YOUNG BLOG

כל הכתבות מעולם השיווק הדיגיטלי, במקום אחד.

5 טיפים "מצילי חיים" בזאפייר - Zapier
משתמשים ב-Zapier? הינה כמה טיפים שיצילו לכם את החיים. כותב לכם את המאמר הזה כדי לתת מהניסיון שלי על דברים שעובדים ולא עובדים בזאפייר, הלוואי שהייתי קורא אותו לפני שנה.
טאבולה ואאוטבריין - פרסום באמצעות תוכן - למה זה בכלל טוב?
חזרו אחרינו (ואחרי כל מי שאי פעם עסק בפרסום או אפילו רק שמע על פרסום): "תוכן הוא המלך!" מכירים את המשפט הזה, נכון? הוא נאמר כמו מנטרה עד שאפשר כבר להקיא ממנו. אבל מה לעשות שהוא נכון?... תוכן הוא בהחלט המלך. ואנחנו נוסיף ונגיד: לא סתם תוכן, אלא תוכן איכותי הוא המלך האמיתי. תוכן איכותי מספק לצרכן שלכם עניין סביבכם ומניע אותו לפעולה הרצויה עבורכם. במילים אחרות – תנו לצרכן שלכם ערך מוסף והוא ימשיך להתעניין בכם עוד ועוד ועוד ועוד...
לנהל את כל התקשורת עם הלקוחות שלכם בפלטפורמה אחת - Glassix
עוד לא הגבת ללקוח בוואטסאפ? אה רגע, זה בגלל באינסטגרם? ומה עם התגובות?? בעולם שכולו סושיאל מדיה ואנשים רוצים לקבל תשובה מהירה כאן ועכשיו, מצאנו פלטפורמה אחת שתעשה לכם סדר בהכל. הכירו את Glassix
איך למכור באיקומרס בטיקטוק - TikTok Ads
אנחנו די בטוחים שיצא לכם פה ושם לשמוע את המילה "טיקטוק" ושאתם יודעים, לפחות מאוד בגדול, מה זה בדיוק. ז"א, בתנאי שאתם חיים במציאות שלנו ולא באיזשהו עולם מקביל מוזר שבו אנשים מתקשרים אחד עם השני מחוץ לרשתות חברתיות. הפעם, אנו בוחנים את הפוטנציאל השיווקי של טיקטוק - TikTok עבור חברות איקומרס, ונראה כיצד ניתן להפוך סרטונים למכירות ישירות.
מקסימום ביצועים - הכירו את הקמפיין החדש של גוגל מסוג Max Performance
סוג חדש של קמפיין Google Ads נכנס אט אט לכלל חשבונות הפרסום, והוא כאן כדי לשפר את אסטרטגיית הפרסום שלכם באמצעות הכוח של אוטומציות ולמידת מכונה (AI).
קמפיינים לקידום אפליקציות - כך תקבלו אלפי התקנות לאפליקציה שלכם!
מברוק! סיימתם לפתח אפליקציה מ-ד-ה-י-מ-ה והעליתם אותה לחנות האפליקציות. קולולולולולו...!!! עכשיו, אחרי ששמחנו, פרצנו בצהלולים, רקדנו והעפנו מלא קונפטי צבעוני באוויר שעשה המון שמח, איך ממשיכים מכאן?
רק היום! רשימת מבצעים מומלצים שיגדילו לכם את המכירות
מבצעים הם הדרך הטובה ביותר להביא קונים חדשים, להעיף מוצרים תקועים ובשורה התחתונה - להגדיל את מחזור המכירות שלנו. בזמן שהחגים בפתח, עלינו לתכנן אותם בצורה נכונה, שקולה ומחושבת – הם יכולים להיות כלי עבודה מרכזי בשדרוג העסק והזרמת כספים בדיוק בזמנים שאנחנו זקוקים להם. איזה מבצעים ניתן לעשות? להלן המדריך המלא:
Airtable (איירטייבל) - מערכת CRM חובה לכל חברה
הכירו את Airtable (איירטייבל) – המערכת שתעשה לכם סדר בעסק! איירטייבל היא מערכת ליצירת קבצים וגליונות, בדומה לאקסל ולגוגל שיטס, רק שההבדל כאן הוא שהמערכת מספקת פתרון לייצור דאטה בייס, ויזואלי ונוח למשתמש עם יותר אופציות ופתרונות.
