טיקטוק מוסיפה פוסטים מבוססי טקסט כדי להרחיב את אפשרויות התוכן שלכם
טיקטוק הודיעה לאחרונה על הוספת פוסטים מבוססי טקסט. פוסטים אלו יאפשרו למשתמשים לשתף טקסט, תמונות וGIFs, כמו גם קישורים לאתרים אחרים.
הרחבת אפשרויות התוכן של טיקטוק היא חלק מהאסטרטגיה של החברה להפוך לאפליקציית המדיה החברתית הגדולה בעולם. החברה כבר צברה מיליארד משתמשים פעילים.
טוויטר החלו לשלם ליוצרי תוכן בעלי חשיפה גבוהה באמצעות שיתוף הכנסות ממודעות
👈 מי זכאי לקבלת כספים? משתמשים מאומתים שיש להם מינימום של 15 מיליון צפיות ממשתמשים מאומתים אחרים על פני 3 החודשים האחרונים בטוויטר.
👈 התשלום המינימלי על העמלה יהיה 50$
👈 כדי לקבל את התשלום מטוויטר – כל מי שזכאי, יצטרך לעבור לדף המונטיזציה בהגדרות ולאשר את שיטת התשלום בסטרייפ (כרגע סטרייפ בלבד) ולאחר מכן התשלומים יהיו אוטומטיים בכל חודש כל עוד עומדים בדרישות.
אנחנו מדינה קטנה. קשה לי להאמין שיש הרבה גולשים שמגיעים ליעד ממוצע של 5 מיליון חשיפות בתגובות בחודש ממשתמשים מאומתים. אבל עדיין יהיה מעניין.
מקור ומידע נוסף: https://bit.ly/3KiEkvY
קרדיט: Hadas Adler
כמה מרוויחים הסלבריטאים הגדולים על פוסט ממומן באינסטגרם?
על פי סקר שנערך על ידי Influencer Marketing Hub, המפורסם המרוויח ביותר באינסטגרם הוא כריסטיאנו רונאלדו שדורש סכום מטורף של $2,397,000 לפוסט אחד בשנת 2022.
המפורסמת המרוויחה ביותר באינסטגרם היא קיילי ג'נר, הדורשת $1,835,000 לפוסט.
שיתופי פעולה עם סלבס יכולים להיות דרך מצוינת עבור מותגים להגיע לקהל רחב יותר של אנשים. עם זאת, חשוב לזכור שפוסט ממומן באינסטגרם לא תמיד מבטיח הצלחה. חשוב לבחור את הסלבריטאי הנכון עבור המותג שלכם, ולוודא שהפוסט תואם את המותג והקהל שלכם.
במיוחד כשללקוח יש תקציב של 1,500 ש״ח ל-2 פוסטים ו-4 סטוריז מליאו מסי.
מקור + הרשימה המלאה: https://bit.ly/455ssWd
החל מה-01.09.202 – לא יהיה ניתן יותר לפרסם ב-Waze
גוגל הודיעה באופן רשמי על סיום האופציה לפרסם בוויז.
הקמפיינים ימשיכו עד סוף החודש ולאחר מכן יפסקו.
כפי שכבר כתבתי לפני מספר חודשים, גוגל מעוניינת לאחד למעשה את וויז יחד עם Google Maps – הם פטרו המון עובדים בוויז.
איך בכל זאת יהיה ניתן לפרסם?
גוגל טוענים שהם עובדים על אפשרות לפרסם בוויז דרך חשבון המודעות של גוגל (במקום בפלטפורמת וויז כפי שהיה עד כה).
כיום ניתן לפרסם בגוגל מפות באמצעות חיבור ה״חנות״ הפיזית שלכם (בגוגל מיי ביזנס) כתוסף מיקום לקמפיינים.
