נושאי חיפוש בקמפיינים ביצועים מקסימליים: איך להשתמש בהם כדי לשפר את הביצועים שלך

קמפיינים ביצועים מקסימליים (Performance Max) הם כלי יעיל עבור מפרסמים שרוצים להגיע לקהל רחב יותר של אנשים. כלי חדש בקמפיינים אלה הוא נושאי חיפוש, אשר יכולים לעזור לך להגיע לקהל רחב יותר של אנשים, להוריד את עלויות הקמפיין שלך ולשפר את ביצועי הקמפיין שלך.

מהם נושאי חיפוש?

נושאי חיפוש (Search Themes in Performance Max campaigns) הם מילות מפתח כלליות יותר ממילות מפתח ספציפיות. הם יכולים לעזור ל-Google Ads להבין טוב יותר את העסק שלך ולבחור את המודעות והמיקומים הנכונים עבורך.

לדוגמה, אם אתה בעל עסק שמוכרת נעליים, אתה יכול להשתמש בנושאי חיפוש כגון "נעליים", "אופנה" ו"סטייל". נושאים אלה הם רחבים יותר ממילות מפתח ספציפיות כגון "נעלי ספורט" או "נעליים לנשים".

כיצד להשתמש בנושאי חיפוש בקמפיינים ביצועים מקסימליים?

כדי להשתמש בנושאי חיפוש בקמפיינים ביצועים מקסימליים, עליך תחילה ליצור קמפיין ביצועים מקסימליים. לאחר מכן, תוכל להוסיף נושאי חיפוש לקמפיין שלך על ידי לחיצה על "נושאי חיפוש" בסרגל הכלים.

כשאתה מוסיף נושאי חיפוש, Google Ads ינסה להבין את הקשר בין הנושאים שלך לבין המוצרים או השירותים שלך. לאחר מכן, Google Ads יציגו את המודעות שלך למשתמשים שמחפשים מילות מפתח הקשורות לנושאים שלך.

יתרונות של שימוש בנושאי חיפוש

להלן כמה יתרונות של שימוש בנושאי חיפוש בקמפיינים ביצועים מקסימליים:

  • הם יכולים לעזור לך להגיע לקהל רחב יותר של אנשים. נושאי חיפוש הם מילות מפתח כלליות יותר ממילות מפתח ספציפיות, מה שאומר שהם יכולים להגיע לאנשים שמחפשים מגוון רחב של מוצרים ושירותים.
  • הם יכולים לעזור לך להוריד את עלויות הקמפיין שלך. כשאתה משתמש בנושאי חיפוש, Google Ads יכולים להיות יותר מדויקים בבחירת המודעות והמיקומים הנכונים עבורך. זה יכול לעזור לך להוציא פחות כסף על הקמפיינים שלך.
  • הם יכולים לעזור לך לשפר את ביצועי הקמפיין שלך. כשאתה משתמש בנושאי חיפוש, Google Ads יכולים ללמוד טוב יותר על העסק שלך ולייעל את הקמפיינים שלך עם הזמן.

טיפים לשימוש בנושאי חיפוש

  • השתמש בנושאים רלוונטיים לעסק שלך. ככל שהנושאים שלך יהיו רלוונטיים יותר לעסק שלך, כך Google Ads יוכלו לבחור את המודעות והמיקומים הנכונים עבורך.
  • השתמש במספר נושאים. שימוש במספר נושאים יכול לעזור לך להגיע לקהל רחב יותר של אנשים.
  • בדוק את הביצועים של הנושאים שלך. Google Ads מציעים כלי מעקב שיעזרו לך לבחון את הביצועים של הנושאים שלך. אתה יכול להשתמש בכלים אלה כדי לראות אילו נושאים עובדים טוב יותר מאחרים, ולהתאים את הקמפיינים שלך בהתאם.

סיכום

נושאי חיפוש הם כלי יעיל שיכול לעזור לך לשפר את הביצועים של הקמפיינים שלך ב-Google Ads במיוחד בקמפיינים מסוג ביצועים מקסימליים.

רוצים לעבוד איתנו?

מאמרים אחרונים

בואו ללמוד על הלקוחות שלנו: