דיגיטל וסייבר הולך יחד – כיצד מצבנו את חברת הסייבר F5

דיגיטל וסייבר הולך יחד - כיצד מצבנו את חברת הסייבר F5

f5

חברת F5 הנה אחת החברות המובילות בעולם בתחום Application Delivery Networking. החברה מספקת מספקת פתרונות אבטחה המקנים לכל ארגון ונכסיו אבטחה מקיפה ומהימנה. יותר מ-10,000 ארגונים וספקי שירותים ברחבי העולם סומכים על מוצרי F5 ומשתמשים בשירותיה באופן יומיומי. בישראל ישנן מעל 500 לקוחות המשתמשים בשירותיה של החברה. החברה נסדרת בנאסד״ק בסימול FFIV. סניף F5 ישראל בתל אביב מונה כ300 עובדים. הסניף מהווה מוקד פיתוח עבור מספר מוצרי אבטחת המידע של החברה. בשנים האחרונות רכשה F5 את חברת NGINX וכן את חברת SHAPE.

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

  • התחלנו מחדש – Developing from Scratch לחברת  F5 העולמית לא היה שום דאטה בישראל ושום נכסים דיגיטליים שניתן להשתמש בהם. היה עלינו להקים את הקהילה שלהם מ-0. נדרש מאיתנו לבנות קהילת עוקבים רלוונטית שמתעניינת במוצרים של F5 ובפרסומיה השונים. לשם כך ביצענו מחקר מתחרים ותחומי עניין על מנת לטרגט את הקהל הרלוונטי בישראל.
  • נישתיות – הקהל של F5 מאוד רלוונטי וספציפי בתחום אבטחת המידע, הסייבר, פיתוח היישומים, Devops, Cto ועוד. לכן כדי למצוא קהל שכזה היה עלינו לחדד את תחומי העניין, המיקומים ולייצר תוכן מעניין ורלוונטי על מנת ״לפגוע בול״.
  • פערי ידע והבנה בתחום הסייבר – החברה עובדת רק עם חברות מאוד גדולות כמו מגדל, מזרחי טפחות, בנקים, חברות ביטוח, משרדי עורכי דין, בתי השקעות וכדומה. היה עלינו לבצע התאמות וללמוד את השוק, ולבצע מחקר מקיף לפני שנכנסו לעבודה על מנת ״להיכנס לנעליים״ של חברות גדולות אלה.

THE STRATEGY

מה עשינו?

  • סושיאל מדיה – התחברנו למשרד יחסי הציבור של החברה. בכל שבוע אנחנו מקבלים מהם בריף עם אירועים שקורים בחברה, מיזוגים ורכישות, כתבות ופרסומים על החברה ברחבי האינטרנט (בעיקר באתרים כמו ITNEWS, גיקטיים, TechIL, כלכליסט ועוד) וכן תגובות REAL TIME למהלכים שקורים בחברה. כך למשל כאשר חברת SHIRBIT נפרצה מיד הגבנו בפוסט בסושיאל מדיה שמסקר את הפריצה ומראה כיצד ניתן היה למנוע איתה בעזרת פתרונות האבטחה של F5. הכותבים שמתראיינים בפרסומים הם המהנדסים של F5 ונותנים טורי דעה שונים המתפרסמים בסושיאל מדיה שלנו. ממשרד היח״צ אנחנו מקבלים את התוכן, עורכים אותו, מעצבים את הפוסט ומעלים תכנים באופן שוטף. לאחר ההעלאה אנחנו מקדמים את הפוסט במערכת אוטומטי לקידום פוסטים שפיתחנו בעצמנו הנקראת Easy2ad. מטרת הפעילות בדיגיטל היא לצבוע קהל וליצור קהילה סביב המותג. על מנת לעשות זאת אנחנו מטרגטים באופן שוטף קהלים רלוונטיים: מתכנתים, מפתחים, סטודנטים וכל מי שתחום הסייבר נוגע אליו. כך אנחנו מאתרים את האנשים הרלוונטיים שיצרכו את התוכן שלנו באופן שוטף. בנוסף אנחנו חושפים את הפעילות הפנים ארגונית של F5  ימי כיף, קייטנות לילדי עובדים, שי לחג, התנדבות בקהילה ופעילות שוטפת של מחלקת הHR. 
  • וובינרים – חברת F5 מאמינה בלמידה שוטפת והתעדכנות בכל החידושים הטכנולוגיים. לשם כך היא מקיימת וובינרים הנגישים לקהל הרחב העוסקים בתחום, וחלקם בחינם לגמרי!
    א – וובינרים מחו״ל – הוובינרים כוללים תוכן איכותי כמו למשל aws, בהם מפתחי יישומים לומדים על אסטרטגיות אבטחה, אופטימיזציות כאשר הדוברים בוובינרים הם מומחי סייבר ואבטחת מידע מכל העולם. לוובינרים אלה נרשמים אנשים מובילים במשק כמו מנהלי אבטחת מידע של קוקה קולה, וחברות ביטוח וסייבר אחרות על מנת ללמוד על המוצרים של F5. כך אנחנו יכולים להנגיש בצורה דיגיטלית את מוצרי החברה לקהל הרלוונטי. 
    ב׳ – וובינרים מקומיים – אירועים מקוונים בישראל עם אנשי סייבר, מפתחים ואבטחת מידע כמו ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, אופיר קפלושניק – מהנדס מערכות בכיר בF5, דביר פרץ – מהנדס פתרונות בF5 ועוד. לכל וובינר נרשמים מאות אנשים ומועברים למערך ניוזלטר משוכלל המנוהל ע״י F5, את אותם נרשמים אנחנו מטרגטים בחזרה ומצרפים לקהילה שלנו, כך הם נכנסים למאגר דאטא שיכול לשמש להשגת לידים עתידיים.
    את הכתבות והוובינרים אנחנו מקדמים באמצעות טאבולה ואאוטבריין על מנת לאתר אנשים שגולשים בגיקטיים, כלכליסט, itnews, אנשים ומחשבים וכדומה.

  • חברות בת – בשנה האחרונה התחלנו לנהל 2 חברות בת נוספות שנרכשו לאחרונה ע״י F5 – NGINX וShape Security.  מדובר במוצרים שהעלות שלהם נגישה יותר ולכן גם הקידום שלהם מתבצע דרך העמוד של F5, שם אנחנו מתקשרים את המוצרים שהם מציעים. דרך העמוד אנו מפרסמים וובינרים של אותן חברות ואוספים לידים רלוונטים להן.

THE VICTORY

התוצאות

  • הקהילה גדלה ל8,000 עוקבים – מאוד איכותיים ומותאמים למותג
  • הצלחנו להביא עשרות ואף מאות לידים רלוונטיים לחברה שהובילו לסגירות רכישות
  • הצלחנו למצב את F5 כחברת סייבר מובילה בעולם הדיגיטל ולהגדיל את הנוכחות שלה ברשת בצורה משמעותית!

איך הצלחנו לסגור 3,700 מנויים לקאנטרי ארלוזורוב הצעיר ביותר בתל אביב ב- 3 חודשים בלבד?

סיפור סינדרלה - איך הצלחנו לסגור 3,700 מנויים לקאנטרי הצעיר ביותר בתל אביב בתקופה של 3 חודשים בלבד?

קאנטרי ארלוזורוב הוא הבית של תושבי תל אביב הרוצים להשקיע בעצמם ובגוף שלהם, לקיים אורח חיים בריא ומהנה. הקאנטרי פונה לכל הגילאים מטף ועד גיל הזהב ומציע מגוון פעילויות וחוגים ייחודיים, לצד מתקנים איכותיים ומקצועיים. בקאנטרי ישנם חוגי שחייה וספורט, עיצוב גוף, יוגה ופילאטיס, ספינינג, חדר כושר עצום ו3 בריכות מקורות. מערכת החוגים גדלה בהתאם לביקוש המנויים ומשתנה בהתאם להעדפת המנויים.

3,700 מנויים ב-3 חודשים בלבד

5,000 לידים בסה״כ הכל בתקציב של 20,000 ש״ח בלבד

מיצוב ארולוזורוב 97 כקאנטרי המוביל בתל אביב

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

  • לוחות זמנים – הקאנטרי פנו אלינו עוד בשלב השיפוצים כאשר המתקנים עוד היו בניילונים. עמד לרשותינו חודש בלבד על מנת להקים מותג מ-0! בזמן הזה היה עלינו  לבנות מיתוג שלם, שפה, להקים נכסים דיגיטליים וקמפיינים ממומנים. האתגר היה לקחת מותג שאף אחד לא מכיר, ושיש לו לוגו בלבד, ולהפוך אותו למותג שהוא שם דבר בתל אביב. (התוצאות דיברו בעד עצמן – תוך 3 חודשים כל תושבי תל אביב הכירו את הקאנטרי והגענו למכסת מנויים מ-ל-א-ה!)
  • תקופת הקורונה – הקורונה הביאה איתה אתגרים לוגיסטיים ואסטרטגיים. פתיחת הקאנטרי נדחתה, כוח האדם היה דל והאסטרטגיה השתנתה לאורך הסגרים. לכן נדרש מאיתנו להתאים את עצמינו למציאות משתנה. ההתאמה כללה שינויי מיתוג, שינויי מדיניות הקאנטרי, היערכות לוגיסטית למספר מוגבל של מנויים ועוד… 
  • מחירים – נושא המחירים היווה מוקד מרכזי לתשומת הלב של המנויים הפוטנציאליים. על מנת להתמודד עם הנושא הקמנו צ׳אט בוט מטורף שנתן מענה מיידי לנרשמים ולמחירים היקרים. הצ׳אט בוט בנוי בצורה של שאלות ותשובות מובנות מראש אך נותן תחושה של נציג שירות אמיתי שמדבר עם הגולשים.  הבוט חסך זמן יקר וכוח אדם וכך כולם קיבלנו את המענה הדרוש. קיבלנו 30 פניות ביום כאשר הצ׳אט בוט סינן משמעותית את כמות הפניות וזיקק לנו את הפניות החשובות. בנוסף הצ׳אט בוט אפשר לנו שיחות מכירה שלמות שבסופן הגולשים הופנו לדף הרשמה וכך הצלחנו להביא נרשמים בצורה אוטומטית לחלוטין. 

THE STRATEGY

מה עשינו?

  • מיתוג קיבלנו בריף מהלקוח ובעזרתו היה עלינו לבנות את כל השפה העיצובית שתלווה את אתר האינטרנט, האינסטגרם והפייסבוק, הכרזות בקאנטרי, הפרינטים ושלטי החוץ. לשם כך עבדנו עם הארט דיירקטורית שלנו ובנינו שפה אחידה בכל הנכסים הדיגיטליים שתעביר את המסר של הקאנטרי המשדר זרימה, השראה, חיבור לגוף ולנפש. 
  • בניית אתר – הקמת אתר אינטרנט היא אומנות בפני עצמה. יש חשיבות למיקום הלשוניות, בחירת התמונות, הטקסט והפלואו שילווה את הגולש מהרגע שנכנס לאתר ועד שהוא נרשם כמנוי. הקמנו לארלוזורוב אתר אינטרנט מרשים הכולל דפי נחיתה להשארת פרטים וכן הרשמה אוטומטית. לאחר מכן באמצעות דף הנחיתה התממשקנו עם פיזיקל שהיא מערכת ניהול הלקוחות של הקאנטרי. כמו כן, הקפדנו על נגישות ואבטחת מידע מתקדמת.
  • סושיאל מדיהאת הפעילות בסושיאל מדיה חילקנו לכמה תחומים:
    1. הכירו את המאמנים – כל מאמן קיבל פוסט משלו כאשר הגולשים קיבלו הזדמנות להכיר את המאמנים שהולכים לאמן אותם בקאנטרי! המאמנים נשאלו שאלות כמו ״במה היית עוסק אם לא היית מאמן?״, ״מה התרגיל האהוב עליך״, ״מה המוטו שלך לחיים?״ ועוד… 
    2. מתכונים בריאים – התזונאית של הקאנטרי ליוותה את מחלקת הסושיאל מדיה ובנתה מתכונים בריאים המותאמים לעונות השנה ולצרכים הפיזיים השונים. כך למשל קיבלנו מתכון למרק כתום חם בחורף, או חביתת חלבונים בונת שריר לאחרי אימון… 
    3. מדריכים לאימון בבית וביצוע תרגילים נכונים – הקורונה יצרה הזדמנות לאימונים ביתיים וכך כל מאמן יצר סרטון או מדריך כתוב לביצוע תרגילים בצורה נכונה גם בבית. האימונים הביתיים סייעו לחזק את הקשר עם המנויים גם בתקופה שבה הקאנטרי היה סגור לפעילות.
    4. לייבים של אימונים מקוונים בתקופת הקורונה – בלטפורמת הפייסבוק בנינו מערכת אימונים מקוונים קבועים שבהם יכלו המנויים לקחת חלק. האימונים כללו יוגה, פילאטיס, זומבה, עיצוב הגוף ועוד ונחלו הצלחה רבה. 
    5. סטוריז – הכולל פלייליסטים להנעה ומוטיבציה, הצצה למתרחש בקאנטרי לפני הפתיחה, הצצה לאימונים ועוד…

Sponsored campaigns

קמפיינים ממומנים

המקום שבו הקריאייטיב והקמפיינים הממומנים נפגשים. האסטרטגיה שלנו הייתה להעלות את קמפיין הלידים ב-3 שלבים, כאשר כל אחד מהם היה ״טיזר״ והכנה לשלב הבא. חילקנו את הקמפיין ל-3 נושאים:

1. קמפיין חיים ארלוזורוב

 (איפה חיים? מי זה חיים? אתה בא לחיים?) – המחשבה מאחורי המהלך הייתה שאף אחד לא באמת יודע מי זה חיים ארלוזורוב, שעל שמו הוקם הקאנטרי. (הקאנטרי ממוקם ברחוב חיים ארלוזורוב) מטרת הפעילות הייתה לעורר הזדהות בין הקאנטרי לארלוזורוב, ולעודד סקרנות אצל הגולשים. בתור התחלה לא גילינו את מטרת הקמפיין ושילבנו תכנים פרסומיים בצורת ״מי זה חיים?״ ״אתה בא לחיים?״ וכדומה. על מנת לעורר באזז, סקרנות והזדהות. 

2. הכירו את המאמנים

פה למנויים הפוטנציאליים נפתחה הזדמנות להכיר את המאמנים מקרוב. כל מאמן קיבל מודעה משל עצמו יחד עם סרטון ייחודי בו הוא מספר על עצמו, על הניסיון שלו, ואף מסר פניה אישית למתאמנים שהולכים להתאמן אצלו בקרוב!

3. אתם ההשראה שלנו

המסר המרכזי של הקאנטרי הוא שהמתאמנים הם ההשראה של המאמנים, של הקאנטרי. קמפיין ההשראה כלל מסרים כמו: אתם המוטיבציה שלנו, אתם הכוח שלנו, אתם ההשראה שלנו,  אתם האנרגיה שלנו ועוד. כל מודעה לוותה בקופי יצירתי שמעביר את המסר לפיו המתאמנים הם ההשראה! הם נותנים השראה למאמנים, לעצמם, לסביבה שלהם וכך יכולים לבנות עולם טוב יותר ובריא יותר.

THE VICTORY

התוצאות

  • הצלחנו להביא כמויות מדהימות של לידים!
  • באמצעות הצמדת מספר וירטואלי לכל מודעה (077) הצלחנו לעקוב אחר כמות השיחות שהתקבלו במוקד וראינו שהיו יותר טלפונים מאשר לידים.
  • הגענו ל-5,000 לידים בחודשיים ו10,000 טלפונים! (סה״כ 15,000 לידים!)
  • כל זה בתקציב של 20,000 ש״ח בלבד!!
  • ההרשמה נפתחה ב-15 למרץ ונסגרה ב-30 למאי! הצלחנו לסגור את כל כמות המנויים ולהגיע למכסה המלאה!!! 3,700 מנויים בחודשיים וחצי. מטורף בכל קנה מידה. שברנו שיא של כל קאנטרי בתל אביב!!

בורגרס בר – איך מנהלים מערך הדיגיטל שלם של רשת המונה 38 סניפים?

בורגרס בר - איך מנהלים מערך הדיגיטל שלם של רשת המונה 38 סניפים?

בורגרסבר הינה רשת מזון מהיר ישראלית כשרה המציעה ארוחות המבורגר, סנדוויצ׳ים, סלטים ותוספות. לרשת כמעל 30 סניפים ברחבי הארץ והיא מפעילה מערך משלוחים נרחב.

הגדלנו את הנכסים הדיגיטליים במאות אלפי עוקבים!

600,000₪ הכנסות ממוצעות בחודש מהקמפיינים הממומנים!

גייסנו למעלה מ-100 עובדים לרשת!

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

קיבלנו את בורגרסבר ב2018, כאשר מערך הדיגיטל שלהם היה מנומנם עד כי לא קיים. הם פנו אלינו בבקשה לנעוץ יתד בעולם הדיגיטלי שרק החל להתפתח, על מנת להגביר את נוכחותם ברשת ולהשתמש בפלטפורמת הדיגיטל להגדלת הרווחים. כידוע, תחום המזון המהיר הינו תחום תחרותי במיוחד לרבות רשתות מזון בתחום ההמבורגרים. עלינו היה להתבלט אל מעל המתחרים על ידי תוכן פורץ גבולות במסגרת תקציב מוגבל מאוד. כמו כן, מותג בורגרס בר מוכר מאוד בירושלים בכלל ומשפחות בפרט. עלינו היה להגיע לקהל צעיר, חדש, ולמצב את עצמנו בכלל הערים בהן הרשת פרוסה.

THE STRATEGY

מה עשינו?

  • סושיאל מדיה – היה חשוב לנו לייצר להם שם מותג סושיאל מדיה עם תחרויות שמיצבו את בורגרסבר כאחת המובילות ברשת.  1+1 על צ׳יפס, צ׳אט בוט, פעילויות קריאייטיב, חיסונים, הגרלות, ימי צילום, משפיענים, טיקטוק, חגים ומועדים, יום ההמבורגר, פורים, כנפיים של קרמבו. עשרות אלפי לייקים וצפיות וחשיפות. הגדלנו אותם בפייסבוק ב30 אלף עוקבים מתחילת הפעילות. באינסטגרם ב6,000 עוקבים מתחילת הפעילות. כמו כן, פתחתנו פלטפורמות נוספות כמו טיקטוק עם סרטונים שעברו את ה-200,000 צפיות!
  • חיזוק סניפים חלשים בשטח הכולל קמפיין גיוס עובדים ומהלכים דיגיטליים נקודתיים לכל סניף.
    אחד האתגרים הגדולים ברשת היה חיזוק סניפים חלשים. עשינו פעילויות על מנת להשיג את המטרה הזו:

    א – קמפיין גיוס עובדים ממוקד לכל סניף. התקציב נלקח מהסניף עצמו, כאשר ביצענו סוג של קמפיין לידים בתוך פייסבוק ואינסטגרם שמגדיל את כמות הפניות. הסניפים חיפשו שליחים, עובדי פס, אחמשים, טרגטנו מועמדים רלוונטים לפי חתך גיל ומיקום גיאוגרפי וכך הסניף קיבל את הפניות הרלוונטיות ביותר. בתקציב מינימלי של 200₪ הצלחנו לגייס בממוצע 2-3 עובדים לכל קמפיין.

    ב׳-  מהלכים דיגיטליים – מבצעים נקודתיים לסניף המושבה הגרמנית (לייט נייט, 1+1, הנחה על ההמבורגר השני) מבצעי גרילה שהקמנו יחד עם מנהלת השיווק ועשינו קמפיינים נקודתיים לסניפים. כך אנחנו הצלחנו להגדיל את כמות המבקרים בסניפים עצמם.

    לדוגמא בסניף תלפיות חילקנו צ׳יפס 1+1 מתנה  והבאנו 200-300 אנשים לסניף באותו שבוע! 

  • חיזוק מערך ההזמנות והמשלוחים אונליין חיזקנו משלוחים בקרב הסניפים החלשים. קיבלנו תקציב ייחודי לכל סניף ויצרנו  מודעות איקומרס של מכירות לאפליקציית המשלוחים. הצלחנו להביא רכישה בעלות של 10₪ בלבד.  הגענו להחזר השקעה ממוצע של 1 ל-10 – כלומר על כל שקל שהסניף שם הוא קיבל 10₪.  הצלחנו להגיע קרוב ל200 הזמנות משלוחים בחודש בממוצע! מטורף!
  • קמפיין משלוחים רשתי –  קמפיין חודשי קבוע בפייסבוק ואינסטגרם עם מודעות מגרות ומתאימות למצבים שונים. כמו קורונה, היגיינה, פסח, ועוד. כל כמה חודשים בנינו קריאייטיב חדש מותאם למצב ועשינו AB Testing רחב מאוד על המודעות השונות.
  • ניהול קמפיין משפיענים ויחסי ציבור – חברנו לאורי צרור, איש היח״צ הצעיר ביותר בישראל, יחד איתנו הצלחנו להביא למעלה מ-100 משפיענים בניהם כוכבי ריאליטי, סלבס, טיקטוקרים, בלוגרים ועוד.

פעילות שיהיה (B)מזל!

פעילות שיהיה במזל הפגישה בין הדיגיטל למציאות! ערכנו פעילות נושאת פרסים שהתקיימה במשך 3 חודשים! הפעילות כללה חלוקה של כרטיסי גירוד בסניפים ברכישת כל ארוחה, כאשר כל כרטיס גירוד זוכה! הלקוחות קיבלו צ׳יפס מתנה, ארוחה נוספת חינם, שתיה 1+1 ועוד פרסים נוספים.. לאחר מכן כל כרטיס מזכה את הלקוח בכניסה הגדולה – כאשר כל כניסה להגרלה מותנית בהצטרפות למועדון הלקוחות שלנו!
ההגרלה כללה 3 פרסים:
מקום שלישי – קורקינט חשמלי
מקום שני – חופשה זוגית בארץ
מקום ראשון – חופשה חלומית בתאילנד! 

לאורך כל חודשי הפעילות תקשרנו אותה באינסטגרם ובפייסבוק, העלינו סטורי עם ההאשטאג #שיהיה_במזל יחד עם אינספור תמונות של לקוחות מרוצים. הפעילות הניבה תנועה רבה מאוד ומשמעותית בסניפים וכן מעורבות רבה-  עוקבים, לייקים שיתופים ותגובות בעמוד שלנו.

מדובר באחת הפעילויות המוצלחות ביותר של בורגרסבר שממשיכים לדבר עליה עד היום..

בורגרבוט - הצ׳אט בוט של בורגרס בר

הצ׳אט בוט הוא מענה אוטומטי שניתן לכל מי שפונה אלינו בפייסבוק. לצ׳אט בוט שלנו קראנו בורגרבוט והוא נותן מענה לכל שאלה מובנית מראש, בצורה שנראית כאילו נמצא נציג שירות מאחורי המסך 🙂 בורגבוט ענה לשאלות כמו אילו סניפים פתוחים, שעות פתיחה, מנות בתפריט, משלוחים, מבצעים ומועדון לקוחות, והצליח להתחבב על הגולשים כאילו היה אדם אמיתי לחלוטין!

השתמשנו בצ׳אט בוט על מנת לעשות פעילויות מדהימות בפייסבוק, כמו למשל שליחת שוברים אוטומטיים לתיבת הצ׳אט, חלוקת פרסים ועוד… 

כך למשל ביום ההמבורגרים הבינ״ל ערכנו פעילות שבה כל מי שמתייג חבר מקבל באופן אוטומטי שובר לתיבת הפייסבוק שלו, שאותו הוא יכול לממש בסניפים.  הפעילות הניבה הצלחה מטורפת והביאה כמעט 6,000 תגובות!!!!!!

״התוצאות שהחבר׳ה מביאים לנו פשוט מדהימות. קריאייטיב מדהים, אינגייג'מנט שלא חווינו בחיים, טרגוטים מדויקים של קהלי היעד שלנו ובכך הביא אותנו גם לתוצאות של רכישות מדהימות! בתחילת הדרך, הרשת הייתה משקיעה 2,500 ₪ בלבד לקידום בסושיאל. בזכות העבודה עם ירין והסוכנות המדהימה שלו – הגיעה הצלחה גדולה ונכון להיום הרשת משקיעה כבר כ-25,000 ₪ במערך הסושיאל והיד עוד נטויה...״

THE VICTORY

התוצאות

קצת מספרים:
מדי חודש הרשת מגיע לכ- 200-300 אלף חשיפות באינסטגרם ובפייסבוק.
כמות עוקבים באינסטגרם ובפייסבוק:
פייסבוק: 33,096!
אינסטגרם – 12.32K!
הכנסות מהקמפיינים הממומנים בפייסבוק ובאינסטגרם בלבד מוערכים ב600,000 ש״ח כל חודש. מטורף!
עלות ממוצעת לרכישה בקמפיינים הרשתיים עומד על 3 ש״ח, החזר השקעה בקמפיין רשתי עומד על כמעט 40!!