כאן תוכלו לראות איך ניתן לחבר לקמפיינים מסוג פימקס > https://bit.ly/3qbqmFz
שופיפיי יוצאת עם מעל 100 פיצ׳רים חדשים ב-Shopify Editions Summer ’23
פעמיים בשנה (קיץ וחורף) שופיפיי יוצאת עם עדכונים שווים שאתם חייבים להכיר, רכזתי לכם כמה חשובים:
✅ לכתוב בלוגים שלמים ותיאורי מוצר עם SHOPIFY MAGIC
✅ ליצור מיילים יותר ממירים כחלק מSHOPIFY EMAIL
✅ לתת מענה בצ'ט לייב באמצעות AI ותובנות עם SHOPIFY CHAT (הכלי החינמי של שופיפיי) ממשק ניהול ויזואלי חדש
✅ עיצוב החנות באמצעות דראק אנד דרופ – גמיש הרבה יותר ונוח
✅ אפליקציה של ניהול מנויים רשמית! מבית שופיפיי.
ועוד מלאאא אופציות חדשות.יותר ממוזמנים, להציץ, ולראות כמה שופיפיי הולכת להיות מפלצתית:
https://www.shopify.com/editions/summer2023
פייסבוק משיקה תהליך קוד פתוח חדש ליצירת מוזיקה AI
פייסבוק (Meta) השיקה תהליך קוד פתוח חדש ליצירת מוזיקה AI.
התהליך, שנקרא Jukebox, מאפשר למשתמשים ליצור מוזיקה באופן אוטומטי על ידי הזנת מילות מפתח או תווי צלילים. Jukebox משתמש ברשת נוירונים מלאכותית כדי ליצור מוזיקה, הוא עדיין בפיתוח, אבל הוא כבר יכול ליצור מוזיקה באיכות גבוהה.
שיתוף מסך בשיחות וידיאו בוואטסאפ
חדש בוואטסאפ, אפשרות לשתף את המסך של המובייל שלכם בזמן השיחה, להציג מצגת לצוות, לשתף תמונות או סתם להדריך את סבתא איך להגדיל את הפונט פי 18.
טוויטר (X) – מרחיבה את פיצ׳ר הקהילות שלה
טוויטר הודיעה שהיא מרחיבה את היכולת להצטרף לקהילות. בעבר, קהילות היו זמינות רק למשתמשים עם חשבונות מאומתים, אבל עכשיו הם פתוחים לכולם.
אתם פייסבוק הולכים להעלים utm מסוימים המכילים פרמטרים מותאמים אישית או חושפים את הטרגוט שאתם הולכים לבצע
אם אתם משתמשים ב-UTM דינמיים בפרסום שלכם (וגם ידניים), שימו לב כי פייסבוק מתכוונת להעלים חלק מה-UTM שיחשפו מידע ״חודרני״ מידי על הפרסום אותו אתם מבצעים, למשל שמות של קהלים מותאמים אישית, או תחומי עניין ספציפיים.
כרגע עדיין אין הנחייה ברורה כיצד לפתור את זה, אבל זה המייל שקיבלתי ממטא.
חדש במודעות Thought leader בלינקדאין: פורמט וידאו ורשת הקהל
מודעות Thought leader מאפשרות לקדם תוכן של מנהלים ועובדים בחברה, ומציעות תוכן יותר מושך ורלוונטי, וזאת ע"י שימוש בחוויות עובדים אמיתיים.
מה חדש?
פורמט וידאו – מעכשיו זמין גם לסוג מודעות זה
מיקומי מודעות חדשים – עכשיו גם ברשת הקהל של לינקדאין
למידע נוסף > https://bit.ly/3OJ6WRC
וואטסאפ תאפשר לכם להפעיל מספר חשבונות מאותה אפליקציה
אפליקציית WhatsApp החלה לבדוק בבטא פיצ'ר חדש שיאפשר לכם להחזיק כמה חשבונות באותה אפליקציה. האם זהו הבוסטר ל-Work-Life-Balance של כולנו?
פיצ'ר ריבוי החשבונות של וואטסאפ נמצא כרגע בשלב הבטא, ולכן יכול לעבור עוד זמן מה עד שנראה אותו מגיע לציבור הרחב, כשעד אז הוא עשוי להשתנות ואף להגיע למצב של ביטול.
חצי שנה אחרי אאוטבריין – טאבולה משיקה קמפיינים עם Maximize Conversions
מקסום המרות היא אסטרטגיית בידינג (הצעות מחיר) המופעלת על ידי האלגוריתם המתקדם של טאבולה מבוסס AI – אשר מבצע אופטימיזציה אוטומטית של הצעות מחיר כדי למקסם את ההמרות. זה מאפשר למפרסמים לקבל כמה שיותר המרות – בין אם בתקציב מוגדר מראש ובין אם במסגרת תקציב ויעד עלות לרכישה מוגדרים מראש.
יוטיוב מציגה אפשרות חדשה לקישור בין קליפים קצרים לקידום וידיאו ארוך
יוטיוב מציגה אפשרות חדשה לקישור בין קליפים קצרים לקידום וידיאו ארוך. האפשרות החדשה, שזמינה כעת למשתמשי אנדרואיד, תאפשר למשתמשים להוסיף קישור לקליפים קצרים בסרטונים ארוכים. כאשר משתמש לוחץ על הקישור, הוא יועבר לקליף הקצר ביוטיוב.
האפשרות החדשה נועדה לעזור למשתמשים למצוא קליפים קצרים שהם עשויים לעניין אותם. היא גם נועדה לעזור למשתמשים לצפות בקליפים קצרים מבלי שתצטרכו לצפות בסרטון הארוך כולו.
האפשרות החדשה זמינה כעת למשתמשי אנדרואיד. היא תהיה זמינה למשתמשי iOS בעתיד הקרוב.
חדש בוואטסאפ – ניתן לשלוח תמונות באיכות HD
וואטסאפ מזמן הפך לכלי עבודה לכל דבר ועניין. עד כה אם שלחתם תמונות בוואטסאפ זה היה הורס את האיכות אך כעת ניתן לשלוח תמונות באיכות מלאה.
חדש בטיקטוק – מודעות וידיאו בלשונית החיפוש
טיקטוק משיקים דרך חדשה להציג פרסומות רלוונטיות לביטויי החיפוש. הדרך החדשה נקראת "Search Ads Toggle" והיא תאפשר לכם להציג את הפרסומות שלכם בשאילתות חיפוש הקשורות למוצר או השירותים שלכם. לדוגמה, אם עסק מעלה מודעות בטיקטוק הקשורות לאופנה, הפרסומות שלו יוכלו להופיע בשאילתות חיפוש כמו "אופנה", "אופנה חדשה" ו"המלצות אופנה".
פייסבוק ואינסטגרם מוחקות חנויות שלא מתחברות לסליקה של פייסבוק
נכנס לישראל! העדכון הזה רלוונטי בייחוד למי שיש לנו חנות עם תיוג מוצרים באינסטגרם. אז לנו בישראל עוד איך איך לסלוק מוצרים בחנות דרך פייסבוק או אינסטגרם אבל בארה"ב זה כבר קיים שנתיים > במקום שלחיצה על המוצר תפנה לחנות האיקומרס בוורדפרס / שופיפיי או פלטפורמה אחרת הסליקה מתבצעת בפלטפורמה עצמה.
לאחרונה הודיעה META שחנויות שמחוברות לסליקה בחנות איקומרס שלהן בארה"ב (כמו בישראל) ולא יאפשרו סליקה דרך פייסבוק או אינסטגרם יוסרו מהפלטפורמות (חנות בדף הפייסבוק וחנות בפרופיל האינסטגרם – תיוג מוצרים וכו'…).
בזמן שמטא סוגרת חנויות – טיקטוק דוחפת את החנויות שלה
טיקטוק מעודדת אתרי איקומרס וחברות קמעונאיות לאמץ את הפיצ׳ר של ה״שופינג״ שלה בפרופיל שלהם. בדומה למטא, ברגע שמחברים את אתר האיקומרס לטיקטוק – ישנה אפשרות למשתמשים לקנות מוצרים או שירותים ישירות מתוך פרופיל הטיקטוק של העסק.
החברה מציגה נתונים המראים שעסקים שמשתמשים בפיצ׳ר זה רואים עלייה של 20% במכירות.
דוגמאות למותגים שכבר מוכרים ישירות בטיקטוק: H&M, Sephora וכמובן – Nike.