
לזכרו של שי אגם | 1990–2025
ביום שבת בלילה, תאונת דרכים קטעה באכזריות את חייו של שי אגם, חבר, שותף ואדם נדיר. לאורך ימים של תקווה ומאבק, אחזנו באמונה. אתמול –...
מהו קמפיין InMail? קמפיין InMail הוא שיטת פרסום ייחודית של לינקדאין, שמאפשרת לעסקים לשלוח הודעות פרסומיות ישירות לתיבות הדואר של משתמשי הפלטפורמה. בניגוד לפרסום באמצעים אחרים, הודעות אלה מוצגות בתיבת הדואר הראשית של המשתמשים ולא בתיבת הדואר הזבל. איך זה עובד? ראשית, עליכם לבחור את קהל היעד המדויק שאליו ברצונכם להגיע – למשל בעלי תפקידים […]
קמפיין InMail הוא שיטת פרסום ייחודית של לינקדאין, שמאפשרת לעסקים לשלוח הודעות פרסומיות ישירות לתיבות הדואר של משתמשי הפלטפורמה. בניגוד לפרסום באמצעים אחרים, הודעות אלה מוצגות בתיבת הדואר הראשית של המשתמשים ולא בתיבת הדואר הזבל.
ראשית, עליכם לבחור את קהל היעד המדויק שאליו ברצונכם להגיע – למשל בעלי תפקידים ספציפיים, אנשי מקצוע מסוימים או משתמשים בעלי עניין בתחום מסוים. לאחר מכן, אתם יוצרים את ההודעה הפרסומית וקובעים לאילו קריטריונים צריך להתאים המשתמש על מנת לקבל אותה.
לינקדאין מאפשרת לכם לפלח את קהל היעד על בסיס מגוון רחב של קריטריונים – החל מתפקיד, חברה, ענף, גיל, מיקום גאוגרפי ועוד. ככל שההודעה שלכם תהיה ממוקדת ורלוונטית יותר לקהל היעד, כך תגדל ההצלחה שלה.
נתונים סטטיסטיים על ביצועים ממוצעים
על פי נתונים רשמיים של לינקדאין, קמפיין InMail ממוצע נהנה מנתונים הבאים:
יש לזכור כי הנתונים עשויים להשתנות בהתאם לאיכות ההודעות, רלוונטיות לקהל היעד וענף הפעילות. עם זאת, הם מספקים ציפיות סבירות לגבי הביצועים הצפויים.
לסיכום, קמפיין InMail הוא כלי פרסום יעיל במיוחד להשגת לידים איכותיים ורלוונטיים לעסקים. בזכות היכולת הגבוהה לפלח ולהתאים אישית את ההודעות לכל קהל יעד, ניתן להשיג חשיפה מקסימלית ושיעורי תגובה גבוהים. למרות העלות הגבוהה יחסית, השילוב עם שאר פעילויות השיווק בלינקדאין עשויה לתרום רבות להצלחת קמפיינים עסקיים ולהשגת לידים מהקהל הרלוונטי ביותר.