צפיות 0

מ-0 ל-10,000 ב-30 ימים - היריד של בייבילנד (מבית סופרפארם) חזר ובגדול!

תערוכת בייבילנד - התערוכה הגדולה והמובילה בישראל להורים ולהורים שבדרך, חזרה לסבב נוסף באקספו ת״א ואנחנו נקראנו לדגל על מנת למכור 10,000 כרטיסים ב-30 ימים!

תערוכת בייבילנד היא התערוכה הגדולה ביותר בישראל להורים ולהורים שבדרך, מזה שלוש עשרה שנים. למעלה מ-70 דוכנים של המותגים המובילים בשוק מוצרי התינוקות, נפגשים תחת קורת גג אחת באירוע ססגוני שכולו חוויה מרגשת. התערוכה מציגה את כל החידושים והפיתוחים שהם המילה האחרונה בעולם מוצרי התינוקות ומציעה מוצרים במחירים אטרקטיביים, מתחם ג'ימבורי ענק, מתחם הנקה, בית קפה ושלל פעילויות והפתעות.

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

  • לאחר שנתיים ללא יריד בעקבות משבר הקורונה, תערוכת בייבילנד חזרה בגדול!
    כשאנחנו אומרים ״בגדול״, אנחנו מתכוונים ל-10,000 כרטיסים שצריכים להימכר תוך חודש(!) ובעבודה עם תקציבים גדולים. מה שאומר – סקייל מאוד מהיר ורענון קראייטיב כל כמה ימים כדי לשמור על עלויות נמוכות.

  • בנוסף, היה עלינו לגשר על המחסור בדאטה מהשנתיים האחרונות (כיוון שהתערוכה לא התקיימה) לפנות לקהלים האיכותיים ביותר כדי לשמור על העלויות. בקיצור, המטרה – מכירת 10,000 כרטיסים לתערוכת בייבילנד 2022.

THE STRATEGY

מה עשינו?

  • עלינו עם קמפיינים ברשתות פייסבוק וגוגל בתקציב כולל של מאות אלפי שקלים לחודש מאי 22 – תחילת יוני 22. הקמפיינים התחלקו לפילוחים רבים של קהלים ועם למעלה מ-40 מודעות שונות המתאימות לכל סגמנט של קהל מדויק.

  • תוך כדי תנועה, דאגנו לרענן את הקריאייטיב באופן שבועי, גם בפיד וגם בסטוריז, על מנת להילחם בשחיקת הקמפיין והקהלים. בנוסף, התאמנו את המסרים באופן שוטף על מנת להגיע למיצוי התקציב בצורה אופטימלית.

  • בתחילת התהליך העברנו תקציבים גדולים יותר לקמפיינים של הקהלים הקרים על מנת להיחשף לקהל חדש ורלוונטי. לאחר מכן, באופן הדרגתי, הזזנו את התקציבים לקהל הרימרקטינג שהניבו בסופו של דבר את מירב הרכישות.

  • בגוגל, פתחנו מבחר סוגי קמפיינים מסוג פרפורמנס מקס, חיפוש, סמארט על מנת להגיע למיצוי תקציב והגעה לאנשים במגוון הפלטפורמות שגוגל מציעה כמו יוטיוב, ג׳ימייל וכו׳.

  • עברנו על אתר המכירה והיינו שותפים מלאים לאופטימיזציה עליו תוך כדי כלים מתקדמים.

  • בנוסף, לאחר 3 שבועות מעליית הקמפיין, תמכנו בקמפיינים דיגיטלים לקמפיין האופליין (של חברת NUR)- שלטי חוצות גדולים על מנת לתת אימפקט גדול יותר לתערוכה אשר היו פרוסים ברחבי איילון וערים אסטרטגיות.

THE VICTORY

התוצאות

  • תוך 30 ימים מכרנו 12,000 אלף כרטיסים!
  • רוב הזמנות הכרטיסים הגיעו דרך פייסבוק ואינסטגרם.
  • למעלה מ-600,000 אנשים נחשפו למודעות בפייסבוק בלבד.
  • יצירת פיק (100/100) בחיפושים האורגנים של ״בייבילנד״ בגוגל.
  • למעלה מ-8.8 מיליון (ליתר דיוק 8,882,987) חשיפות למודעות בגוגל!