סדרת הרשת ״המירוץ לחיים״ | פורום חמישה מיליארד לבריאות

סדרת הרשת ״המירוץ לחיים״ פורום חמישה מיליארד

בספטמבר 2020 - צולמה סדרת הרשת ״המירוץ לחיים״ על מנת להעלות לסדר היום הציבורי את מאבק החולים להכנסת תרופתיהם לתקציב סל הבריאות.

OUR CHALLENGE

האתגרים שלנו

פורום "5 מיליארד לבריאות"  הוא פורום חירום לאומי המונה למעלה מ- 70 ארגוני חולים ועמותות. הארגון הוקם במטרה מוצהרת להוסיף 5 מיליארד ₪ לבסיס תקציב הבריאות על מנת להשיב לתושבי ישראל את הזכות לשירותי בריאות ראויים ולהביא לשיקום מערכת הבריאות הציבורית.

אחת הדרישות המרכזיות של פורום 5 מיליארד לבריאות היא עדכון קבוע של סל התרופות  הממלכתי בהתאם להמלצות משרד הבריאות בגובה של 1.65% מהתקציב הכולל של  סל הבריאות  – או במילים פשוטות 750 מיליון ₪ 

THE STRATEGY

מה עשינו?

עבדנו בשיתוף פעולה עם משרד יחסי הציבור ״אייקון תקשורת״ המתמחה בפארמה ובריאות. יחד בנינו אסטרטגיה מקיפה והחלטנו ליצור סדרת רשת המשודרת כולה מוואן בדומה ל״מונית הכסף״. בסדרת הרשת ראיינו חולים במחלות שונות אשר עלולים לאבד את הסבסוד הנחוץ לתרופות הקובעות אם הם יחיו או ימותו. ממש כך.

בסדרה השתתפו: עומר ברון, נולד עם מחלת ניוון שרירים SMA, קרן אור המתמודדת עם CF, ענת ברמן – חולה בסרטן ריאות מסוג תאים קטנים, הנחשב לקטלני ביותר וגל – החולה באנדומטריוזיס.

בנוסף, על מנת ליצור רעש תקשורתי ודיגיטלי, החלטנו להוסיף לוואן גם משפיעני רשת מובילים: סמיון גרפמן ולאה לב, וכן, פוליטיקאים המזוהים בתחום הבריאות: מיקי חיימוביץ׳, קארין שיטרית, עידן רול ואחמד טיבי. הראיון נערך באמצעות יהודה שוחט, תסריטאי בכיר בתחום הבריאות.

הסדרה הופקה במשך 5 ימים ונערכו 8 פרקים לסדרה.

את הסדרה העלנו לעמוד הפייסבוק של ״פורום חמישה מיליארד״ ודאגנו להפיצה באמצעות 72 עמותות מובילות בתחום הבריאות שנמצאות בפורום: האגודה לזכויות החולה, האגודה למלחמה בסרטן, הסתדרות הרופאים ועוד.

הפרק הראשון הועלה גם בעמוד ״ידיעות אחרונות״ המונה כ-900,000 עוקבים.

"הסיפור של עומר כבש לבבות, היינו חייבים לקחת את האייטם שלו ל״ידיעות אחרונות״. פשוט מזעזע לחשוב שילד בגילו אמור לדאוג כל שנה אם הוא יחיה או ימות"

THE VICTORY

התוצאות

 

סדרת הרשת גרפה הצלחה מסחררת עם למעלה מ-100,000 צפיות בכל פרק וחשיפה של למעלה מ-1.5 מיליון אנשים. הסדרה עלתה בעמודי הפייסבוק של ידיעות אחרונות ואף ב״חיילים מצייצים״. פוליטיקאים מובילים שתפו את הסדרה בניהם מיקי חיימוביץ׳, עידן רול, אחמד טיבי ועוד.

בשורה התחתונה: עליה של 50 מיליון ש״ח בתקציב סל התרופות.