הכי גדול שהיה לנו: גייסנו תיקי השקעות בשווי 55,000,000 ש״ח לבית השקעות.

והקאץ'? עשינו את זה בחודש אחד. תראו, אני אוהב מאוד להציב יעדים שאפתניים בעבודה מול לקוחות. זה מפתח אותי, זה מפתח את הצוות, ובגלל שלכל האנשים שאני דואג לגייס יש חיבה לתחרות טובה, זו אחלה סיבה עבורנו לקום בבוקר 🙂 והפעם, למען האמת, כיוונו גבוה. מאוד.

אנחנו עובדים בחודשים האחרונים עם בית השקעות ישראלי גדול, ורצינו קייס סטאדי חזק לתוצאות שאנחנו יודעים להביא גם בנישה הזאת.
והעניין הוא, שלגייס תיקי השקעות בקמפיין זו משימה מאתגרת, מכמה סיבות עיקריות:

1. בכל הקשור לבתי השקעות, לישראלים יש התנגדויות. והרבה מהן. כולם מפחדים שידפקו אותם, ותמיד יהיה את הדוד בארוחת שישי שיגיד לך שיצאת כבש והוא מקבל תנאי ניהול ותשואה טובים יותר.

2. הקהל שמשקיע בבית השקעות אמנם גולל גם בטיקטוק, אבל הוא לא מתייחס אליו כאפיק עסקי. בגלל שתיק השקעות הוא לא מוצר צריכה או חופשה במיקונוס, את הפנייה לאנשים היינו צריכים לעשות בפלטפורמות שיותר מקושרות אליהם במוח לביזנס.

3. לאחר הכניסה של ליד חדש בדלת, המסע שהוא עובר עד להעברת כסף הוא משמעותית ארוך יותר מבשירותים אחרים. ככל שהתהליך מורכב יותר, ככה גדל הסיכוי שתאבד את הלידים בדרך.

בידיעה שאלו האתגרים, צוות הקומנדו התגייס פעם נוספת לחשיבה מעמיקה, והיום אני יודע להגיד בוודאות שאלו הפעולות המרכזיות שגרמו לנו לקחת משימה מאתגרת ולהפוך אותה לאיקס נוסף על החגורה:

1. בנינו משפך מדויק.

החשיפה הראשונה של הקהל הייתה לכתבות תוכן חדות, משם הם הועברו לסרטוני פרפורמנס, ומי שנשאר לשבת על הגדר טורגט בעוד ועוד באנרים שמנטרלים התנגדויות שונות שזיהינו.

2. למדנו איפה ה"כבדים" נמצאים.

כבר כתבתי על זה פה בעבר ואני מאמין בזה – גם הכרישים הגדולים בישראל גוללים באינסטגרם ובטיקטוק, ואין בעיה להגיע אליהם שם.
אבל בכל הקשור להחלטות עסקיות רציניות, הקהל שלנו הרבה יותר פתוח לשמוע בזמן שהוא גולל באתר הכלכלה המועדף עליו.
סימנו את אתרי הכלכלה המובילים, ומיקדנו חלק ניכר מהז'יטונים שלנו על כתבות תוכן בטאבולה ואאוטבריין שיופיעו בהם.

3. למדנו למדוד מדויק.

כמו שציינתי, מדובר בתהליך *טיפה* ארוך יותר באופן יחסי לשירותים אחרים שניתנים בדיגיטל, וזה דרש מאיתנו להיות אקסטרה Minded במדידה. לא מדדנו רק לידים, אלא גם ניתחנו ודייקנו את הדרך שעבר כל אחד מהם עד לסגירה.

4. הקשבנו.

בית ההשקעות שאנחנו עובדים איתו הוא מוסד עם קרוב ל-30 שנות פז"ם, והנחנו שגם הם למדו לא מעט לאורך הדרך 🙂
הקריאייטיבים שלנו התבססו על למידה אמיתית של הערך המוסף שיש לבית ההשקעות, וברגע שהגענו בעצמנו להבנה והיכרות אמיתית, ידענו להציג את המסרים החוצה בצורה נכונה יותר ללקוחות הקצה.

וזהו!

יש כמובן את החלק הזה של להיות עם אצבע על הדופק 24/7, לעלות להמון פגישות זום, ולהתרגש מגודל האחריות והאמון שנותנים לנו בכל פעם מחדש, אבל זה כבר סיפור ליום אחר 🙂

רוצים לעבוד איתנו?

מאמרים אחרונים

בואו ללמוד על הלקוחות שלנו: