צפיות 0

פרסום לכרישים בלבד - תמיר פישמן - בית השקעות

בית ההשקעות בבעלות אלדד תמיר, הפך עם השנים לאחד מבתי ההשקעות המובילים והמקצועיים בישראל וצבר ניסיון ומוניטין רב בארץ ובעולם.
"תמיר פישמן" מעניק כיום מכלול שלם של שירותים פיננסיים בתחום שוק ההון הכולל: ניהול קרנות נאמנות, ניהול תיקי השקעות, ניהול קרנות גידור וקרנות הון סיכון, ניהול הון משפחתי, חסכון לטווח ארוך וסוכנות לביטוח פנסיוני. עם לקוחות החברה נמנים משקיעים בינלאומיים, חברות ציבוריות ומשקיעים פרטיים.

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

  • מגוון רחב של שירותים – ניהול קרנות נאמנות, ניהול תיקי השקעות, ניהול קרנות גידור וקרנות הון סיכון, ניהול הון משפחתי, חסכון לטווח ארוך וסוכנות לביטוח פנסיוני. כל שירות התאים לסוג קהל אחר, עם קריאטיב מותאם עבורו, פלטפורמה רלוונטית עבודו ועבודת PPC תואמת יעדים ברורים.
  • הנגשה לקהל הרחב – שוק ההון לא מספיק מונגש לקהל הרחב. זה משהו שאנשים סולדים ממנו ולא בקיאים בנושאים. היינו צריכים להנגיש את המידע לקהלים צעירים יותר וחסרי ידע פיננסי.
  • מציאת משקיעים כשירים – משקיעים כשירים הינם משקיעים עם סכום השקעה נזיל גבוה מאוד. קשה מאוד לאתר ולטרגט אותם – אך הם היחידים המתאימים למוצרים ספציפיים כמו למשל, קרן הגידור של תמיר פישמן.
  • עולם של דאטה – בגלל שקידמנו מוצרים ושירותים רחבים – היה עלינו לדאוג להעביר את הנתונים והניתוחים מלמעלה בצורה ויזואלית נעימה ומובנת.
  • תהליך הרשמה ארוך – בקמפיין ניהול תיקים – הגולשים חייבים לעבור 4 שלבים מורכבים על מנת להירשם לפתיחת תיק מנוהל בתמיר פישמן. תהליך זה גרם ללא מעט ״נפילות״ בדרך ולכן היינו צריכים למדוד בצורה מדויקת – איפה כל אחד נפל -ולהנגיש להם את התהליך.

THE STRATEGY

מה עשינו?

  • סושיאל מדיה – ראשית, היה עלינו להנגיש את התוכן הפיננסי המקצועי של אלדד תמיר לקהל הרחב ובכך לאתר משקיעים פוטנציאלים. השתמשנו בכותב תוכן מעולמות הפיננסים, ולאחר מכן, היינו מקבלים את התוכן, עורכים אותו, מעצבים את הפוסטים ומעלים תכנים באופן שוטף לעמודי הלינקדאין והפייסבוק של בית ההשקעות. לאחר ההעלאה אנחנו מקדמים את הפוסט במערכת אוטומטי לקידום פוסטים שפיתחנו בעצמנו הנקראת Easy2ad. מטרת הפעילות בדיגיטל היא לצבוע קהל וליצור קהילה סביב המותג. על מנת לעשות זאת אנחנו מטרגטים באופן שוטף קהלים רלוונטיים: משקיעי נדל״ן, מתעניינים במניות, נאסד״ק, אופציות ועוד, וכן, באופן כללי – כל מי שתחום שוק ההון נוגע אליו. כך אנחנו מאתרים את האנשים הרלוונטיים שיצרכו את התוכן שלנו באופן שוטף.
  • ובינרים – אחת לרבעון, דאגנו להרים וובינר רבעוני עם אלדד תמיר בשביל להנגיש את המידע המקצועי לקהל הרחב.
  • קרן הגידור של תמיר פישמן – בשביל לטרגט משקיעים כשירים החלטנו ליצור מעין מסננת – בקשנו מהצוות של תמיר פישמן לספק לנו כתבת תוכן מקצועית שמסבירה על היתרונות של קרן הגידור ומהם המאפיינים המגדירים משקיעים כשירים. את הכתבה העלנו בקמפיין נייטיב בפלטפורמת טאבולה – בחרנו להתמקד בעיקר באתרי כלכלה ופיננסים והצלחנו להגיע לעשרות לידים רלוונטים! תוכלו לראות דוגמאות של הכתבות כאן וכאן.
  • ניהול תיקי השקעות – המטרה שלנו הייתה להנגיש את עולם ההשקעות לקהל הרחב, לטרגט משקיעים פוטנציאלים ולגרום לגולשים לסיים את 4 השלבים. בחרנו להתמקד בתוכן וידיאו של אלדד תמיר, הוא הפרזנטור הכי טוב שיכולנו לבקש 🙂 – הטמענו קודי המרה בכל אחד מהשלבים והתחלנו ללמד את מערכות פייסבוק, גוגל, יוטיוב ולינקדאין מה זה מבחינתנו סיום הרשמה. כל מי שלא סיים את התהליך ויצא באמצע – דאגנו לרדוף אחריו עם מודעות משלימות של סיום התהליך. הצלחנו לראות מאות לידים מידי חודש שסיימו את כל התהליכים והעלנו את כמות הנרשמים במאות אחוזים. חלק מהסרטונים כתבנו והפקנו וחלק מהסרטונים – השתמשנו בסרטונים קיימים וערכנו אותם לטובת הצרכים השיווקיים של הקמפיינים הממומנים.
    קרדיט לחברות ההפקה שבצעו את הסרטונים בהם השתמשנו: בומבה הפקות.
    בנוסף,
    עשינו קמפיין באנגלית לאנשי הייטק שנקרא ניהול השקעות עושר. מדובר בקמפיין  המותאם לאנשי הייטק שמימשו את האופציות שלהם לאחרונה ומציעים להשקיע עבורם את הכסף באחד מהמוצרים של תמיר פישמן – ניהול תיקים או קרן גידור.
  • ניהול פנסיוני – העלנו קמפיין יוטיוב ופייסבוק לקהל המבוגר יותר ובעזרת סרטונים אותנטיים – הסברנו מדוע לבחור דווקא בתמיר פישמן. למרות שהתחום מאוד תחרותי – הצלחנו להגיע לעלות לליד של 25₪ בממוצע – ועשרות סגירות של לקוחות חדשים.
  • דשבורד נתונים מרוכז – יצרנו במערכת הדוחות שלנו – מוניטור עם כל הקמפיינים מכלל הפלטפורמות והשירותים – התחברנו למערכת ה-CRM של תמיר פישמן והצלחנו למדוד ולנתח את התוצאות בצורה פשוטה, נוחה ואף הסקנו מסקנות שייעלו את הקמפיינים.

THE VICTORY

התוצאות

  • הגדלנו בעשרות אחוזים את הסכום אותו בית ההשקעות מנהל.
  • הצלחנו להביא אלפי לידים רלוונטיים בכלל השירותים שהובילו לכניסתם כלקוחות החברה.
  • הצלחנו להגיע למשקיעים כשירים – שיצטרפו לקרן הגידור של אלדד תמיר.
  • מצבנו את בית ההשקעות תמיר פישמן – כאחד מבתי ההשקעות המובילים בישראל.