנט שלא חווינו בחיים, טרגוטים מדויקים של קהלי היעד שלנו ובכך הביא אותנו גם לתוצאות של רכישות מדהימות! בתחילת הדרך, הרשת הייתה משקיעה 2,500 ₪ בלבד לקידום בסושיאל. בזכות העבודה עם ירין והסוכנות המדהימה שלו – הגיעה הצלחה גדולה ונכון להיום הרשת משקיעה כבר כ-25,000 ₪ במערך הסושיאל והיד עוד נטויה...״

THE VICTORY

התוצאות

קצת מספרים:
מדי חודש הרשת מגיע לכ- 200-300 אלף חשיפות באינסטגרם ובפייסבוק.
כמות עוקבים באינסטגרם ובפייסבוק:
פייסבוק: 33,096!
אינסטגרם – 12.32K!
הכנסות מהקמפיינים הממומנים בפייסבוק ובאינסטגרם בלבד מוערכים ב600,000 ש״ח כל חודש. מטורף!
עלות ממוצעת לרכישה בקמפיינים הרשתיים עומד על 3 ש״ח, החזר השקעה בקמפיין רשתי עומד על כמעט 40!!

סדרת הרשת ״המירוץ לחיים״ | פורום חמישה מיליארד לבריאות

סדרת הרשת ״המירוץ לחיים״ פורום חמישה מיליארד

בספטמבר 2020 - צולמה סדרת הרשת ״המירוץ לחיים״ על מנת להעלות לסדר היום הציבורי את מאבק החולים להכנסת תרופתיהם לתקציב סל הבריאות.

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

פורום "5 מיליארד לבריאות"  הוא פורום חירום לאומי המונה למעלה מ- 70 ארגוני חולים ועמותות. הארגון הוקם במטרה מוצהרת להוסיף 5 מיליארד ₪ לבסיס תקציב הבריאות על מנת להשיב לתושבי ישראל את הזכות לשירותי בריאות ראויים ולהביא לשיקום מערכת הבריאות הציבורית.

אחת הדרישות המרכזיות של פורום 5 מיליארד לבריאות היא עדכון קבוע של סל התרופות  הממלכתי בהתאם להמלצות משרד הבריאות בגובה של 1.65% מהתקציב הכולל של  סל הבריאות  – או במילים פשוטות 750 מיליון ₪ 

THE STRATEGY

מה עשינו?

עבדנו בשיתוף פעולה עם משרד יחסי הציבור ״אייקון תקשורת״ המתמחה בפארמה ובריאות. יחד בנינו אסטרטגיה מקיפה והחלטנו ליצור סדרת רשת המשודרת כולה מוואן בדומה ל״מונית הכסף״. בסדרת הרשת ראיינו חולים במחלות שונות אשר עלולים לאבד את הסבסוד הנחוץ לתרופות הקובעות אם הם יחיו או ימותו. ממש כך.

בסדרה השתתפו: עומר ברון, נולד עם מחלת ניוון שרירים SMA, קרן אור המתמודדת עם CF, ענת ברמן – חולה בסרטן ריאות מסוג תאים קטנים, הנחשב לקטלני ביותר וגל – החולה באנדומטריוזיס.

בנוסף, על מנת ליצור רעש תקשורתי ודיגיטלי, החלטנו להוסיף לוואן גם משפיעני רשת מובילים: סמיון גרפמן ולאה לב, וכן, פוליטיקאים המזוהים בתחום הבריאות: מיקי חיימוביץ׳, קארין שיטרית, עידן רול ואחמד טיבי. הראיון נערך באמצעות יהודה שוחט, תסריטאי בכיר בתחום הבריאות.

הסדרה הופקה במשך 5 ימים ונערכו 8 פרקים לסדרה.

את הסדרה העלנו לעמוד הפייסבוק של ״פורום חמישה מיליארד״ ודאגנו להפיצה באמצעות 72 עמותות מובילות בתחום הבריאות שנמצאות בפורום: האגודה לזכויות החולה, האגודה למלחמה בסרטן, הסתדרות הרופאים ועוד.

הפרק הראשון הועלה גם בעמוד ״ידיעות אחרונות״ המונה כ-900,000 עוקבים.

"הסיפור של עומר כבש לבבות, היינו חייבים לקחת את האייטם שלו ל״ידיעות אחרונות״. פשוט מזעזע לחשוב שילד בגילו אמור לדאוג כל שנה אם הוא יחיה או ימות"

THE VICTORY

התוצאות

 

סדרת הרשת גרפה הצלחה מסחררת עם למעלה מ-100,000 צפיות בכל פרק וחשיפה של למעלה מ-1.5 מיליון אנשים. הסדרה עלתה בעמודי הפייסבוק של ידיעות אחרונות ואף ב״חיילים מצייצים״. פוליטיקאים מובילים שתפו את הסדרה בניהם מיקי חיימוביץ׳, עידן רול, אחמד טיבי ועוד.

בשורה התחתונה: עליה של 50 מיליון ש״ח בתקציב סל התרופות.