נצייץ ונשמע – למה המותג שלכם חייב פרסום בטוויטר

ניהול ערוץ טוויטר הוא אומנות של ממש. לא פשוט לנהל את הכלי הזה בצורה יעילה ואפקטיבית, כפי שיעידו לא מעט משתמשים עסקיים שניסו זאת בעבר. אבל, חוסר ההצלחה היחסי של הכלי הזה הוא תולדה של עניין אחד בלבד: היכרות שטחית ולא מקצועית עם טוויטר. כי אם יודעים להשתמש בו נכון, אפשר לעשות איתו פלאים.

אומרים שלשתיקה יש כוח. שלמיעוט במילים יש מסר גדול ועוצמה רבה יותר מאשר כתיבה עמוסת דפים או נאום של שעות. כמה תווים – 140 ליתר דיוק -אשר מעבירים את המסר בצורה הטובה ביותר. זוהי המהות של הרשת החברתית יוצאת הדופן טוויטר. נסו אותה, ותגלו במהירות עד כמה היא יכולה להועיל לחשיפת המותג שלכם.

המגבלות על אורך התכנים המשותפים ברשת זאת הפכו אותה עם השנים לרשת דינמית מאוד, מעודכנת, עניינית, שהצליחה לכבוש לבבות רבים בעולם, להוציא אנשים לרחובות, ולהפיל משטרים טוטליטריים.

הקסם הגדול ביותר של הטוויטר הוא במסר ובמגע האישי עם העוקבים. ההצלחה הגדולה שלו טמונה בחשיבות של המצייץ – אך לא בחשיבות מבחינה ציבורית, אלא מבחינת הלקוח שאליו אתה פונה. כלומר: אין שום חובה להיות 'סלב' כדי לממש עד תום את הפוטנציאל של הטוויטר. צריך בסך הכל לדעת כיצד לעניין.

היתרונות בפרסום בטוויטר:

  • היא מאפשרת לבעלי עסקים לנטר לקוחות אשר מצייצים תכנים שונים אודות המותג, ולייעד להם טיפול פרטני.
  • היא מאפשרת לעשות שימוש בפלטפורמה על מנת לספק מידע לקהל הרחב בעלויות זולות – אין צורך בוידאו / גרפיקות. אלא, רק מילים.
  • היא מאפשרת רכיבה על טרנדיים אקטואליים, מציאת לקוחות פוטנציאליים בעלי רמת בשלות גבוהה, קבלת חוות דעת של לקוחות אודות מוצרים או שירותים חדשים שהושקו.
  • הגעה לקהל אנטלגנטי – הוגי דיעות, עיתונאים, אנשי שיווק ועוד.
  • מעקב אחר פעילות המתחרים.
  • עלות הפרסום נמוכה – הפרסום בטוויטר הוא זול יחסית לעומת פרסום באמצעי מדיה אחרים כגון פייסבוק וגוגל.
  • יכולות פילוח וטרגוט גבוהות במיוחד – תוכלו למקד את הקמפיין הממומן לפי המאפיינים הדמוגרפיים של קהל היעד כמו גיל, מקצוע, מיקום, תחומי עניין וסטטוס חברתי, וכך להתאים את המסר השיווקי שלכם לקהל היעד הספציפי שלכם.
  • ויראליות – אם תצליחו ליצור ציוצים שיהפכו לשיחת היום, תוכלו לקבל חשיפה עצומה לעסק שלכם וכך להגדיל את קהל הלקוחות.

רשת הטוויטר אינה כה פופולרית בישראל, בטח ביחס לרשתות החברתיות האחרות, וזו בדיוק הסיבה להיכנס לשם.

לסיכום, עבור כל עסק שרוצה להיות בקשר עם העוקבים שלו, לפתח שיחה עם הלקוחות שלו ומשפיענים בתחום, עבור אנשי שיווק שרוצים לבנות נוכחות לברנד ברשתות החברתיות ולחבר את הקהל למוצר – טוויטר היא פלטפורמה מצוינת.