איך קדמנו את חברת Inspira Technologies מתחום המכשור הרפואי

איך קדמנו את חברת Inspira Technologies מתחום המכשור הרפואי

Inspira Technologies היא חברת מכשור רפואי חדשנית המתמחה בפתרונות טיפול נשימתי. החברה נסחרת בנאסד״ק תחת הסימול IINN. מוצר הדגל של החברה נקרא- ART™. מערכת ה-ART פועלת כ"ריאה מלאכותית" כדי לאזן מחדש את רמות ריווי החמצן של החולים בדקה אחת בזמן שהמטופלים ערים ונושמים באופן ספונטני. על ידי החדרת חמצן לדם והוצאת CO2 מהדם, למערכת ART יש פוטנציאל למזער את הצורך באוורור מכני.

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

  • העבודה עם Inspira Technologies מאתגרת בכמה מישורים. ראשית, החברה פונה למשקיעים מוסדיים, פמילי אופיסס ומשקיעי הריטייל בנאסד״ק. מטרתה העיקרית הינה להגיע לחשיפה גדולה וליצור קהילת משקיעים סביבה.
    המשקיעים נחשבים למתוחכמים מאוד והערוצים בהם נמצאים הם מגוונים כגון רדיט, לינקדאין, דיסקורד טוויטר ועוד. עלינו היה לבנות פריסת מדיה רחבה מאוד שתעזור לנו להגיע לחשיפה הגדולה ביותר ולבנות קהל איכותי מאוד שנוכל להפיץ אליו ידיעות חמות לפני כולם ולגרות אותו.
  • שנית, קשה מאוד למדוד את רמת האפקטיביות של הקמפיינים הממומנים והעבודה בסושיאל, מכיוון שאין כאן קריאה לפעולה או איזושהי מדידת המרה. מהי הצלחה בעיניך? זו אחת השאלות הראשונות ששאלנו את הלקוח, אך הם מבחינתם, לא ידעו להגיד.

THE STRATEGY

מה עשינו?

  • יצרנו דשבורד חכם המתחבר באמצעות API לכלל מערכות הפרסום: טאבולה, לינקדאין, טוויטר, פייסבוק ועוד. וכן, מתחבר לנתוני המנייה בזמן אמת. יכולנו לראות בבירור את השפעת קניית המדיה על ווליום המנייה. לאט לאט מדדנו ערוצים אפקטיביים יותר ומודעות המניעות לפעולה בקרב המשקיעים השונים. זה ללא ספק פריצת דרך בעולם הפרסום הדיגיטלי. לראשונה הצלחנו למדוד פעילות אונליין באופליין, לקצור מסקנות ולשפר את הפרסום שלנו כל הזמן.
  • בנינו קהילה- מלבד ערוצי הסושיאל מדיה – בחרנו להשתמש בפלאשי על מנת ליצור רשימת דיוור מקצועית של כלל המשקיעים המגיעים מהאתר, מהפרסום שלנו, מהוובינרים המרתקים שעשינו ועוד. בנינו תוכן מקצועי בשם Knowledge Center והתחלנו לשלוח כתבות, מידע, אירועים ועוד לקהילת המדוורים שלנו. ראינו אחוזי פתיחה מאוד גבוהים (30% פתיחה+) ואחוזי הקלקה גבוהים. לראשונה יכולנו לאפיין את קהילת המשקיעים שלנו ולמדנו אודותם רבות: מיקום גיאוגרפי, דפים שבהם הם ביקרו, תפקיד וחברה בה הם עובדים. דבר שאפשר למקד את הפרסום שלנו ולנסות לגבש פרופיל דומה לקהל המשקיעים אותם טרגטנו.
  • וובינרים – חברת IINN מאמינה בלמידה שוטפת והתעדכנות בכל החידושים מתחום המכשור הרפואי. לשם כך היא מקיימת וובינרים הנגישים לקהל הרחב העוסקים בתחום, וחלקם בחינם לגמרי!
  • קידום כתבות יח״צ בנכסים הדיגיטלים ובעיקר בטאבולה.
  • הקמת באנרים באתרי המסחר המובילים בעולם: בלומברג, בנזינגה ועוד באמצעות באנרים ב-FORTV.

THE VICTORY

התוצאות

  • הקהילה גדלה ל-30,000 עוקבים משקיעים בכלל הפלטפורמות.
  • ערך המנייה עלתה ב-30% מאז תחילת הפעילות.
  • מאות לידים של Retail investors and institutional investors
  • הצלחנו למצב את IINN כחברת מכשור רפואי מובילה בעולם הדיגיטל ולהגדיל את הנוכחות שלה ברשת בצורה משמעותית!

דיגיטל וסייבר הולך יחד – כיצד מצבנו את חברת הסייבר F5

דיגיטל וסייבר הולך יחד - כיצד מצבנו את חברת הסייבר F5

f5

חברת F5 הנה אחת החברות המובילות בעולם בתחום Application Delivery Networking. החברה מספקת מספקת פתרונות אבטחה המקנים לכל ארגון ונכסיו אבטחה מקיפה ומהימנה. יותר מ-10,000 ארגונים וספקי שירותים ברחבי העולם סומכים על מוצרי F5 ומשתמשים בשירותיה באופן יומיומי. בישראל ישנן מעל 500 לקוחות המשתמשים בשירותיה של החברה. החברה נסדרת בנאסד״ק בסימול FFIV. סניף F5 ישראל בתל אביב מונה כ300 עובדים. הסניף מהווה מוקד פיתוח עבור מספר מוצרי אבטחת המידע של החברה. בשנים האחרונות רכשה F5 את חברת NGINX וכן את חברת SHAPE.

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

  • התחלנו מחדש – Developing from Scratch לחברת  F5 העולמית לא היה שום דאטה בישראל ושום נכסים דיגיטליים שניתן להשתמש בהם. היה עלינו להקים את הקהילה שלהם מ-0. נדרש מאיתנו לבנות קהילת עוקבים רלוונטית שמתעניינת במוצרים של F5 ובפרסומיה השונים. לשם כך ביצענו מחקר מתחרים ותחומי עניין על מנת לטרגט את הקהל הרלוונטי בישראל.
  • נישתיות – הקהל של F5 מאוד רלוונטי וספציפי בתחום אבטחת המידע, הסייבר, פיתוח היישומים, Devops, Cto ועוד. לכן כדי למצוא קהל שכזה היה עלינו לחדד את תחומי העניין, המיקומים ולייצר תוכן מעניין ורלוונטי על מנת ״לפגוע בול״.
  • פערי ידע והבנה בתחום הסייבר – החברה עובדת רק עם חברות מאוד גדולות כמו מגדל, מזרחי טפחות, בנקים, חברות ביטוח, משרדי עורכי דין, בתי השקעות וכדומה. היה עלינו לבצע התאמות וללמוד את השוק, ולבצע מחקר מקיף לפני שנכנסו לעבודה על מנת ״להיכנס לנעליים״ של חברות גדולות אלה.

THE STRATEGY

מה עשינו?

  • סושיאל מדיה – התחברנו למשרד יחסי הציבור של החברה. בכל שבוע אנחנו מקבלים מהם בריף עם אירועים שקורים בחברה, מיזוגים ורכישות, כתבות ופרסומים על החברה ברחבי האינטרנט (בעיקר באתרים כמו ITNEWS, גיקטיים, TechIL, כלכליסט ועוד) וכן תגובות REAL TIME למהלכים שקורים בחברה. כך למשל כאשר חברת SHIRBIT נפרצה מיד הגבנו בפוסט בסושיאל מדיה שמסקר את הפריצה ומראה כיצד ניתן היה למנוע איתה בעזרת פתרונות האבטחה של F5. הכותבים שמתראיינים בפרסומים הם המהנדסים של F5 ונותנים טורי דעה שונים המתפרסמים בסושיאל מדיה שלנו. ממשרד היח״צ אנחנו מקבלים את התוכן, עורכים אותו, מעצבים את הפוסט ומעלים תכנים באופן שוטף. לאחר ההעלאה אנחנו מקדמים את הפוסט במערכת אוטומטי לקידום פוסטים שפיתחנו בעצמנו הנקראת Easy2ad. מטרת הפעילות בדיגיטל היא לצבוע קהל וליצור קהילה סביב המותג. על מנת לעשות זאת אנחנו מטרגטים באופן שוטף קהלים רלוונטיים: מתכנתים, מפתחים, סטודנטים וכל מי שתחום הסייבר נוגע אליו. כך אנחנו מאתרים את האנשים הרלוונטיים שיצרכו את התוכן שלנו באופן שוטף. בנוסף אנחנו חושפים את הפעילות הפנים ארגונית של F5  ימי כיף, קייטנות לילדי עובדים, שי לחג, התנדבות בקהילה ופעילות שוטפת של מחלקת הHR. 
  • וובינרים – חברת F5 מאמינה בלמידה שוטפת והתעדכנות בכל החידושים הטכנולוגיים. לשם כך היא מקיימת וובינרים הנגישים לקהל הרחב העוסקים בתחום, וחלקם בחינם לגמרי!
    א – וובינרים מחו״ל – הוובינרים כוללים תוכן איכותי כמו למשל aws, בהם מפתחי יישומים לומדים על אסטרטגיות אבטחה, אופטימיזציות כאשר הדוברים בוובינרים הם מומחי סייבר ואבטחת מידע מכל העולם. לוובינרים אלה נרשמים אנשים מובילים במשק כמו מנהלי אבטחת מידע של קוקה קולה, וחברות ביטוח וסייבר אחרות על מנת ללמוד על המוצרים של F5. כך אנחנו יכולים להנגיש בצורה דיגיטלית את מוצרי החברה לקהל הרלוונטי. 
    ב׳ – וובינרים מקומיים – אירועים מקוונים בישראל עם אנשי סייבר, מפתחים ואבטחת מידע כמו ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, אופיר קפלושניק – מהנדס מערכות בכיר בF5, דביר פרץ – מהנדס פתרונות בF5 ועוד. לכל וובינר נרשמים מאות אנשים ומועברים למערך ניוזלטר משוכלל המנוהל ע״י F5, את אותם נרשמים אנחנו מטרגטים בחזרה ומצרפים לקהילה שלנו, כך הם נכנסים למאגר דאטא שיכול לשמש להשגת לידים עתידיים.
    את הכתבות והוובינרים אנחנו מקדמים באמצעות טאבולה ואאוטבריין על מנת לאתר אנשים שגולשים בגיקטיים, כלכליסט, itnews, אנשים ומחשבים וכדומה.

  • חברות בת – בשנה האחרונה התחלנו לנהל 2 חברות בת נוספות שנרכשו לאחרונה ע״י F5 – NGINX וShape Security.  מדובר במוצרים שהעלות שלהם נגישה יותר ולכן גם הקידום שלהם מתבצע דרך העמוד של F5, שם אנחנו מתקשרים את המוצרים שהם מציעים. דרך העמוד אנו מפרסמים וובינרים של אותן חברות ואוספים לידים רלוונטים להן.

THE VICTORY

התוצאות

  • הקהילה גדלה ל8,000 עוקבים – מאוד איכותיים ומותאמים למותג
  • הצלחנו להביא עשרות ואף מאות לידים רלוונטיים לחברה שהובילו לסגירות רכישות
  • הצלחנו למצב את F5 כחברת סייבר מובילה בעולם הדיגיטל ולהגדיל את הנוכחות שלה ברשת בצורה משמעותית!
aran-arel

איך מגייסים עובדים בעידן החדש? תשאלו את שטראוס מים

שטראוס מים - איך מגייסים עובדים שמשדרים על אותו הגל?

מחלקת הגיוס של שטראוס מים פנו אלינו במטרה לגייס עובדים למגוון המשרות שלהם: טכנאים, מוקדי השירות והמכירות ועוד.

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

מכיוון ששטראוס מים שמה דגש על מיתוג המעסקים שלהם אשר חרט על דגלו את ערך השיוויוניות – אותגרנו לאתר קהל מהחברה הערבית אשר יעבור סינון קפדני מאוד תחת מחלקת ה- HR של שטראוס מים.

THE STRATEGY

מה עשינו?

לאחר עבודה אינטנסיבית יצרנו מגוון רחב של מודעות אותנטיות ומדוייקות והתחלנו בקמפיין לידים נרחב המטורגט לקהל יעד מדוייק.

החלטנו לשים את העובדים בפרונט. דאגנו להפיק ימי צילום אותנטיים של עובדי החברה, טכנאים, אנשי שירות ומכירות. טרגטנו קהלים מדוייקים מהחברה הערבית והחברה הכללית תוך שימוש במסרים מתאימים לכל מגזר. 

בשורה התחתונה- קיבלנו עשרות לידים מידי יום בעלות ממוצעת של 2$ (!!) לליד איכותי ומסונן לפי פרמטרים שקבענו מראש.

הלידים הועברו ישירות למחלקת ה- HR של שטראוס מים. יחד עם זאת, השתמשנו בסרטוני גיוס קצרים של שטראוס מים הממחישים את המיתוג המעסיק הנפלא של שטראוס מים.

" הכל עם חיוך, זמן תגובה כמעט מידי, במקצועיות ושרותיות ראויים לציון! ניצחתם על הכל בהקפדה מלאה על הפרטים ובאכפתיות אמתית לתוצאות והצלחת הקמפיינים.״

The Results

התוצאות

כיום אנו אחד ממשרדי הפרסום המובילים של מחלקת הגיוס ואחראים על למעלה מ-120 גיוסים מדוייקים. השגנו מעל ל-10,000 לידים במשך השנתיים האחרונות.

שטראוס מים - גיוס טכנאים