דיגיטל וסייבר הולך יחד – כיצד מצבנו את חברת הסייבר F5

דיגיטל וסייבר הולך יחד - כיצד מצבנו את חברת הסייבר F5

f5

חברת F5 הנה אחת החברות המובילות בעולם בתחום Application Delivery Networking. החברה מספקת מספקת פתרונות אבטחה המקנים לכל ארגון ונכסיו אבטחה מקיפה ומהימנה. יותר מ-10,000 ארגונים וספקי שירותים ברחבי העולם סומכים על מוצרי F5 ומשתמשים בשירותיה באופן יומיומי. בישראל ישנן מעל 500 לקוחות המשתמשים בשירותיה של החברה. החברה נסדרת בנאסד״ק בסימול FFIV. סניף F5 ישראל בתל אביב מונה כ300 עובדים. הסניף מהווה מוקד פיתוח עבור מספר מוצרי אבטחת המידע של החברה. בשנים האחרונות רכשה F5 את חברת NGINX וכן את חברת SHAPE.

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

  • התחלנו מחדש – Developing from Scratch לחברת  F5 העולמית לא היה שום דאטה בישראל ושום נכסים דיגיטליים שניתן להשתמש בהם. היה עלינו להקים את הקהילה שלהם מ-0. נדרש מאיתנו לבנות קהילת עוקבים רלוונטית שמתעניינת במוצרים של F5 ובפרסומיה השונים. לשם כך ביצענו מחקר מתחרים ותחומי עניין על מנת לטרגט את הקהל הרלוונטי בישראל.
  • נישתיות – הקהל של F5 מאוד רלוונטי וספציפי בתחום אבטחת המידע, הסייבר, פיתוח היישומים, Devops, Cto ועוד. לכן כדי למצוא קהל שכזה היה עלינו לחדד את תחומי העניין, המיקומים ולייצר תוכן מעניין ורלוונטי על מנת ״לפגוע בול״.
  • פערי ידע והבנה בתחום הסייבר – החברה עובדת רק עם חברות מאוד גדולות כמו מגדל, מזרחי טפחות, בנקים, חברות ביטוח, משרדי עורכי דין, בתי השקעות וכדומה. היה עלינו לבצע התאמות וללמוד את השוק, ולבצע מחקר מקיף לפני שנכנסו לעבודה על מנת ״להיכנס לנעליים״ של חברות גדולות אלה.

THE STRATEGY

מה עשינו?

  • סושיאל מדיה – התחברנו למשרד יחסי הציבור של החברה. בכל שבוע אנחנו מקבלים מהם בריף עם אירועים שקורים בחברה, מיזוגים ורכישות, כתבות ופרסומים על החברה ברחבי האינטרנט (בעיקר באתרים כמו ITNEWS, גיקטיים, TechIL, כלכליסט ועוד) וכן תגובות REAL TIME למהלכים שקורים בחברה. כך למשל כאשר חברת SHIRBIT נפרצה מיד הגבנו בפוסט בסושיאל מדיה שמסקר את הפריצה ומראה כיצד ניתן היה למנוע איתה בעזרת פתרונות האבטחה של F5. הכותבים שמתראיינים בפרסומים הם המהנדסים של F5 ונותנים טורי דעה שונים המתפרסמים בסושיאל מדיה שלנו. ממשרד היח״צ אנחנו מקבלים את התוכן, עורכים אותו, מעצבים את הפוסט ומעלים תכנים באופן שוטף. לאחר ההעלאה אנחנו מקדמים את הפוסט במערכת אוטומטי לקידום פוסטים שפיתחנו בעצמנו הנקראת Easy2ad. מטרת הפעילות בדיגיטל היא לצבוע קהל וליצור קהילה סביב המותג. על מנת לעשות זאת אנחנו מטרגטים באופן שוטף קהלים רלוונטיים: מתכנתים, מפתחים, סטודנטים וכל מי שתחום הסייבר נוגע אליו. כך אנחנו מאתרים את האנשים הרלוונטיים שיצרכו את התוכן שלנו באופן שוטף. בנוסף אנחנו חושפים את הפעילות הפנים ארגונית של F5  ימי כיף, קייטנות לילדי עובדים, שי לחג, התנדבות בקהילה ופעילות שוטפת של מחלקת הHR. 
  • וובינרים – חברת F5 מאמינה בלמידה שוטפת והתעדכנות בכל החידושים הטכנולוגיים. לשם כך היא מקיימת וובינרים הנגישים לקהל הרחב העוסקים בתחום, וחלקם בחינם לגמרי!
    א – וובינרים מחו״ל – הוובינרים כוללים תוכן איכותי כמו למשל aws, בהם מפתחי יישומים לומדים על אסטרטגיות אבטחה, אופטימיזציות כאשר הדוברים בוובינרים הם מומחי סייבר ואבטחת מידע מכל העולם. לוובינרים אלה נרשמים אנשים מובילים במשק כמו מנהלי אבטחת מידע של קוקה קולה, וחברות ביטוח וסייבר אחרות על מנת ללמוד על המוצרים של F5. כך אנחנו יכולים להנגיש בצורה דיגיטלית את מוצרי החברה לקהל הרלוונטי. 
    ב׳ – וובינרים מקומיים – אירועים מקוונים בישראל עם אנשי סייבר, מפתחים ואבטחת מידע כמו ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, אופיר קפלושניק – מהנדס מערכות בכיר בF5, דביר פרץ – מהנדס פתרונות בF5 ועוד. לכל וובינר נרשמים מאות אנשים ומועברים למערך ניוזלטר משוכלל המנוהל ע״י F5, את אותם נרשמים אנחנו מטרגטים בחזרה ומצרפים לקהילה שלנו, כך הם נכנסים למאגר דאטא שיכול לשמש להשגת לידים עתידיים.
    את הכתבות והוובינרים אנחנו מקדמים באמצעות טאבולה ואאוטבריין על מנת לאתר אנשים שגולשים בגיקטיים, כלכליסט, itnews, אנשים ומחשבים וכדומה.

  • חברות בת – בשנה האחרונה התחלנו לנהל 2 חברות בת נוספות שנרכשו לאחרונה ע״י F5 – NGINX וShape Security.  מדובר במוצרים שהעלות שלהם נגישה יותר ולכן גם הקידום שלהם מתבצע דרך העמוד של F5, שם אנחנו מתקשרים את המוצרים שהם מציעים. דרך העמוד אנו מפרסמים וובינרים של אותן חברות ואוספים לידים רלוונטים להן.

THE VICTORY

התוצאות

  • הקהילה גדלה ל8,000 עוקבים – מאוד איכותיים ומותאמים למותג
  • הצלחנו להביא עשרות ואף מאות לידים רלוונטיים לחברה שהובילו לסגירות רכישות
  • הצלחנו למצב את F5 כחברת סייבר מובילה בעולם הדיגיטל ולהגדיל את הנוכחות שלה ברשת בצורה משמעותית!

איך הצלחנו לסגור 3,700 מנויים לקאנטרי ארלוזורוב הצעיר ביותר בתל אביב ב- 3 חודשים בלבד?

סיפור סינדרלה - איך הצלחנו לסגור 3,700 מנויים לקאנטרי הצעיר ביותר בתל אביב בתקופה של 3 חודשים בלבד?

קאנטרי ארלוזורוב הוא הבית של תושבי תל אביב הרוצים להשקיע בעצמם ובגוף שלהם, לקיים אורח חיים בריא ומהנה. הקאנטרי פונה לכל הגילאים מטף ועד גיל הזהב ומציע מגוון פעילויות וחוגים ייחודיים, לצד מתקנים איכותיים ומקצועיים. בקאנטרי ישנם חוגי שחייה וספורט, עיצוב גוף, יוגה ופילאטיס, ספינינג, חדר כושר עצום ו3 בריכות מקורות. מערכת החוגים גדלה בהתאם לביקוש המנויים ומשתנה בהתאם להעדפת המנויים.

3,700 מנויים ב-3 חודשים בלבד

5,000 לידים בסה״כ הכל בתקציב של 20,000 ש״ח בלבד

מיצוב ארולוזורוב 97 כקאנטרי המוביל בתל אביב

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

  • לוחות זמנים – הקאנטרי פנו אלינו עוד בשלב השיפוצים כאשר המתקנים עוד היו בניילונים. עמד לרשותינו חודש בלבד על מנת להקים מותג מ-0! בזמן הזה היה עלינו  לבנות מיתוג שלם, שפה, להקים נכסים דיגיטליים וקמפיינים ממומנים. האתגר היה לקחת מותג שאף אחד לא מכיר, ושיש לו לוגו בלבד, ולהפוך אותו למותג שהוא שם דבר בתל אביב. (התוצאות דיברו בעד עצמן – תוך 3 חודשים כל תושבי תל אביב הכירו את הקאנטרי והגענו למכסת מנויים מ-ל-א-ה!)
  • תקופת הקורונה – הקורונה הביאה איתה אתגרים לוגיסטיים ואסטרטגיים. פתיחת הקאנטרי נדחתה, כוח האדם היה דל והאסטרטגיה השתנתה לאורך הסגרים. לכן נדרש מאיתנו להתאים את עצמינו למציאות משתנה. ההתאמה כללה שינויי מיתוג, שינויי מדיניות הקאנטרי, היערכות לוגיסטית למספר מוגבל של מנויים ועוד… 
  • מחירים – נושא המחירים היווה מוקד מרכזי לתשומת הלב של המנויים הפוטנציאליים. על מנת להתמודד עם הנושא הקמנו צ׳אט בוט מטורף שנתן מענה מיידי לנרשמים ולמחירים היקרים. הצ׳אט בוט בנוי בצורה של שאלות ותשובות מובנות מראש אך נותן תחושה של נציג שירות אמיתי שמדבר עם הגולשים.  הבוט חסך זמן יקר וכוח אדם וכך כולם קיבלנו את המענה הדרוש. קיבלנו 30 פניות ביום כאשר הצ׳אט בוט סינן משמעותית את כמות הפניות וזיקק לנו את הפניות החשובות. בנוסף הצ׳אט בוט אפשר לנו שיחות מכירה שלמות שבסופן הגולשים הופנו לדף הרשמה וכך הצלחנו להביא נרשמים בצורה אוטומטית לחלוטין. 

