לאחר שנתיים ללא יריד בעקבות משבר הקורונה, תערוכת בייבילנד חזרה בגדול!
כשאנחנו אומרים ״בגדול״, אנחנו מתכוונים ל-10,000 כרטיסים שצריכים להימכר תוך חודש(!) ובעבודה עם תקציבים גדולים. מה שאומר – סקייל מאוד מהיר ורענון קראייטיב כל כמה ימים כדי לשמור על עלויות נמוכות.
בנוסף, היה עלינו לגשר על המחסור בדאטה מהשנתיים האחרונות (כיוון שהתערוכה לא התקיימה) לפנות לקהלים האיכותיים ביותר כדי לשמור על העלויות. בקיצור, המטרה – מכירת 10,000 כרטיסים לתערוכת בייבילנד 2022.
עלינו עם קמפיינים ברשתות פייסבוק וגוגל בתקציב כולל של מאות אלפי שקלים לחודש מאי 22 – תחילת יוני 22. הקמפיינים התחלקו לפילוחים רבים של קהלים ועם למעלה מ-40 מודעות שונות המתאימות לכל סגמנט של קהל מדויק.
תוך כדי תנועה, דאגנו לרענן את הקריאייטיב באופן שבועי, גם בפיד וגם בסטוריז, על מנת להילחם בשחיקת הקמפיין והקהלים. בנוסף, התאמנו את המסרים באופן שוטף על מנת להגיע למיצוי התקציב בצורה אופטימלית.
בתחילת התהליך העברנו תקציבים גדולים יותר לקמפיינים של הקהלים הקרים על מנת להיחשף לקהל חדש ורלוונטי. לאחר מכן, באופן הדרגתי, הזזנו את התקציבים לקהל הרימרקטינג שהניבו בסופו של דבר את מירב הרכישות.
*הנתונים המוצגים נכונים למועד הפרסום, ויכול וישתנו מעת לעת. הנתונים מהווים ממוצע של כלל הלקוחות, ויכול ונתונים של לקוח בודד יהיו שונים.
All rights reserved to YOUNG MEDIA LTD © 2024