הכירו את InPlace- לפרסם עם המשפיענים שמבלים אצלכם בעסק
שוק שיווק משפיעני רשת הוא אחד מהטרדנים החמים והמדוברים בעולם הפרסום. המותגים המובילים עושים בו שימוש כדי להישאר רלוונטיים עבור קהל צעיר ועדכני. על אף ששיטת שיווק זו נפוצה בעיקר בקרב מותגי-על עם משפיעני רשת מובילים בעלי עשרות אלפי עוקבים, מצאנו אפליקציה שמתאימה גם לתקציבים נמוכים יותר ואפקטיבית לא פחות.
התחלתם לעבוד עם YOUNG? כך תתנו לנו הרשאות לנכסים הדיגיטלים שלכם
התחלתם לעבוד איתנו? איזה כיף! על מנת שנוכל לעבוד על הנכסים הדיגיטליים שלכם, הכנו לכם כמה סרטונים ממש קלים על מתן הרשאות בפייסבוק, לינקדאין, גוגל ועוד. בהצלחה.
לפרסם באנרים באתרים המובילים - באמצעות FORTVISION
בואו לראות איך פרסום פרוגרמטי יכול לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם ולהשיג את המטרות השיווקיות שלכם באמצעות פרסום במערכת FORTVISION.
המהפכה הדיגיטלית - כתבת אורח ב-N12
הכלכלה הופכת אט אט לדיגיטלית לחלוטין, הקניות שלנו הופכות לדיגיטליות וישנו זינוק משמעותי בקניות באתר סחר מקוונים (חנויות איקומרס). עלינו, כבעלי עסקים, חברות ומותגים, להכיר במהפכה הזאת ולנצלה לטובתנו. עלינו להתאים את העסק לעולם המשתנה ופשוט להיות שם.
איך לפרסם לדור ה-Z: כמה עקרונות מנחים
הם מתאפיינים בנאמנות נמוכה למותגים, בביקורתיות גבוהה, ובאפס סבלנות לחוויית משתמש גרועה – אז איך בכל זאת תיזכו באהדת בני דור ה-z?
השיטה שלנו לבנות קמפיינים מנצחים שמכניסים מאות אלפי שקלים ל*לאורך זמן*
קמפיינים טובים הם קמפיינים שמכניסים כסף כל הזמן, על בסיס קבוע. בניית אסטרטגייה ומשפך שיווקי (אל תחשדו די) נכון- יכולים לגרום לכל התהליך הזה להפוך לאוטומטי לחלוטין לתקופה של כמה חודשים ואף שנים. לא פעם אנחנו רואים קמפיינים טובים שממצים את עצמם לאחר כמה ימים או במקרה הטוב כמה שבועות. הם נעשו ללא חשיבה ארוכת טווח ותכנון, אלא בניסיון לכבות ״שריפות״ ולהציל את המצב. לאחר 5 שנות בנייה של קמפיינים בכל פלטפורמה אפשרית ועם ספנד של למעלה מ-5 מיליון שקל בחודש ל-60 לקוחות, אנחנו נחשוף את השיטה שלנו:
המלחמה הקרה: מה עדיף? Shopify או WooCommerce
פעמים רבות עולה אצל בעלי עסקים השאלה באיזו מערכת לבנות את האתר שלהם, במקרה הזה אתר סחר אלקטרוני - איקומרס. הרבה יגידו ש-Shopify הכי טובים, ומנגד אפשר למצוא כמות זהה שיטענו בלהט ש-WooCommerce הוא הדבר הטוב ביותר מאז הלחם הפרוס (וכן, באנגלית זה נשמע טוב יותר 😃).
הפיצ׳ר החדש של פייסבוק שהולך לשנות את כללי המשחק- Ad Strategy
בשנים האחרונות, פייסבוק פועלת בצורה אגרסיבית על מנת לשפר את מערכת הפרסום שלה ולהפוך אותה לכמה שיותר אוטומטית. לאחרונה פייסבוק משחררת את הפיצ׳ר החדש שלה Ad Strategy - שעתיד לעשות את החיים של המפרסמים נוחים יותר ואוטומטיים יותר.
איך לשווק את החברה שלכם בלינקדאין: הטיפים המנצחים שלנו
בשנים האחרונות הרשתות החברתיות, ולינקדאין ביניהן, הפכו לפלטפורמה עיקרית לפרסום B2B. למי שעדיין לא מכיר, לינקדאין היא הרשת החברתית הגדולה בעולם לבעלי עסקים והיא מיועדת בין היתר גם לחיפוש עובדים ועובדות.
מדידת ביצועי קמפיינים באמצעות המרות לא מקוונות בפייסבוק וגוגל
כשאנחנו יוצרים קמפיינים בפייסבוק וגוגל לחנות האונליין שלנו - קל לנו מאוד למדוד את ההצלחה באמצעות הפיקסל או האנלטיקס. אנחנו יכולים למדוד כמעט בשקיפות מלאה את המשפך השיווקי: כמה אנשים נכנסו > כמה התקדמו לעמוד התשלום > כמה רכשו ובאיזה סכום. נוכל גם לדעת בדיוק מאיזו מודעה הרכישה הגיעה. הקושי האמיתי הוא למדוד רכישות והכנסות מהפרסום למותגים שהמכירה מתבצעת בחנות הפיזית או באמצעות מכירות טלפוניות. אל דאגה, מצאנו לכם את הפתרון.
נצייץ ונשמע - למה המותג שלכם חייב פרסום בטוויטר
ניהול ערוץ טוויטר הוא אומנות של ממש. לא פשוט לנהל את הכלי הזה בצורה יעילה ואפקטיבית, כפי שיעידו לא מעט משתמשים עסקיים שניסו זאת בעבר. אבל, חוסר ההצלחה היחסי של הכלי הזה הוא תולדה של עניין אחד בלבד: היכרות שטחית ולא מקצועית עם טוויטר. כי אם יודעים להשתמש בו נכון, אפשר לעשות איתו פלאים.
נראה לאחרונה: המדריך המלא לשימוש בוואטסאפ ביזנס
אם אתם מנהלים עסק או ארגון, אתם כבר מבינים שהתקשורת הטובה והמהירה ביותר עם הלקוחות שלכם מתקיימת בוואטסאפ. עם היתרונות באים גם החסרנות -אי סדר ובלאגן שלם. בשביל זה יש את הוואטסאפ עסקי - האפליקציה שתעשה לכם סדר בבלאגן.
איך משתמשים באיזור הלקוחות החדש של YOUNG?
לאחרונה השקנו את האיזור האישי: לינק מסודר שכל לקוח בסוכנות מקבל כאשר הוא נכנס אלינו. אז, איך משתמשים בו? מה ניתן לראות שם? כל הפרטים בסרטון הבא.
איך נותנים הרשאות ניהול בעמוד הפייסבוק ובחשבון המודעות?
במדריך הבא נלמד אתכם איך בצורה קלה ופשוטה תוכלו לתת לנו הרשאות לעמוד הפייסבוק שלכם + לחשבון המודעות שלכם.
איך מגייסים עובדים איכותיים באמצעות קמפיינים ברשתות החברתיות?
המצב התחרותי של היום מחייב ארגונים להביא אליהם טאלנטים ועובדים איכותיים שיסייעו להם בתחרות מול חברות מתחרות. כולנו כבר יודעים שחלק מהעובדים של הדור החדש אקטיבים בבדיקת האופציות התעסוקתיות העומדות לפניהם בשוק- הם מחפשים באתרי השמה ועוד. אך עדיין רובם פאסיבים ואליהם קשה יותר לנו, כמגייסים, להגיע.
לגזור ולשמור - כל המידות לרשת המדיה של גוגל (GDN)
אם התחלתם לפרסם ברשת המדיה לא מזמן, ייתכן שאתם לא מכירים את המידות של כמה מגודלי המודעות הנפוצים. במאמר הזה נציג כמה דוגמאות לגודלי המודעות הזמינים עבורכם. גזרו ושמרו 🙂
כיצד תוכלו לשפר את אחוזי ההמרה שלכם באתר בעזרת מערכת הדיוור Flashy
אם נגיד לכם שאתם משקיעים משאבים יקרים בהבאת קהל חדש לאתר אך מזניחים את שיפור יחס המרה באתר שלכם ולכן לא אתם לא ממצים את מלוא פוטנציאל המכירות באתר שלכם- איך תגיבו?
איך להתכונן (נכון) לקראת פגישה חשובה // ירין יחזקאל
פגישות טובות יכולות לשנות לכם את החיים מקצה לקצה. בין עם זה ראיון עבודה שחכיתם לו חודשים או פגישה עם לקוח שהולך לכלכל אתכם בשנה הקרובה. חשוב מאוד לבוא מוכנים היטב לפגישה כדי לא לצאת צ׳יפסים. כשאני יוצא לפגישה, אני מקפיד לשמור על כללים ברורים וקבועים (חוץ מדבר אחד שאני תמיד נופל בו, תצטרכו לקרוא עד הסוף מוחעחעחע). את אותם הכללים יש לצלם, לפתח ולהדביק את זה על מגן הסמרטפון שלכם. מבטיח לכם שאם תקפידו עליהם, אתם תראו כבר מהפגישה הראשונה שלכם תוצאות מוכחות.