צפיות 1

דיגיטל וסייבר הולך יחד - כיצד מצבנו את חברת הסייבר F5

f5

חברת F5 הנה אחת החברות המובילות בעולם בתחום Application Delivery Networking. החברה מספקת מספקת פתרונות אבטחה המקנים לכל ארגון ונכסיו אבטחה מקיפה ומהימנה. יותר מ-10,000 ארגונים וספקי שירותים ברחבי העולם סומכים על מוצרי F5 ומשתמשים בשירותיה באופן יומיומי. בישראל ישנן מעל 500 לקוחות המשתמשים בשירותיה של החברה. החברה נסדרת בנאסד״ק בסימול FFIV. סניף F5 ישראל בתל אביב מונה כ300 עובדים. הסניף מהווה מוקד פיתוח עבור מספר מוצרי אבטחת המידע של החברה. בשנים האחרונות רכשה F5 את חברת NGINX וכן את חברת SHAPE.

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

  • התחלנו מחדש – Developing from Scratch לחברת  F5 העולמית לא היה שום דאטה בישראל ושום נכסים דיגיטליים שניתן להשתמש בהם. היה עלינו להקים את הקהילה שלהם מ-0. נדרש מאיתנו לבנות קהילת עוקבים רלוונטית שמתעניינת במוצרים של F5 ובפרסומיה השונים. לשם כך ביצענו מחקר מתחרים ותחומי עניין על מנת לטרגט את הקהל הרלוונטי בישראל.
  • נישתיות – הקהל של F5 מאוד רלוונטי וספציפי בתחום אבטחת המידע, הסייבר, פיתוח היישומים, Devops, Cto ועוד. לכן כדי למצוא קהל שכזה היה עלינו לחדד את תחומי העניין, המיקומים ולייצר תוכן מעניין ורלוונטי על מנת ״לפגוע בול״.
  • פערי ידע והבנה בתחום הסייבר – החברה עובדת רק עם חברות מאוד גדולות כמו מגדל, מזרחי טפחות, בנקים, חברות ביטוח, משרדי עורכי דין, בתי השקעות וכדומה. היה עלינו לבצע התאמות וללמוד את השוק, ולבצע מחקר מקיף לפני שנכנסו לעבודה על מנת ״להיכנס לנעליים״ של חברות גדולות אלה.

THE STRATEGY

מה עשינו?

  • סושיאל מדיה – התחברנו למשרד יחסי הציבור של החברה. בכל שבוע אנחנו מקבלים מהם בריף עם אירועים שקורים בחברה, מיזוגים ורכישות, כתבות ופרסומים על החברה ברחבי האינטרנט (בעיקר באתרים כמו ITNEWS, גיקטיים, TechIL, כלכליסט ועוד) וכן תגובות REAL TIME למהלכים שקורים בחברה. כך למשל כאשר חברת SHIRBIT נפרצה מיד הגבנו בפוסט בסושיאל מדיה שמסקר את הפריצה ומראה כיצד ניתן היה למנוע איתה בעזרת פתרונות האבטחה של F5. הכותבים שמתראיינים בפרסומים הם המהנדסים של F5 ונותנים טורי דעה שונים המתפרסמים בסושיאל מדיה שלנו. ממשרד היח״צ אנחנו מקבלים את התוכן, עורכים אותו, מעצבים את הפוסט ומעלים תכנים באופן שוטף. לאחר ההעלאה אנחנו מקדמים את הפוסט במערכת אוטומטי לקידום פוסטים שפיתחנו בעצמנו הנקראת Easy2ad. מטרת הפעילות בדיגיטל היא לצבוע קהל וליצור קהילה סביב המותג. על מנת לעשות זאת אנחנו מטרגטים באופן שוטף קהלים רלוונטיים: מתכנתים, מפתחים, סטודנטים וכל מי שתחום הסייבר נוגע אליו. כך אנחנו מאתרים את האנשים הרלוונטיים שיצרכו את התוכן שלנו באופן שוטף. בנוסף אנחנו חושפים את הפעילות הפנים ארגונית של F5  ימי כיף, קייטנות לילדי עובדים, שי לחג, התנדבות בקהילה ופעילות שוטפת של מחלקת הHR. 
  • וובינרים – חברת F5 מאמינה בלמידה שוטפת והתעדכנות בכל החידושים הטכנולוגיים. לשם כך היא מקיימת וובינרים הנגישים לקהל הרחב העוסקים בתחום, וחלקם בחינם לגמרי!
    א – וובינרים מחו״ל – הוובינרים כוללים תוכן איכותי כמו למשל aws, בהם מפתחי יישומים לומדים על אסטרטגיות אבטחה, אופטימיזציות כאשר הדוברים בוובינרים הם מומחי סייבר ואבטחת מידע מכל העולם. לוובינרים אלה נרשמים אנשים מובילים במשק כמו מנהלי אבטחת מידע של קוקה קולה, וחברות ביטוח וסייבר אחרות על מנת ללמוד על המוצרים של F5. כך אנחנו יכולים להנגיש בצורה דיגיטלית את מוצרי החברה לקהל הרלוונטי. 
    ב׳ – וובינרים מקומיים – אירועים מקוונים בישראל עם אנשי סייבר, מפתחים ואבטחת מידע כמו ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, אופיר קפלושניק – מהנדס מערכות בכיר בF5, דביר פרץ – מהנדס פתרונות בF5 ועוד. לכל וובינר נרשמים מאות אנשים ומועברים למערך ניוזלטר משוכלל המנוהל ע״י F5, את אותם נרשמים אנחנו מטרגטים בחזרה ומצרפים לקהילה שלנו, כך הם נכנסים למאגר דאטא שיכול לשמש להשגת לידים עתידיים.
    את הכתבות והוובינרים אנחנו מקדמים באמצעות טאבולה ואאוטבריין על מנת לאתר אנשים שגולשים בגיקטיים, כלכליסט, itnews, אנשים ומחשבים וכדומה.

  • חברות בת – בשנה האחרונה התחלנו לנהל 2 חברות בת נוספות שנרכשו לאחרונה ע״י F5 – NGINX וShape Security.  מדובר במוצרים שהעלות שלהם נגישה יותר ולכן גם הקידום שלהם מתבצע דרך העמוד של F5, שם אנחנו מתקשרים את המוצרים שהם מציעים. דרך העמוד אנו מפרסמים וובינרים של אותן חברות ואוספים לידים רלוונטים להן.

THE VICTORY

התוצאות

  • הקהילה גדלה ל8,000 עוקבים – מאוד איכותיים ומותאמים למותג
  • הצלחנו להביא עשרות ואף מאות לידים רלוונטיים לחברה שהובילו לסגירות רכישות
  • הצלחנו למצב את F5 כחברת סייבר מובילה בעולם הדיגיטל ולהגדיל את הנוכחות שלה ברשת בצורה משמעותית!