פלטפורמות לפרסום כתבות והעברת מסרים מורכבים, ולכן הלידים המתקבלים מהן, נחשבים איכותיים ו”מבושלים” יותר. הפרסום מתבצע באמצעות כתבות עיתונאיות או שיווקיות באתרי התוכן הגדולים בישראל, (חשיפה לקוראים של Ynet, מאקו, ישראל היום, גלובס, כלכליסט, דה מרקר ועוד) וכך חושפות מידע רב ומפורט יותר על המוצר או השירות המוצע, לעומת מודעת פרסומת המכילה רק תמונה ומשפט קצר. ליד שהגיע מלקוח שקרא כתבה שלמה על מוצר או שירות, עם פירוט יתרונות, מידע על עלויות, הפניה להמלצות ועוד – הוא ליד “חם” ובטוח יותר לקראת סגירת עסקה.