שיווק באאוטבריין (Outbrain) – הביאו לידים איכותיים ורלוונטים במיוחד

אאוטבריין היא פלטפורמת פרסום המאפשרת לבעלי אתרים להציג את התוכן שלהם באתרים אחרים. באמצעות פרסום באאוטבריין, אתה יכול להגיע לקהל רחב של גולשים רלוונטיים, ולשפר את כמות ואיכות הלידים שלך.

כיצד זה עובד?

כאשר גולש נכנס לאתר אינטרנט אשר מכיל כתבות, תוכן, חדשות או בלוג, הוא עשוי לראות מעל הכותרת הראשית את הכותרת "כתבות נוספות אשר עשויות לעניין אותך". מתחת לכותרת, יופיעו כותרות של כתבות ממומנות מאתרים שונים. אם הגולש מעוניין לקרוא אחת מהכתבות, הוא יכול ללחוץ על הכותרת, ובכך להגיע לאתר המקור של הכתבה.

אאוטבריין משתמשת באלגוריתם מתוחכם כדי להציג את הכתבות הממומנות לאנשים הנכונים. האלגוריתם בוחן את התנהגות הגולשים באתרים השונים, כדי להבין מה הם מתעניינים בו. כך, הכתבות הממומנות מוצגות לאנשים שסביר להניח שהם ימצאו בהן עניין.

דוגמא לפרסום ב-Outbrain ב-N12

מהם היתרונות של פרסום באאוטבריין?

  • הגעה לקהל רחב: אאוטבריין פועלת עם רשת של אלפי אתרים, מה שמאפשר לך להגיע לקהל רחב של גולשים רלוונטיים כמו למשל: N12, מאקו, The Marker, אתר הספורט One, מעריב, ישראל היום ועוד.
  • יעילות: פרסום באאוטבריין הוא יעיל, מכיוון שהוא מתמקד בהצגת הכתבות הממומנות לאנשים הנכונים. הגולשים נמצאים בריכוז גבוה מכיוון שהם נכנסו לצרוך תוכן הכתוב כמאמר / בלוג ומוכנים לקרוא כתבות ארוכות. כך ניתן להעביר להם מסרים חכמים והם מבינים ״למה הם השאירו פרטים״.
  • עלות נמוכה: עלות הפרסום באאוטבריין היא נמוכה יחסית לפלטפורמות פרסום אחרות.

כיצד להתחיל לפרסם באאוטבריין?

כדי להתחיל לפרסם באאוטבריין, עליך ליצור חשבון באתר. לאחר יצירת החשבון, תוכל להעלות את התוכן שלך לפלטפורמה.

כאשר אתה מעלה תוכן לפלטפורמה, עליך להגדיר את המטרות שלך מהקמפיין. האם אתה רוצה להגדיל את התנועה לאתר שלך? ליצור מודעות למותג שלך? או אולי לעודד לידים?

לאחר הגדרת המטרות, עליך לקבוע את התקציב שלך עבור הקמפיין. אתה יכול לבחור בין תשלום לפי הקלקה (PPC) או תשלום לפי אלף חשיפות (CPM).

לאחר שקבעת את המטרות והתקציב שלך, אתה יכול להתחיל את הקמפיין שלך.

טיפים לפרסום מוצלח באאוטבריין

  • כתוב תוכן איכותי וענייני: התוכן שלך הוא הגורם החשוב ביותר בקמפיין הפרסום שלך. הקפד לכתוב תוכן איכותי וענייני, שסביר להניח שהגולשים יהנו לקרוא בו.
  • השתמש בכותרות מושכות: הכותרות של הכתבות הממומנות שלך הן קריטיות. הקפד לכתוב כותרות מושכות שמשכו את תשומת הלב של הגולשים.
  • השתמש בתמונות איכותיות: תמונות איכותיות יכולות לעזור למשוך את תשומת הלב של הגולשים ולגרום להם ללחוץ על הקישור שלך.
  • מעקב אחר התוצאות: חשוב לעקוב אחר התוצאות של הקמפיין שלך כדי לראות מה עובד ומה לא. כך, תוכל לבצע שינויים במידת הצורך כדי לשפר את הביצועים של הקמפיין.
  • נסה לעבוד עם חברת פרסום מקצועית המתמחה בפרסום באאוטבריין: חברות הפרסום מקבלות אתרי פרימיום – וכך הקמפיינים שלכם מקבלים מיקומים באתרים מובילים יותר וממירים יותר.

לסיכום

פרסום באאוטבריין הוא דרך מצוינת להגדיל את התנועה לאתר שלך ולשפר את המודעות למותג שלך. אם אתה מחפש דרך יעילה וזולה להרחיב את קהל הלקוחות שלך, פרסום באאוטבריין הוא אופציה ראויה לשקול. אם אתם מעוניינים שננהל לכם את הקמפיינים באאוטבריין אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהכין את מערכת ה-CRM שלכם לקבל המון לידים איכותיים ורלוונטים.

רוצים לעבוד איתנו?

מאמרים אחרונים

בואו ללמוד על הלקוחות שלנו: