צפיות 0

איך קדמנו את חברת Inspira Technologies מתחום המכשור הרפואי

Inspira Technologies היא חברת מכשור רפואי חדשנית המתמחה בפתרונות טיפול נשימתי. החברה נסחרת בנאסד״ק תחת הסימול IINN. מוצר הדגל של החברה נקרא- ART™. מערכת ה-ART פועלת כ"ריאה מלאכותית" כדי לאזן מחדש את רמות ריווי החמצן של החולים בדקה אחת בזמן שהמטופלים ערים ונושמים באופן ספונטני. על ידי החדרת חמצן לדם והוצאת CO2 מהדם, למערכת ART יש פוטנציאל למזער את הצורך באוורור מכני.

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

  • העבודה עם Inspira Technologies מאתגרת בכמה מישורים. ראשית, החברה פונה למשקיעים מוסדיים, פמילי אופיסס ומשקיעי הריטייל בנאסד״ק. מטרתה העיקרית הינה להגיע לחשיפה גדולה וליצור קהילת משקיעים סביבה.
    המשקיעים נחשבים למתוחכמים מאוד והערוצים בהם נמצאים הם מגוונים כגון רדיט, לינקדאין, דיסקורד טוויטר ועוד. עלינו היה לבנות פריסת מדיה רחבה מאוד שתעזור לנו להגיע לחשיפה הגדולה ביותר ולבנות קהל איכותי מאוד שנוכל להפיץ אליו ידיעות חמות לפני כולם ולגרות אותו.
  • שנית, קשה מאוד למדוד את רמת האפקטיביות של הקמפיינים הממומנים והעבודה בסושיאל, מכיוון שאין כאן קריאה לפעולה או איזושהי מדידת המרה. מהי הצלחה בעיניך? זו אחת השאלות הראשונות ששאלנו את הלקוח, אך הם מבחינתם, לא ידעו להגיד.

THE STRATEGY

מה עשינו?

  • יצרנו דשבורד חכם המתחבר באמצעות API לכלל מערכות הפרסום: טאבולה, לינקדאין, טוויטר, פייסבוק ועוד. וכן, מתחבר לנתוני המנייה בזמן אמת. יכולנו לראות בבירור את השפעת קניית המדיה על ווליום המנייה. לאט לאט מדדנו ערוצים אפקטיביים יותר ומודעות המניעות לפעולה בקרב המשקיעים השונים. זה ללא ספק פריצת דרך בעולם הפרסום הדיגיטלי. לראשונה הצלחנו למדוד פעילות אונליין באופליין, לקצור מסקנות ולשפר את הפרסום שלנו כל הזמן.
  • בנינו קהילה- מלבד ערוצי הסושיאל מדיה – בחרנו להשתמש בפלאשי על מנת ליצור רשימת דיוור מקצועית של כלל המשקיעים המגיעים מהאתר, מהפרסום שלנו, מהוובינרים המרתקים שעשינו ועוד. בנינו תוכן מקצועי בשם Knowledge Center והתחלנו לשלוח כתבות, מידע, אירועים ועוד לקהילת המדוורים שלנו. ראינו אחוזי פתיחה מאוד גבוהים (30% פתיחה+) ואחוזי הקלקה גבוהים. לראשונה יכולנו לאפיין את קהילת המשקיעים שלנו ולמדנו אודותם רבות: מיקום גיאוגרפי, דפים שבהם הם ביקרו, תפקיד וחברה בה הם עובדים. דבר שאפשר למקד את הפרסום שלנו ולנסות לגבש פרופיל דומה לקהל המשקיעים אותם טרגטנו.
  • וובינרים – חברת IINN מאמינה בלמידה שוטפת והתעדכנות בכל החידושים מתחום המכשור הרפואי. לשם כך היא מקיימת וובינרים הנגישים לקהל הרחב העוסקים בתחום, וחלקם בחינם לגמרי!
  • קידום כתבות יח״צ בנכסים הדיגיטלים ובעיקר בטאבולה.
  • הקמת באנרים באתרי המסחר המובילים בעולם: בלומברג, בנזינגה ועוד באמצעות באנרים ב-FORTV.

THE VICTORY

התוצאות

  • הקהילה גדלה ל-30,000 עוקבים משקיעים בכלל הפלטפורמות.
  • ערך המנייה עלתה ב-30% מאז תחילת הפעילות.
  • מאות לידים של Retail investors and institutional investors
  • הצלחנו למצב את IINN כחברת מכשור רפואי מובילה בעולם הדיגיטל ולהגדיל את הנוכחות שלה ברשת בצורה משמעותית!