בעידן שבו כולנו מבלים זמן רב ברחבי האינטרנט, גדלה באופן טבעי ההשקעה בשיווק בדיגיטל. המגמה הזו באה לידי ביטוי גם בהיקף סכומי הכסף שמופנים לפרסום באפיקים הרלוונטיים, וגם במגוון הרחב יותר של הכלים שעומדים לרשות מי שמבקשים למשוך לקוחות פוטנציאליים. אחד הכלים האלה הוא פרסום פרוגרמטי.
פרסום פרוגרמטי הוא פרסום בזמן אמת, ובמילים אחרות RTB
(Real Time Bidding). דמיינו לכם תחרות על כל חשיפה וחשיפה, אתה נכנס לאתר מסוים והמפרסם קונה את החשיפה שלך בשניות בודדות כי התאמת באופן מדויק למאפיינים שהוא מחפש, לצורך העניין גבר, בגילאים 20-30, סטודנט וכן הלאה.
לאחרונה, התחלנו לעבוד עם חברה ישראלית שנקראת פורטוויז׳ן. הם למעשה יודעים לספק קניית מדיה של באנרים במובייל באתרי החדשות המובילים. בשונה מגוגל דיספליי (GDN) – אתם יכולים לבחור את האתרים בהם תרצו להופיע.
בנוסף, ניתן לשתול פיקסלים של פייסבוק / טיקטוק / גוגל ופלטפורמות נוספות בתוך הבאנרים ולטרגט את כל מי שצפה / הקליק בבאנר – מטורף. עד כה – תוצאות מדהימות ללקוחות שלנו שפרסמו בישראל, באירופה ובארה״ב.
ניתן לקדם באנרים בפורמט וידיאו!
כדי לפרסם באמצעותם, המינימום יעלה 5,000 ש״ח לחודש – אז רק קחו בחשבון.
כמה יתרונות בפרסום ב- FORTVISION:
- בשונה מגוגל, פייסבוק וכו׳ – ניתן לשלם להם בתנאי שוטף 30 עם העברה בנקאית.
- יכול סיגמנטציה מאוד גבוהה: אתרים שהגולש קורא, תכנים שהוא צורך, מיקום גיאוגרפי, סוג מכשיר סלולרי ותחומי עניין.
- קמפיינים מבוססי מידע – איסוף מידע אודות פרופיל הקהל וניתוחו לאורך כל הקמפיין.
- שטח פרסומי ייחודי באתרים השונים, עם קמפיינים חוויתיים ואיטרקטיבים.
- כאשר מקליקים על הבאנר (בשונה מפייסבוק / גוגל) – טעינת העמוד במהירות.
- טרגוט קהל לפי צפייה בוידיאו (25%, 50%, 75% וצפייה מלאה).
- טופס לידים מובנה בעת לחיצה על הבאנר.
- ניתן לדעת עלויות מדוייקות מראש – הם עושים פריסת מדיה ושולחים בדיוק כמה חשיפות, צפיות וקליקים נקבל.
כמו כן, תוכלו לראות את האתרים שעובדים עם FORTVISION:
מצרפים פה את המצגת המלאה שלהם.
אנחנו סוכנות מורשת שעובדת עם פורטוויז׳ן ואנחנו נשמח מאוד להקים עבורכם קמפיין באנרים במערכת שלהם.