
איך להתכונן (נכון) לקראת פגישה חשובה // ירין יחזקאל
פגישות טובות יכולות לשנות לכם את החיים מקצה לקצה. בין עם זה ראיון עבודה שחכיתם לו חודשים או פגישה עם לקוח שהולך לכלכל אתכם בשנה...
אוטומציה של תהליכים עסקיים היא שימוש במערכות טכנולוגיות כדי לבצע משימות ידניות אוטומטית. זה יכול לחסוך זמן וכסף, לשפר את הדיוק והיעילות, ולשפר את חווית הלקוח.
ישנם יתרונות רבים לאוטומציה של תהליכים עסקיים. חלק מהיתרונות העיקריים כוללים:
טוב ששאלתם, אנחנו משתמשים בכמה אוטומציות הכרחיות לחברות והארגונים איתם אנחנו עובדים:
תדמיינו שאתם מתעניינים בקורס בישול והסיבה שאתם רוצים את זה היא כי אתם רוצים לבשל טעים יותר ללידים שלכם.
השארתם פרטים במודעה בפייסבוק, איש מכירות הצליח לתפוס אתכם אחרי מספר נסיונות (בינתיים אתם קצת פחות מתלהבים כי עברו כמה ימים) – שואל למה אתם רוצים ללמוד, מספר על הקורסים ואתם קובעים לשוחח עוד יומיים כשתחליט סופית – איש המכירות מתקשר כעבור יומיים ואתה בינתיים שכחת מזה.. ככה זה מתמסמס או נסגר במזל.
לעומת זאת…
ראית מודעה והשארת פרטים בפייסבוק.
ישר פונה אליך בוט בוואטסאפ ששואל אותך שאלות כמו: מתי יהיה לך נוח לשוחח, מה המטרה של לימודי הבישול, ושולח לך 3 סיפורי הצלחה של תלמידים.
בינתיים שולחים לך סדרת מסרים בוואטסאפ ובמייל על:
סרטוני אוירה של הקורס, טיפים למתכונים במתנה, סיפורי הצלחה נוספים ותזכורות לשיחה. רמת האמון וההיכרות שלך עם בית הספר לבישול עולה משמעותית. ובמקביל איש המכירות יוצר איתך קשר בזמנים שביקשת להתקשר. עכשיו לאיש המכירות קל יותר למכור לך כי אתה מגיע יותר מוכן לרכישה ולו יש את המידע מהשאלון שענית לבוט.
בסופו של דבר, המטרה של מסעות לקוח זה לחמם את הלידים ולגרום להם להכיר אתכם, את ההצלחות שלכם ואת האמון שתביאו אותם למקום הרצוי.
בוט לוואטסאפ או אוטומציות עם וואטסאפים יכול להוביל את השיחה ולגרום לליד שלכם להיות הרבה יותר רלוונטי.
לדוגמא: פולואפ אוטומטי בוואטסאפ, שליחת תזכורות בוואטסאפ לקראת פגישה, שליחת סדרת מסרים בוואטסאפ.
אז מה זה אומר אוטומציה לוובינר?
– סדרת מסרים בוואטסאפ ובמיילים לקראת הוובינר ואחריו
– ניהול אוטומטי של פרטי משתתפים וזמני נוכחות
– חיבור דפי סליקה ודפי נחיתה למערכת ניהול
– יצירה מהירה של וובינר קרוב וזימון למשתתפים ליומן
– חיווי נטישות עגלה וצפיות בהקלטת הוובינר
– דאשבורד ניהול חכם לכל הנרשמים והמשתתפים
ועוד!
מערכת ניהול לקוחות היא המערכת שמנהלת את כל הפרטים על הלקוחות : המשימות והתזכורות, ניהול הפגישות, הרכישות, הסטוריית השיחות והתובנות על הלקוח. באמצעות בניה והתאמה אישית לעסק – יהיה קל יותר לנהל מעקב חכם על הלקוחות וקל יותר להגדיל את המכירות באמצעות סדר, סטטיסטיקות ושיטת עבודה מחזורית. הCRM בדוגמא נבנה במערכת – פאוור לינק.
אם אתם מחפשים דרך לשפר את היעילות של העסק שלכם, להעלאות את אחוז הסגירה והמכירות שלכם – אוטומציה של תהליכים עסקיים היא דרך מצוינת להתחיל. זוהי דרך מהירה וזולה לשפר את העסק שלך ולהפוך אותו ליותר יעיל.