THE STRATEGY

מה עשינו?

  • מיתוג קיבלנו בריף מהלקוח ובעזרתו היה עלינו לבנות את כל השפה העיצובית שתלווה את אתר האינטרנט, האינסטגרם והפייסבוק, הכרזות בקאנטרי, הפרינטים ושלטי החוץ. לשם כך עבדנו עם הארט דיירקטורית שלנו ובנינו שפה אחידה בכל הנכסים הדיגיטליים שתעביר את המסר של הקאנטרי המשדר זרימה, השראה, חיבור לגוף ולנפש. 
  • בניית אתר – הקמת אתר אינטרנט היא אומנות בפני עצמה. יש חשיבות למיקום הלשוניות, בחירת התמונות, הטקסט והפלואו שילווה את הגולש מהרגע שנכנס לאתר ועד שהוא נרשם כמנוי. הקמנו לארלוזורוב אתר אינטרנט מרשים הכולל דפי נחיתה להשארת פרטים וכן הרשמה אוטומטית. לאחר מכן באמצעות דף הנחיתה התממשקנו עם פיזיקל שהיא מערכת ניהול הלקוחות של הקאנטרי. כמו כן, הקפדנו על נגישות ואבטחת מידע מתקדמת.
  • סושיאל מדיהאת הפעילות בסושיאל מדיה חילקנו לכמה תחומים:
    1. הכירו את המאמנים – כל מאמן קיבל פוסט משלו כאשר הגולשים קיבלו הזדמנות להכיר את המאמנים שהולכים לאמן אותם בקאנטרי! המאמנים נשאלו שאלות כמו ״במה היית עוסק אם לא היית מאמן?״, ״מה התרגיל האהוב עליך״, ״מה המוטו שלך לחיים?״ ועוד… 
    2. מתכונים בריאים – התזונאית של הקאנטרי ליוותה את מחלקת הסושיאל מדיה ובנתה מתכונים בריאים המותאמים לעונות השנה ולצרכים הפיזיים השונים. כך למשל קיבלנו מתכון למרק כתום חם בחורף, או חביתת חלבונים בונת שריר לאחרי אימון… 
    3. מדריכים לאימון בבית וביצוע תרגילים נכונים – הקורונה יצרה הזדמנות לאימונים ביתיים וכך כל מאמן יצר סרטון או מדריך כתוב לביצוע תרגילים בצורה נכונה גם בבית. האימונים הביתיים סייעו לחזק את הקשר עם המנויים גם בתקופה שבה הקאנטרי היה סגור לפעילות.
    4. לייבים של אימונים מקוונים בתקופת הקורונה – בלטפורמת הפייסבוק בנינו מערכת אימונים מקוונים קבועים שבהם יכלו המנויים לקחת חלק. האימונים כללו יוגה, פילאטיס, זומבה, עיצוב הגוף ועוד ונחלו הצלחה רבה. 
    5. סטוריז – הכולל פלייליסטים להנעה ומוטיבציה, הצצה למתרחש בקאנטרי לפני הפתיחה, הצצה לאימונים ועוד…

Sponsored campaigns

קמפיינים ממומנים

המקום שבו הקריאייטיב והקמפיינים הממומנים נפגשים. האסטרטגיה שלנו הייתה להעלות את קמפיין הלידים ב-3 שלבים, כאשר כל אחד מהם היה ״טיזר״ והכנה לשלב הבא. חילקנו את הקמפיין ל-3 נושאים:

1. קמפיין חיים ארלוזורוב

 (איפה חיים? מי זה חיים? אתה בא לחיים?) – המחשבה מאחורי המהלך הייתה שאף אחד לא באמת יודע מי זה חיים ארלוזורוב, שעל שמו הוקם הקאנטרי. (הקאנטרי ממוקם ברחוב חיים ארלוזורוב) מטרת הפעילות הייתה לעורר הזדהות בין הקאנטרי לארלוזורוב, ולעודד סקרנות אצל הגולשים. בתור התחלה לא גילינו את מטרת הקמפיין ושילבנו תכנים פרסומיים בצורת ״מי זה חיים?״ ״אתה בא לחיים?״ וכדומה. על מנת לעורר באזז, סקרנות והזדהות. 

2. הכירו את המאמנים

פה למנויים הפוטנציאליים נפתחה הזדמנות להכיר את המאמנים מקרוב. כל מאמן קיבל מודעה משל עצמו יחד עם סרטון ייחודי בו הוא מספר על עצמו, על הניסיון שלו, ואף מסר פניה אישית למתאמנים שהולכים להתאמן אצלו בקרוב!

3. אתם ההשראה שלנו

המסר המרכזי של הקאנטרי הוא שהמתאמנים הם ההשראה של המאמנים, של הקאנטרי. קמפיין ההשראה כלל מסרים כמו: אתם המוטיבציה שלנו, אתם הכוח שלנו, אתם ההשראה שלנו,  אתם האנרגיה שלנו ועוד. כל מודעה לוותה בקופי יצירתי שמעביר את המסר לפיו המתאמנים הם ההשראה! הם נותנים השראה למאמנים, לעצמם, לסביבה שלהם וכך יכולים לבנות עולם טוב יותר ובריא יותר.

THE VICTORY

התוצאות

  • הצלחנו להביא כמויות מדהימות של לידים!
  • באמצעות הצמדת מספר וירטואלי לכל מודעה (077) הצלחנו לעקוב אחר כמות השיחות שהתקבלו במוקד וראינו שהיו יותר טלפונים מאשר לידים.
  • הגענו ל-5,000 לידים בחודשיים ו10,000 טלפונים! (סה״כ 15,000 לידים!)
  • כל זה בתקציב של 20,000 ש״ח בלבד!!
  • ההרשמה נפתחה ב-15 למרץ ונסגרה ב-30 למאי! הצלחנו לסגור את כל כמות המנויים ולהגיע למכסה המלאה!!! 3,700 מנויים בחודשיים וחצי. מטורף בכל קנה מידה. שברנו שיא של כל קאנטרי בתל אביב!!

איך מגייסים עובדים בעידן החדש? תשאלו את שטראוס מים

שטראוס מים - איך מגייסים עובדים שמשדרים על אותו הגל?

מחלקת הגיוס של שטראוס מים פנו אלינו במטרה לגייס עובדים למגוון המשרות שלהם: טכנאים, מוקדי השירות והמכירות ועוד.

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

מכיוון ששטראוס מים שמה דגש על מיתוג המעסקים שלהם אשר חרט על דגלו את ערך השיוויוניות – אותגרנו לאתר קהל מהחברה הערבית אשר יעבור סינון קפדני מאוד תחת מחלקת ה- HR של שטראוס מים.

THE STRATEGY

מה עשינו?

לאחר עבודה אינטנסיבית יצרנו מגוון רחב של מודעות אותנטיות ומדוייקות והתחלנו בקמפיין לידים נרחב המטורגט לקהל יעד מדוייק.

החלטנו לשים את העובדים בפרונט. דאגנו להפיק ימי צילום אותנטיים של עובדי החברה, טכנאים, אנשי שירות ומכירות. טרגטנו קהלים מדוייקים מהחברה הערבית והחברה הכללית תוך שימוש במסרים מתאימים לכל מגזר. 

בשורה התחתונה- קיבלנו עשרות לידים מידי יום בעלות ממוצעת של 2$ (!!) לליד איכותי ומסונן לפי פרמטרים שקבענו מראש.

הלידים הועברו ישירות למחלקת ה- HR של שטראוס מים. יחד עם זאת, השתמשנו בסרטוני גיוס קצרים של שטראוס מים הממחישים את המיתוג המעסיק הנפלא של שטראוס מים.

" הכל עם חיוך, זמן תגובה כמעט מידי, במקצועיות ושרותיות ראויים לציון! ניצחתם על הכל בהקפדה מלאה על הפרטים ובאכפתיות אמתית לתוצאות והצלחת הקמפיינים.״

The Results

התוצאות

כיום אנו אחד ממשרדי הפרסום המובילים של מחלקת הגיוס ואחראים על למעלה מ-120 גיוסים מדוייקים. השגנו מעל ל-10,000 לידים במשך השנתיים האחרונות.

שטראוס מים - גיוס טכנאים