Business to Business

פרסמו לחברות המובילות בישראל

ניהול קמפיינים B2B באמצעות YOUNG להשגת לידים איכותיים באופן קבוע.

קמפיין לידים (או פניות) הוא למעשה השיטה הנפוצה ביותר היום להשגת לקוחות לבתי עסק שונים. קמפיין לידים איכותי מגדיל את המכירות הפרונטליות/ טלפוניות במיוחד לעסקים הנותנים שירותים ולא מוכרים מוצרים, פנייה לבעלי עסקים (B2B), נדל״ן, השקעות ועוד.

הפלטפורמות בהן אנחנו מתמחים

אפשרויות הפילוח של קהל היעד רבות וכוללת בין היתר סינון לפי מין, גיל, אזור מגורים ותחביבים. סינון מקצועי ומדויק, הנעשה על ידי איש מקצוע אלה יכול להקטין כמעט לחלוטין את הסיכוי שהמודעה תיחשף לגולש לא רצוי ותבזבז כסף.

פלטפורמות לפרסום כתבות והעברת מסרים מורכבים, ולכן הלידים המתקבלים מהן, נחשבים איכותיים ו”מבושלים” יותר. הפרסום מתבצע באמצעות כתבות עיתונאיות או שיווקיות באתרי התוכן הגדולים בישראל, (חשיפה לקוראים של Ynet, מאקו, ישראל היום, גלובס, כלכליסט, דה מרקר ועוד) וכך חושפות מידע רב ומפורט יותר על המוצר או השירות המוצע, לעומת מודעת פרסומת המכילה רק תמונה ומשפט קצר. ליד שהגיע מלקוח שקרא כתבה שלמה על מוצר או שירות, עם פירוט יתרונות, מידע על עלויות, הפניה להמלצות ועוד – הוא ליד “חם” ובטוח יותר לקראת סגירת עסקה.

הפרסום בלינקדאין מעניק פתרונות מעולים למי שרוצה לפרסם שירות עסקי B2B או להגיע עם מוצר צריכה לקהל של אנשים בעלי הכנסה גבוהה, מנכ"לים ובכירים.

לינקדאין היא רשת החברתית עסקית המונה למעלה מ 650 מיליון חברים בכל העולם, מתוכם כמיליון וחצי ישראלים. בלינקדאין פעילים מנהלים ומקבלי החלטות, שכירים, בעלי עסק עצמאי, סטודנטים, עמותות, יזמים ומשקיעים הפועלים ברשת הזו למטרות עסקיות וחיפוש הזדמנויות.

בגוגל הגולשים מחפשים אתכם! זהו הבדל מהותי שייקבע האם כדאי לבחור בפייסבוק או בגוגל לצורך הפרסום. מודעת גוגל אליה נחשפים רק אנשים המחפשים שירות או מוצר מסוים כאן ועכשיו, מבטיחה ליד איכותי.

הקמת דפי נחיתה ממירים

על מנת לחסוך לכם זמן וכאבי ראש מלקוחות ״לא רלוונטיים״, אנו מציבים דגש רב על יצירת דפי נחיתה ממירים ואיכותיים עם מגוון שאלות המסננות את הגולשים.

איך זה עובד? הנה השלבים:

אפיון

מבצעים אפיון מדויק של המותג שלכם - לומדים את השירותים הניתנים, המחירים, היתרונות הבולטים ומאפיינים את קהל היעד שלכם.

1

דף נחיתה

אנו מקימים דפי נחיתה איכותיים ומדויקים המפרטים את השירותים שלכם.

2

בחירת פלטפורמה

בוחרים את הפלטפורמות המתאימות ביותר לפרסום המותג שלכם, מקימים את הקמפיינים בהתאם לאפיון.

3

זרימת לידים

הלידים מועברים למייל/ מערכת ה-CRM שלכם.

4

בקרה ואופטימיזציה

מקבלים מכם דו״ח בקרת איכות על הלידים וממשיכים באופטימיזציה שוטפת.

5

איך זה עובד? הנה השלבים:

1. אפיון

מבצעים אפיון מדויק של המותג שלכם - לומדים את השירותים הניתנים, המחירים, היתרונות הבולטים ומאפיינים את קהל היעד שלכם.

2. דף נחיתה

אנו מקימים דפי נחיתה איכותיים ומדויקים המפרטים את השירותים שלכם.

2

3. בחירת פלטפורמה

בוחרים את הפלטפורמות המתאימות ביותר לפרסום המותג שלכם, מקימים את הקמפיינים בהתאם לאפיון.

4. זרימת לידים

הלידים מועברים למייל/ מערכת ה-CRM שלכם.

5. בקרה ואופטימיזציה

מקבלים מכם דו״ח בקרת איכות על הלידים וממשיכים באופטימיזציה שוטפת.

שימוש בכלים מתקדמים לניתור שיחות נכנסות

אנו מעניקים מספרים וירטואליים לאיתור השיחות הנכנסות מהפלטפורמות השונות.