נראה לאחרונה: המדריך המלא לשימוש בוואטסאפ ביזנס

אם אתם מנהלים עסק או ארגון, אתם כבר מבינים שהתקשורת הטובה והמהירה ביותר עם הלקוחות שלכם מתקיימת בוואטסאפ. עם היתרונות באים גם החסרנות -אי סדר ובלאגן שלם. בשביל זה יש את הוואטסאפ עסקי - האפליקציה שתעשה לכם סדר בבלאגן.

וואטסאפ ביזנס נועדה להפוך תקשורת בין עסקים ללקוחות לנוחה ויעילה. האפליקציה העסקית ניתנת להורדה לנייד, בנוסף לוואטסאפ הרגיל, ואליה ניתן להזין מספר טלפון של חשבון קיים או להוסיף מספר עסקי חדש. זאת אומרת שאתם יכולים לחבר את המספק הקווי של העסק לאפליקציה!

באנו לעשות קצת סדר, ולסקור את כל הפיצ׳רים של וואטסאפ ביזנס שיכולו לסייע לנו בקלות לנהל את העסק שלנו ולחסוך כאבי ראש מיותרים. הפיצ'רים המוצעים בוואטסאפ עסקי יעזרו למיין את הצ'אטים השונים לתגיות מסודרות, לספק מענה אוטומטי לפי הצורך ולתת מענה ללקוחות שייצרו קשר לראשונה דרך הווטסאפ. (אפילו להשיג לידים חדשים שייצרו קשר דרך הוואטסאפ.)

  1. הקמת פרופיל עסק –
    אפשר ליצור פרופיל עסקי של העסק שלכם על מנת להציג ללקוחות שמדובר על מספר טלפון המשוייך לעסק שלכם. שם ניתן להציג פרטי התקשרות איתכם ושליחת הודעות או קבלת שיחות.
קרדיט – www.whatsapp.com

2. חנות מוצרים –
כלי המאפשר להוסיף מוצרים לתוך אוסף גדול של מוצרים לתוך החשבון העסקי שלכם. הצגת קטלוג המוצרים שלכם באפליקציה הוא צעד נוסף וכלי חשוב לקידום המוצרים לקהל הלקוחות המתעניינים ולקהל הלקוחות הקבועים שלכם.

WhatsApp Business app no longer completely free; adds shopping button -  Times of India
קרדיט – www.whatsapp.com

3. מענה אוטומטי וסינון התראות
פיצ'ר יעיל לרבים מהעסקים. אם אתם רוצים להתמקד בעבודה בין 9:00 ל-17:00 בלבד, וואטסאפ ביזנס יעזור לכם לבצע זאת באופן יעיל. (להחליט וגם לבצע.) תוכלו לקבוע שעות וימים בהם התראות מופעלות כרגיל, ולהפעיל מענה אוטומטי לזמנים שונים, לדוגמא, ״אני כרגע לא נמצא, אבל שלח לי את הפרטים שלך ואחזור אליך מחר״. הפיצ'ר הזה יכול לחסוך לכם זמן רב ולקוחות קצרי רוח. אפשר כמובן גם ליצור הודעות פתיחה המציגות את העסק ללקוחותיכם.

קרדיט – www.whatsapp.com

4. תוויות-
באפליקציה קיימת אופציה ל״תיוג״ שיחות לפי צבעים! כך תוכלו לסדר ולארגן את השיחות שלכם והכי חשוב – למדוד. ״הזמנה חדשה״, ״ליד חדש״, ״עסקה שנסגרה״, ״חברים״, ״משפחה״ ועוד רעיונות מגניבים 🙂

קרדיט – www.whatsapp.com

5. תגובות מהירות –
תגובות מהירות מאפשרות שמירת הודעות או שימוש חוזר בהודעות הנשלחות באופן קבוע, כך שתוכלו לענות לשאלות נפוצות בזמן קצר.

קרדיט – www.whatsapp.com

6. קמפיינים ממומנים –
אחד הפיצ'רים היותר מעניינים לבעלי וואטסאפ עסקי, הוא האופציה ליצור קמפיין וואטסאפ בפייסבוק העסקי שלכם. לקוחות רבים מעדיפים לשלוח פנייה בוואטסאפ מאשר בכל אמצעי אחר שהם לא רגילים אליו או לא חפצים בו (כמו שליחת פרטים או אפילו שיחת טלפון).

How To Create And Use Whatsapp Ads
קרדיט – www.whatsapp.com

7. יצירת לינק לוואטסאפ שלכם ו-QR Code –
תוכלו ליצור קישור ייעודי או QR Code כדי שהמשתמשים יוכלו לפנות אליכם ללא צורך לשמור את הטלפון באנשי הקשר.

WhatsApp Business Gets New Features Like Chat With QR Codes, Catalogue  Sharing, More | Technology News
קרדיט – www.whatsapp.com

הכנו לכם סרטון שמסביר איך להשתמש בכל הפיצ׳רים האלה, תהנו!