עבדנו בשיתוף פעולה עם משרד יחסי הציבור ״אייקון תקשורת״ המתמחה בפארמה ובריאות. יחד בנינו אסטרטגיה מקיפה והחלטנו ליצור קמפיין משפיעני רשת, בו הם יצלמו את עצמם מקריאים מכתבים מהורים של הילדים החולים (סיפורים אמיתיים בעילום שם).
בקמפיין השתתפו ידוענים רבים בינהם: אליעד נחום, בר מינאלי, שיר אלמליח, ליאל אלי, גיל מרנץ, רומי גיאור, שרית פולק, שירז שוקרון, ענבל רז, טיטי איינהו, סאבלימינל, גל זהבי, קפה שחור חזק, האולטראס, איזי, רון שלום, נורוז, שחר ליבנה, עדי לאון, מירי מסיקה, מני ממטרה, אור מינאלי, הלם תרבות, עמית חשאי, משה נחומוביץ, פיי ג׳קיטה, אבי אברומי, אירה דולפין, ועוד המון דוגמנים וכוכבי רשת שונים.
בנוסף, בחרנו להעלות את אחד מהסיפורים בעמוד הפייסבוק המצליח: ״סטטוסים מצייצים״ – שם הצלחנו להגיע למאות אלפי אנשים ומקבלי החלטות.