הגדלת יחס ההמרה באתר באמצעות המלצות על אוטומט – הכירו את Yopto

יוטפו הפכה לאחת ממערכות המלצות הגולשים הצומחות בעולם לאתרי מסחר אלקטרוני, המאפשרות להם לכתוב המלצות אמינות יותר ולאתרים להשתמש בהמלצות החיוביות לצרכי פרסום וקניית טראפיק.

בעולם של היום, קניית מדיה בלבד כבר לא מספיקה כדי לעסקים לשגשג. כדי להצליח, אתה צריך שתהיה לך אסטרטגיית שיווק חזקה שלא רק מושכת לקוחות פוטנציאליים אלא גם גורמת להם לחזור לקנות עוד ועוד. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי מינוף הכוח של תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC) או המלצות כדי לבנות אמון ואמינות עם הקהל שלך.

כאן נכנסת לתמונה Yotpo. יוטפו היא פלטפורמת שיווק תוכן והמלצות על ידי משתמשים המסייעת לעסקים מקוונים להגדיל את המכירות שלהם ולשפר את חווית הלקוח שלהם. היא מציעה מגוון תכונות וכלים המאפשרים לעסקים לאסוף, ליצור ולהציג UGC, כולל ביקורות של לקוחות, תמונות וסרטונים.

אז למה אתם חייבים לעבוד עם Yotpo? הנה כמה מהיתרונות של שימוש בפלטפורמה הזו:

  • בנו אמון ואמינות עם הקהל שלכם: כאשר לקוחות רואים שאנשים אחרים חוו חוויות חיוביות עם המוצרים שלכם, סביר יותר שהם יבטחו בך ויבצעו רכישה (=״אפקט העדר״). הביקורות של הלקוחות, התמונות והסרטונים של Yotpo מספקים הוכחה חברתית שיכולה לעזור לבנות אמון ואמינות עם הקהל שלך.
קרדיט: אתר יוטפו
  • הגדילו את המכירות וההכנסות שלכם: על ידי מינוף הכוח של UGC, עסקים יכולים להגדיל את המכירות וההכנסות שלהם. לפי Yotpo, עסקים שמשתמשים בפלטפורמה שלהם רואים בממוצע עלייה של 120% בהכנסות מ-UGC.
קרדיט: אתר יוטפו
  • שפרו את חווית הלקוח שלכם: הפלטפורמה של Yotpo נועדה לעזור למותגי איקומרס לשפר את חווית הלקוח שלהם, על ידי איסוף משוב וביקורות מלקוחות, מותגים יכולים לזהות תחומים לשיפור ולבצע שינויים נחוצים כדי לשפר את חווית הלקוח וטיב המוצרים שלהם.
  • תפסו את תשומת הלב של הקהל שלכם על פני המתחרים: עם כל כך הרבה עסקים שמתחרים על תשומת לב באינטרנט, אתם חייבים להיות ראשונים. על ידי שימוש בפלטפורמה של Yotpo, מותגים יכולים לבדל את עצמם מהמתחרים על ידי מינוף הכוח של UGC וביקורות כדי לבנות אמון ואמינות עם הקהל שלהם.
  • הכל אוטומטי: ברגע שהלקוחות שלכם רוכשים את המוצר – אתם קובעים מתי תרצו שהם יקבלו מייל וישאירו ביקורת. אתם מגדירים את זה פעם אחת וזהו! הלקוחות שלכם יכולים להשאיר ביקורת כבר במייל וזה לא מצריך מהם להיכנס לאתר. הביקורת מוצמדת למוצר הספציפי באתר.
  • חיבור לפלטפורמות נוספות: הביקורות יופיעו גם בגוגל מי ביזנס, פייסבוק ועוד! ככה שהביקורות יקבלו חשיפה גדולה יותר וכך תוכלו להינות מאמינות גם בנכסי הדיגיטל שלכם.
קרדיט: אתר יוטפו
  • תוכנית נאמנות והפניות ללקוחות שלכם: בנו תוכניות תגמולים והפניות מותאמות אישית כדי למשוך לקוחות קיימים ולהגיע ללקוחות חדשים.
קרדיט: אתר יוטפו

לסיכום, Yotpo היא פלטפורמת שיווק תוכן שנוצרת על ידי משתמשים, המציעה מגוון יתרונות למותגי איקורמס. על ידי מינוף הכוח של UGC, עסקים יכולים לבנות אמון ואמינות עם הקהל שלהם, להגדיל את המכירות וההכנסות, לשפר את חווית הלקוח, לייעל את זרימת העבודה שלהם ולהישאר לפני המתחרים. אם אתה עסק מקוון שמעוניין לקחת את אסטרטגיית המסחר האלקטרוני שלך לשלב הבא, Yotpo בהחלט שווה לשקול.

מעוניינים להגדיל את מחזור המכירות שלכם באמצעות Yotpo? הסוכנות שלנו היא פרטנר של יוטפו ונשמח לעזור לכם באפיון והקמה מותאמת אישית לאתר שלכם.

רוצים לעבוד איתנו?

מאמרים אחרונים

בואו ללמוד על הלקוחות שלנו: