YOUNG BLOG

כל הכתבות מעולם השיווק הדיגיטלי, במקום אחד.

איך "תנועת גוגל" משפיעה על אינטראקציות עם מודעות בפייסבוק: מדריך מעמיק
במסגרת ניתוח קמפיינים של לקוח, גילינו תובנה מעניינת הקשורה ל-"תנועת גוגל" שנרשמת לצד אינטראקציות עם מודעות בפייסבוק. בואו נצלול לעומק כדי להבין איך ניתן למנף את התנועה הזו לטובת קמפיינים מוצלחים יותר.
עדכוני שיווק דיגיטלי - חודש מאי 2024
הכל על קמפיין InMail בלינקדאין: שיטת פרסום יעילה להשגת לידים איכותיים
קמפיין InMail הוא אחת השיטות היעילות ביותר לפרסום בלינקדאין ולהשגת לידים פוטנציאליים לעסק שלכם. בכתבה זו נסביר בפירוט רב מהו קמפיין InMail, איך הוא עובד, מהם היתרונות והחסרונות שלו, ונציג נתונים סטטיסטיים לגבי ביצועים ממוצעים כדי לעזור לכם להחליט אם זו השיטה המתאימה עבורכם.
לינקדאין על אוטומט - הכירו את המערכת לקידום אורגני בלינקדאין של Young Media
לינקדאין הפכה בשנים האחרונות לפלטפורמה עסקית חיונית. עם למעלה מ-830 מיליון משתמשים ברחבי העולם, היא מציעה הזדמנויות אדירות ליצירת קשרים, גיוס לידים וקידום עסקים. אך ניהול פרופיל לינקדאין פעיל ותוסס דורש זמן ומאמץ רבים. כאן נכנס לתמונה בוט חכם, שיכול לאוטומציה של משימות רבות, לחסוך זמן יקר ולשפר משמעותית את התוצאות שלכם.
מה יקרה לאימיילים השיווקיים שלכם אחרי 1 בפברואר 2024?
החל מה-1 בפברואר 2024, ג'ימייל ויאהו ידרשו מהמדוורים לעמוד בדרישות קפדניות יותר, במטרה להפחית את כמות הספאם בתיבות הדואר האלקטרוני של המשתמשים. הדרישות החדשות כוללות:
גוגל מחסלת את הקוקיז - מה ההשלכות של זה על הפרסום שלכם?
בתחילת 2023 הודיעה גוגל כי היא תפסיק להשתמש בקוקיז צד שלישי ב-Chrome, דפדפן האינטרנט הפופולרי ביותר בעולם. השינוי צפוי להתבצע בשלבים, החל מ-2024, ויסתיים בשנת 2025. מבחינת אנשי שיווק דיגיטלי זוהי גזרת גורל, אבל למה?
מנהלי / סמנכ"לי שיווק? איך ניתן למדוד את ביצועי הפרסום כדי להבין את ההשפעה שלהם על התוצאות העסקיות
לינקדאין שיחררה מחקר רחב שנקרא: המאמר "CMO Scorecard: The Advertising Metrics That Drive Business Outcomes" מאת ניגאל הוליס, ג'ון לומברדוק, וג'יימס ווילקינסון והינה כמה דברים חשובים שאתם צריכים לדעת
שלב הלמידה של פייסבוק - מה זה בעצם?
מנהל המודעות של פייסבוק היא מערכת מורכבת של אלגוריתמים שמטרתם להציג מודעות לאנשים הנכונים בזמן הנכון. כדי לעשות זאת, המערכת חייבת ללמוד על האנשים והמקומות הטובים ביותר להציג את המודעות.
איך מפרסמים בזמן מלחמה? כל המידע במקום אחד
ישראל במלחמה. מלחמת קיום מול ארגוני טרור נבזים ומול מדינות רבות שרוצות להפיל אותנו. אך אל לנו לשכוח שישראל נמצאת במלחמת קיום כלכלית אותה בעלי עסקים, המותגים והחברות הגדולות במשק מרגישים. החמצן של בעלי העסקים, המניע אותם - הוא השיווק, שנעצר בבת אחת ביום שבת ב-07.10.2023 על מנת לכבד את האירועים העצובים. לבעלי עסקים וחברות אין את הפריבילגיה לעצור כרגע. המשק חייב להמשיך לתפקד ולהתקדם. מה בכל זאת אפשר לעשות כדי לפרסם בתקופה עצובה זו? ריכזנו לכם את כל הטיפים שלנו.
בעלי אתר איקומרס? עזבו אתכם מ-ROAS ועברו ל- MER נתון שאתם חייבים להכיר
שכחו מ- ROAS. והכירו את המדד שממלא תפקיד מכריע בקביעת הרווחיות וההצלחה של המכירות המקוונות של החברה = MER (Margin Earning Ratio). מאמר זה יחקור מהו MER, מדוע הוא כל כך חשוב עבור עסקי מסחר אלקטרוני, ויספק טיפים לשיפור מדד חיוני זה.
נעים להכיר - שיווק בלינקדאין: איך להגיע לקהל מקצועי ולסגור עסקאות גדולות
לינקדאין היא פלטפורמת רשת חברתית מקצועית המאפשרת לבעלי עסקים להתחבר עם לקוחות פוטנציאליים, לשתף תוכן מקצועי ולהגדיל את המודעות למותג שלהם. באמצעות פרסום בלינקדאין, אתה יכול להגיע לקהל מקצועי רלוונטי, ולהציג את המוצרים או השירותים שלך בפני אנשים שסביר להניח שהם מעוניינים בהם.
שיווק באאוטבריין (Outbrain) - הביאו לידים איכותיים ורלוונטים במיוחד
אאוטבריין היא פלטפורמת פרסום המאפשרת לבעלי אתרים להציג את התוכן שלהם באתרים אחרים. באמצעות פרסום באאוטבריין, אתה יכול להגיע לקהל רחב של גולשים רלוונטיים, ולשפר את כמות ואיכות הלידים שלך.
נושאי חיפוש בקמפיינים ביצועים מקסימליים: איך להשתמש בהם כדי לשפר את הביצועים שלך
קמפיינים ביצועים מקסימליים (Performance Max) הם כלי יעיל עבור מפרסמים שרוצים להגיע לקהל רחב יותר של אנשים. כלי חדש בקמפיינים אלה הוא נושאי חיפוש, אשר יכולים לעזור לך להגיע לקהל רחב יותר של אנשים, להוריד את עלויות הקמפיין שלך ולשפר את ביצועי הקמפיין שלך.
עדכוני שיווק דיגיטלי - חודש אוגוסט 2023
כל העדכונים החמים בעולם השיווק הדיגיטלי של אוגוסט 2023. כנסו להתעדכן בכל מה שחדש בעולמות הפרפורמנס והסושיאל מדיה. העדכונים נכתבו על ידי ירין יחזקאל, בעלים של יאנג מדיה בע״מ ומומחה לשיווק דיגיטלי.
חדש בגוגל אדס - Demand Gen campaigns - והינה כל מה שאתם צריכים לדעת
גוגל הכריזה לאחרונה על קמפיינים חדשים בגוגל אדס שנקראים קמפייני דמנד ג'ן. אלו קמפיינים שנועדו לעזור למפרסמים להגיע לקהלים חדשים ולהגדיל את המודעות למוצרים שלהם.
כלי שאתם חייבים להכיר - כיצד VWO יכול לשפר את ביצועי האתר שלכם
הכירו את - VWO - כלי ניסוי A/B שמאפשר לכם להגדיר, להפעיל ולנתח ניסויים A/B על האתר שלכם. ניסויים A/B מאפשרים לכם להשוות שתי גרסאות שונות של אתר או קמפיין כדי לראות מה עובד טוב יותר.
עדכוני שיווק דיגיטלי - חודש יולי 2023
כל העדכונים החמים בעולם השיווק הדיגיטלי של יולי 2023. כנסו להתעדכן בכל מה שחדש בעולמות הפרפורמנס והסושיאל מדיה. העדכונים נכתבו על ידי ירין יחזקאל, בעלים של יאנג מדיה בע״מ ומומחה לשיווק דיגיטלי.
אוטומציה של תהליכים עסקיים: הדרך המהירה לשפר את העסק שלך
אוטומציה של תהליכים עסקיים היא שימוש במערכות טכנולוגיות כדי לבצע משימות ידניות אוטומטית. זה יכול לחסוך זמן וכסף, לשפר את הדיוק והיעילות, ולשפר את חווית הלקוח.
עדכוני שיווק דיגיטלי - חודש יוני 2023
כל העדכונים החמים בעולם השיווק הדיגיטלי של יוני 2023. כנסו להתעדכן בכל מה שחדש בעולמות הפרפורמנס והסושיאל מדיה. העדכונים נכתבו על ידי ירין יחזקאל, בעלים של יאנג מדיה בע״מ ומומחה לשיווק דיגיטלי.
מה חייב לדעת לפני שבוחרים מערכת ניהול לקוחות (CRM) לארגון שלכם?
מערכת ה-CRM שלכם צריכה להיות יותר יפה מהילדים שלכם. כן, אני לא מתבייש להגיד את זה. לא פעם אני פוגש חברות ומותגים גדולים, עם מוצר מדהים, אנשי מכירות חריפים אך עם מערכת ניהול לידים כושלת, מסורבלת. תבינו, אתם מוציאים כל כך הרבה כסף על שיווק ומכירות, להזניח את מערכת ה-CRM שלכם זה פשוט לשרוף אותו.
עדכוני שיווק דיגיטלי - חודש מאי 2023
כל העדכונים החמים בעולם השיווק הדיגיטלי של מאי 2023. כנסו להתעדכן בכל מה שחדש בעולמות הפרפורמנס והסושיאל מדיה. העדכונים נכתבו על ידי ירין יחזקאל, בעלים של יאנג מדיה בע״מ ומומחה לשיווק דיגיטלי.
מה זה גוגל אנליטיקס GA4 ואיך משתמשים בו?
גוגל אנליטיקס GA4 היא מערכת ניתוח נתונים חדשה של גוגל, המאפשרת לכם לקבל מידע מפורט על הצורה בה הלקוחות שלכם משתמשים באתר שלכם. במאמר הזה, נסביר בצורה פשוטה מהי גוגל אנליטיקס GA4 וכיצד תוכלו לנצל אותה לטובת העסק שלכם.
[מדריך] חיבור סגירות מה-CRM ישירות לפייסבוק וגוגל על מנת למדוד עלות סגירה ולא רק עלות לליד
הרעיון הוא פשוט - אתם שולחים לידים למערכת ה-CRM שלכם עם פרמטרים מתאימים. ברגע שאתם מעדכנים סטטוס על ליד במערכת (התבצעה שיחה / נקבעה פגישה / סגירה וכו׳) במערכת שלכם - אותם פרמטרים נשלחים באופן אוטומטי למערכות הפרסום: גוגל, פייסבוק ואנלטיקס - וכך תוכלו לדעת בלייב - מאיזו מודעה / קהל / קמפיין - הגיעו הסגירות - והכי חשוב! להגדיר שפייסבוק וגוגל יבצעו אופטימיזציה לקמפיינים לפי עלות לסגירה ולאיו דווקא לפי עלות לליד. בנוסף - תוכלו להעביר פרמטרים של ״ערך המרה״ על מנת לבדוק מהו החזר ההשקעה על הפרסום שלכם (ROAS) - וכך להשקיע תקציבים נוספים על קמפיינים רווחיים יותר.
עדכוני שיווק דיגיטלי - חודש אפריל 2023
כל העדכונים החמים בעולם השיווק הדיגיטלי של אפריל 2023. כנסו להתעדכן בכל מה שחדש בעולמות הפרפורמנס והסושיאל מדיה. העדכונים נכתבו על ידי ירין יחזקאל, בעלים של יאנג מדיה בע״מ ומומחה לשיווק דיגיטלי.
הגדלת יחס ההמרה באתר באמצעות המלצות על אוטומט - הכירו את Yopto
יוטפו הפכה לאחת ממערכות המלצות הגולשים הצומחות בעולם לאתרי מסחר אלקטרוני, המאפשרות להם לכתוב המלצות אמינות יותר ולאתרים להשתמש בהמלצות החיוביות לצרכי פרסום וקניית טראפיק.
עדכוני שיווק דיגיטלי - חודש מרץ 2023
כל העדכונים החמים בעולם השיווק הדיגיטלי של מרץ 2023. כנסו להתעדכן בכל מה שחדש בעולמות הפרפורמנס והסושיאל מדיה. העדכונים נכתבו על ידי ירין יחזקאל, בעלים של יאנג מדיה בע״מ ומומחה לשיווק דיגיטלי.
בואו נדבר על זה - חוק הספאם ואיך נזהרים | פרסומת
כבעלי עסקים ומותגים המדוורים ושולחים תוכן ללקוחות, אנחנו צריכים לוודא כל הזמן שאנחנו פועלים במסגרת החוק. בשנים האחרונות, נתקלנו לא פעם במקרים בהם חברות ענק, כמו גם בעלי עסקים עצמאיים, נחשפו לתביעות משפטיות, בעקבות מיילים ששלחו ללקוחותיהם. בגלל שאנחנו יודעים כמה הנושא הזה חשוב, ומצד שני כמה הוא לא מספיק ברור ומובן, החלטנו להרים את הכפפה ולתת כמה דגשים חשובים בנושא. שימו לב- *המידע אינו מהווה ייעוץ משפטי* - תמיד מומלץ להתייעץ עם עו״ד שמתמחה בתחום.
תאריכים מיוחדים בשנה | לסושיאל מדיה / קמפיינים
מנהלי סושיאל או קמפיינים ממומנים? מכינים תוכנית עבודה שנתית? רכזנו לכם את כל הימים המיוחדים הבינלאומיים בשנה. כך תוכלו להכין תכנים מתאימים לתאריכים מיוחדים.
המשפך השיווקי החדש הוא בכלל גלגל? הכירו את שיטת FlyWheel
זה לא סוד גדול שהשוק השתנה. לא משנה את מי תשאלו ומאיזה תחום הוא מגיע, הוא יגיד לכם את אותו הדבר: הכל מתנהל אחרת היום. מפרסמים רבים בוחרים להשתמש במשפך הקיים (Growth model) - אך אט אט אנחנו נחשפים לשיטה חדשה יותר. נכונה הרבה יותר.
להפוך את הוואטסאפ שלכם למכונה! הכירו את JONI
תוסף חכם לוואטסאפ WEB - שהופך את הוואטסאפ שלכם למכונה משומנת.
חגיגות נובמבר - הטיפים הכי טובים שיעזרו לכם להתכונן נכון לבלאק נובמבר
אם אתם בעלי חנות איקומרס, אין הרבה סיכוי שאתם לא מכירים את חגי המכירות של נובמבר ואת עומס המכירות שהם יכולים לייצר עבורכם. אם בטעות, איכשהו, אתם לא מכירים או שסתם לא השתתפתם בחגיגות מעולם - הטיסה הקרובה מהירח לכדור הארץ תצא בקרוב, הנוסעים מתבקשים לתפוס את מקומותיהם, להדק חגורות ולהתחבר למציאות במהירות האפשרית. תודה.
שליטה מלאה על הריווחיות שלכם - הכירו את Triple Whale
Triple Whale מפשט את תהליך ההבנה של נתוני האתר שלכם ונותן תמונה מלאה של הביצועים מכל הפלטפורמות בהם אתם משתמשים, כך שתוכלו לקבל החלטות טובות יותר עבור המותג שלכם. קבלו את הסקירה המלאה.
עקבו אחר ההוצאות והכנסות שלכם של החנות שלכם במקום אחד - BeProfit
BeProfit הוא דשבורד הרווח המדויק ביותר לניתוח נתונים עבור אתר מסחר אלקטרוני. דאגנו לכם והכנו סקירה על היכולות המרשימות של המערכת. בואו ללמוד איך תוכלו לקבל החלטות מבוססי דאטה לייעול את הרווחיות של החנות שלכם עם BeProfit.
מה זה UTM ואיך משתמשים בו בצורה נכונה? המדריך המלא
גוגל אנלטיקס הוא כלי המדידה המפורסם ביותר בעולם. הוא מאפשר לנו לדעת איזה קמפיינים עבדו הכי טוב ואילו פלטפורמות הביאו לנו את רוב הרכישות או הלידים. עם זאת, גוגל אנליטיקס מתקשה להבין את מקור התנועה של הגולשים שהגיעו לחנות באינטרנט, מאיזה קמפיין המשתמשים הגיעו ומהו האמצעי ממנו הם הגיעו לאתר. הפתרון האולטימטבי הוא שימוש ב-UTM - הכנו לכם מדריך מקיף בנושא ושיטות שיקלו עליכם משמעותית בבניית הלינקים.
מה זה פרסום B2B, מי צריך את זה ולמה זה כל כך חשוב?
יש כאלה שמדברים מלב אל לב, שזה תמיד נפלא ונהדר, אבל אנחנו מדברים עכשיו ביזנס אל ביזנס. או בשפה המקצועית: B2B.
להפוך את הלקוחות שלכם לשגרירי מותג. הכירו את- Innercircle
הכירו את Innercircle, פלטפורמה המאפשרת לכם להפוך את הלקוחות המרוצים לשגרירי מותג.
5 טיפים "מצילי חיים" בזאפייר - Zapier
משתמשים ב-Zapier? הינה כמה טיפים שיצילו לכם את החיים. כותב לכם את המאמר הזה כדי לתת מהניסיון שלי על דברים שעובדים ולא עובדים בזאפייר, הלוואי שהייתי קורא אותו לפני שנה.
טאבולה ואאוטבריין - פרסום באמצעות תוכן - למה זה בכלל טוב?
חזרו אחרינו (ואחרי כל מי שאי פעם עסק בפרסום או אפילו רק שמע על פרסום): "תוכן הוא המלך!" מכירים את המשפט הזה, נכון? הוא נאמר כמו מנטרה עד שאפשר כבר להקיא ממנו. אבל מה לעשות שהוא נכון?... תוכן הוא בהחלט המלך. ואנחנו נוסיף ונגיד: לא סתם תוכן, אלא תוכן איכותי הוא המלך האמיתי. תוכן איכותי מספק לצרכן שלכם עניין סביבכם ומניע אותו לפעולה הרצויה עבורכם. במילים אחרות – תנו לצרכן שלכם ערך מוסף והוא ימשיך להתעניין בכם עוד ועוד ועוד ועוד...
לנהל את כל התקשורת עם הלקוחות שלכם בפלטפורמה אחת - Glassix
עוד לא הגבת ללקוח בוואטסאפ? אה רגע, זה בגלל באינסטגרם? ומה עם התגובות?? בעולם שכולו סושיאל מדיה ואנשים רוצים לקבל תשובה מהירה כאן ועכשיו, מצאנו פלטפורמה אחת שתעשה לכם סדר בהכל. הכירו את Glassix
איך למכור באיקומרס בטיקטוק - TikTok Ads
אנחנו די בטוחים שיצא לכם פה ושם לשמוע את המילה "טיקטוק" ושאתם יודעים, לפחות מאוד בגדול, מה זה בדיוק. ז"א, בתנאי שאתם חיים במציאות שלנו ולא באיזשהו עולם מקביל מוזר שבו אנשים מתקשרים אחד עם השני מחוץ לרשתות חברתיות. הפעם, אנו בוחנים את הפוטנציאל השיווקי של טיקטוק - TikTok עבור חברות איקומרס, ונראה כיצד ניתן להפוך סרטונים למכירות ישירות.
מקסימום ביצועים - הכירו את הקמפיין החדש של גוגל מסוג Max Performance
סוג חדש של קמפיין Google Ads נכנס אט אט לכלל חשבונות הפרסום, והוא כאן כדי לשפר את אסטרטגיית הפרסום שלכם באמצעות הכוח של אוטומציות ולמידת מכונה (AI).
קמפיינים לקידום אפליקציות - כך תקבלו אלפי התקנות לאפליקציה שלכם!
מברוק! סיימתם לפתח אפליקציה מ-ד-ה-י-מ-ה והעליתם אותה לחנות האפליקציות. קולולולולולו...!!! עכשיו, אחרי ששמחנו, פרצנו בצהלולים, רקדנו והעפנו מלא קונפטי צבעוני באוויר שעשה המון שמח, איך ממשיכים מכאן?
רק היום! רשימת מבצעים מומלצים שיגדילו לכם את המכירות
מבצעים הם הדרך הטובה ביותר להביא קונים חדשים, להעיף מוצרים תקועים ובשורה התחתונה - להגדיל את מחזור המכירות שלנו. בזמן שהחגים בפתח, עלינו לתכנן אותם בצורה נכונה, שקולה ומחושבת – הם יכולים להיות כלי עבודה מרכזי בשדרוג העסק והזרמת כספים בדיוק בזמנים שאנחנו זקוקים להם. איזה מבצעים ניתן לעשות? להלן המדריך המלא:
Airtable (איירטייבל) - מערכת CRM חובה לכל חברה
הכירו את Airtable (איירטייבל) – המערכת שתעשה לכם סדר בעסק! איירטייבל היא מערכת ליצירת קבצים וגליונות, בדומה לאקסל ולגוגל שיטס, רק שההבדל כאן הוא שהמערכת מספקת פתרון לייצור דאטה בייס, ויזואלי ונוח למשתמש עם יותר אופציות ופתרונות.
הכירו את InPlace- לפרסם עם המשפיענים שמבלים אצלכם בעסק
שוק שיווק משפיעני רשת הוא אחד מהטרדנים החמים והמדוברים בעולם הפרסום. המותגים המובילים עושים בו שימוש כדי להישאר רלוונטיים עבור קהל צעיר ועדכני. על אף ששיטת שיווק זו נפוצה בעיקר בקרב מותגי-על עם משפיעני רשת מובילים בעלי עשרות אלפי עוקבים, מצאנו אפליקציה שמתאימה גם לתקציבים נמוכים יותר ואפקטיבית לא פחות.
התחלתם לעבוד עם YOUNG? כך תתנו לנו הרשאות לנכסים הדיגיטלים שלכם
התחלתם לעבוד איתנו? איזה כיף! על מנת שנוכל לעבוד על הנכסים הדיגיטליים שלכם, הכנו לכם כמה סרטונים ממש קלים על מתן הרשאות בפייסבוק, לינקדאין, גוגל ועוד. בהצלחה.
לפרסם באנרים באתרים המובילים - באמצעות FORTVISION
בואו לראות איך פרסום פרוגרמטי יכול לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם ולהשיג את המטרות השיווקיות שלכם באמצעות פרסום במערכת FORTVISION.
המהפכה הדיגיטלית - כתבת אורח ב-N12
הכלכלה הופכת אט אט לדיגיטלית לחלוטין, הקניות שלנו הופכות לדיגיטליות וישנו זינוק משמעותי בקניות באתר סחר מקוונים (חנויות איקומרס). עלינו, כבעלי עסקים, חברות ומותגים, להכיר במהפכה הזאת ולנצלה לטובתנו. עלינו להתאים את העסק לעולם המשתנה ופשוט להיות שם.
איך לפרסם לדור ה-Z: כמה עקרונות מנחים
הם מתאפיינים בנאמנות נמוכה למותגים, בביקורתיות גבוהה, ובאפס סבלנות לחוויית משתמש גרועה – אז איך בכל זאת תיזכו באהדת בני דור ה-z?
השיטה שלנו לבנות קמפיינים מנצחים שמכניסים מאות אלפי שקלים ל*לאורך זמן*
קמפיינים טובים הם קמפיינים שמכניסים כסף כל הזמן, על בסיס קבוע. בניית אסטרטגייה ומשפך שיווקי (אל תחשדו די) נכון- יכולים לגרום לכל התהליך הזה להפוך לאוטומטי לחלוטין לתקופה של כמה חודשים ואף שנים. לא פעם אנחנו רואים קמפיינים טובים שממצים את עצמם לאחר כמה ימים או במקרה הטוב כמה שבועות. הם נעשו ללא חשיבה ארוכת טווח ותכנון, אלא בניסיון לכבות ״שריפות״ ולהציל את המצב. לאחר 5 שנות בנייה של קמפיינים בכל פלטפורמה אפשרית ועם ספנד של למעלה מ-5 מיליון שקל בחודש ל-60 לקוחות, אנחנו נחשוף את השיטה שלנו:
המלחמה הקרה: מה עדיף? Shopify או WooCommerce
פעמים רבות עולה אצל בעלי עסקים השאלה באיזו מערכת לבנות את האתר שלהם, במקרה הזה אתר סחר אלקטרוני - איקומרס. הרבה יגידו ש-Shopify הכי טובים, ומנגד אפשר למצוא כמות זהה שיטענו בלהט ש-WooCommerce הוא הדבר הטוב ביותר מאז הלחם הפרוס (וכן, באנגלית זה נשמע טוב יותר 😃).
הפיצ׳ר החדש של פייסבוק שהולך לשנות את כללי המשחק- Ad Strategy
בשנים האחרונות, פייסבוק פועלת בצורה אגרסיבית על מנת לשפר את מערכת הפרסום שלה ולהפוך אותה לכמה שיותר אוטומטית. לאחרונה פייסבוק משחררת את הפיצ׳ר החדש שלה Ad Strategy - שעתיד לעשות את החיים של המפרסמים נוחים יותר ואוטומטיים יותר.
איך לשווק את החברה שלכם בלינקדאין: הטיפים המנצחים שלנו
בשנים האחרונות הרשתות החברתיות, ולינקדאין ביניהן, הפכו לפלטפורמה עיקרית לפרסום B2B. למי שעדיין לא מכיר, לינקדאין היא הרשת החברתית הגדולה בעולם לבעלי עסקים והיא מיועדת בין היתר גם לחיפוש עובדים ועובדות.
מדידת ביצועי קמפיינים באמצעות המרות לא מקוונות בפייסבוק וגוגל
כשאנחנו יוצרים קמפיינים בפייסבוק וגוגל לחנות האונליין שלנו - קל לנו מאוד למדוד את ההצלחה באמצעות הפיקסל או האנלטיקס. אנחנו יכולים למדוד כמעט בשקיפות מלאה את המשפך השיווקי: כמה אנשים נכנסו > כמה התקדמו לעמוד התשלום > כמה רכשו ובאיזה סכום. נוכל גם לדעת בדיוק מאיזו מודעה הרכישה הגיעה. הקושי האמיתי הוא למדוד רכישות והכנסות מהפרסום למותגים שהמכירה מתבצעת בחנות הפיזית או באמצעות מכירות טלפוניות. אל דאגה, מצאנו לכם את הפתרון.
נצייץ ונשמע - למה המותג שלכם חייב פרסום בטוויטר
ניהול ערוץ טוויטר הוא אומנות של ממש. לא פשוט לנהל את הכלי הזה בצורה יעילה ואפקטיבית, כפי שיעידו לא מעט משתמשים עסקיים שניסו זאת בעבר. אבל, חוסר ההצלחה היחסי של הכלי הזה הוא תולדה של עניין אחד בלבד: היכרות שטחית ולא מקצועית עם טוויטר. כי אם יודעים להשתמש בו נכון, אפשר לעשות איתו פלאים.
נראה לאחרונה: המדריך המלא לשימוש בוואטסאפ ביזנס
אם אתם מנהלים עסק או ארגון, אתם כבר מבינים שהתקשורת הטובה והמהירה ביותר עם הלקוחות שלכם מתקיימת בוואטסאפ. עם היתרונות באים גם החסרנות -אי סדר ובלאגן שלם. בשביל זה יש את הוואטסאפ עסקי - האפליקציה שתעשה לכם סדר בבלאגן.
איך משתמשים באיזור הלקוחות החדש של YOUNG?
לאחרונה השקנו את האיזור האישי: לינק מסודר שכל לקוח בסוכנות מקבל כאשר הוא נכנס אלינו. אז, איך משתמשים בו? מה ניתן לראות שם? כל הפרטים בסרטון הבא.
איך נותנים הרשאות ניהול בעמוד הפייסבוק ובחשבון המודעות?
במדריך הבא נלמד אתכם איך בצורה קלה ופשוטה תוכלו לתת לנו הרשאות לעמוד הפייסבוק שלכם + לחשבון המודעות שלכם.
איך מגייסים עובדים איכותיים באמצעות קמפיינים ברשתות החברתיות?
המצב התחרותי של היום מחייב ארגונים להביא אליהם טאלנטים ועובדים איכותיים שיסייעו להם בתחרות מול חברות מתחרות. כולנו כבר יודעים שחלק מהעובדים של הדור החדש אקטיבים בבדיקת האופציות התעסוקתיות העומדות לפניהם בשוק- הם מחפשים באתרי השמה ועוד. אך עדיין רובם פאסיבים ואליהם קשה יותר לנו, כמגייסים, להגיע.
לגזור ולשמור - כל המידות לרשת המדיה של גוגל (GDN)
אם התחלתם לפרסם ברשת המדיה לא מזמן, ייתכן שאתם לא מכירים את המידות של כמה מגודלי המודעות הנפוצים. במאמר הזה נציג כמה דוגמאות לגודלי המודעות הזמינים עבורכם. גזרו ושמרו 🙂
כיצד תוכלו לשפר את אחוזי ההמרה שלכם באתר בעזרת מערכת הדיוור Flashy
אם נגיד לכם שאתם משקיעים משאבים יקרים בהבאת קהל חדש לאתר אך מזניחים את שיפור יחס המרה באתר שלכם ולכן לא אתם לא ממצים את מלוא פוטנציאל המכירות באתר שלכם- איך תגיבו?
איך להתכונן (נכון) לקראת פגישה חשובה // ירין יחזקאל
פגישות טובות יכולות לשנות לכם את החיים מקצה לקצה. בין עם זה ראיון עבודה שחכיתם לו חודשים או פגישה עם לקוח שהולך לכלכל אתכם בשנה הקרובה. חשוב מאוד לבוא מוכנים היטב לפגישה כדי לא לצאת צ׳יפסים. כשאני יוצא לפגישה, אני מקפיד לשמור על כללים ברורים וקבועים (חוץ מדבר אחד שאני תמיד נופל בו, תצטרכו לקרוא עד הסוף מוחעחעחע). את אותם הכללים יש לצלם, לפתח ולהדביק את זה על מגן הסמרטפון שלכם. מבטיח לכם שאם תקפידו עליהם, אתם תראו כבר מהפגישה הראשונה שלכם תוצאות מוכחות.