לנהל את כל התקשורת עם הלקוחות שלכם בפלטפורמה אחת – Glassix

עוד לא הגבת ללקוח בוואטסאפ? אה רגע, זה בגלל באינסטגרם? ומה עם התגובות?? בעולם שכולו סושיאל מדיה ואנשים רוצים לקבל תשובה מהירה כאן ועכשיו, מצאנו פלטפורמה אחת שתעשה לכם סדר בהכל. הכירו את Glassix

GLASSIX מספקת ללקוחות שלך חווית שירות מיידית, חדשנית ואפקטיבית!
בוואטסאפ, פייסבוק, צ'אט, מייל, SMS ובמגוון הערוצים הדיגיטלים, במערכת אחת!

GLASSIX מאפשרת ללקוחות ליצור קשר מיידי עם נציגי הארגון שלכם בכלל ערוצים הדיגיטלים ולמעשה מחברת את כל הצ׳אטים שלכם למקום אחד נוח ויעיל.

קרדיט: https://glassix.co.il/


כל נציג שירות יכול לספק שירות למספר לקוחות בו-זמנית בערוצים השונים – ובכך מקצרת משמעותית את זמני ההמתנה לנציג ומאפשרת לכם להעניק ללקוחות שלכם חווית שירות חדשנית ומהירה, מבלי לפספס אף לקוח.

יכולות המערכת:
– תקשורת ישירה בערוצים הדיגיטלים – וואטסאפ, פייסבוק, מסנג'ר, אינסטגרם, אימיילים, SMS ,ועוד
– שליחה באון-ליין של תמונות וסרטוני וידאו בין נציג החברה ללקוח: תוצרי הדרכה, מדריכים וכו'.
– יצירה, שליחה, מילוי וחתימה של טפסים דיגיטלים עם יכולת חתימה דיגיטלית מהמחשב והנייד.
– שיחות ועידה במגוון ערוצי התקשורת הדיגיטלית.
– ניהול התור על-ידי הנציג.
– ביצוע סקרי שביעות רצון.
– חיפוש מידע.
– הפקת דו"חות.
– עיצוב והתאמת המראה בהתאם לצורכי הארגון.
– התממשקות/הטמעה פשוטה למערכת ה- CRM הארגוניות (כגון DYNAMICS, SALESFORCE ועוד)
– צ'אט בוט ידידותי לאוטומציה של תהליכי שירות, מכירה ותמיכה טכנית, איסוף לידים ועוד.
– שיחות וידאו ישירות בין הנציג ללקוח מתוך חלון היישום, מבלי שהלקוח יצטרך להוריד אפליקציה כלשהי.
– מסכי ניהול מתקדמים המאפשרים למנהלים ולאחמ"שים לעקוב אחר הפעילות ולמדוד את יעילות הנציגים.
– וואטסאפ עסקי / ביזנס – מרכזיית וואטסאפ עם ניתוב פניות – לכל מחלקות הארגון יש מספר וואטסאפ אחד.

קרדיט: https://glassix.co.il/

צ'אט בוט עם מסכי לקוח מזמינים וידידותיים לאוטומציה של
תהליכי שירות, מכירות ותמיכה ושיחות וידאו ישירות

  • גלאסיקס משלבת צ'אט בוט חכם המאפשר ליעל
    תהליכי שירות לקוחות, שיווק ומכירות ותמיכה
    ולהפוך אותם לאוטומטים וליעילים מתמיד.
  • ניתן לשלב את הצ'אט בוט בוואטסאפ העסקי של
    החברה, בדף הפייסבוק הארגוני, באתר האינטרנט
    של ועוד.
  • ה'בוט' מאפשר לכל מחלקה בארגון ליצור בכוחות
    עצמה תזרימי שיחה, במגוון שפות, כולל עברית,
    בקלות וביעילות, מבלי לכתוב קוד.
  • באמצעות התבניות החכמות של ה'בוט', ניתן
    לענות על שאילתות של הלקוחות תוך זמן קצר ובאופן אוטומטי.
  • הצ'אט בוט מאפשר ללקוחות לבצע מגוון פעולות, בכל זמן ובכל שעה, כמו למשל:
  • 24/7 ותמיכה שירות
  • תיאום תורים
  • תיאום מועד הגעת טכנאי
  • ביצוע הזמנות ואיתור הזמנות קיימות
  • המלצות על מוצרים וליווי ברכישה
  • מענה אינפורמטיבי ודינמי לשאלות
  • פעולות אוטומציה מלאות
  • מזכירה דיגיטלית
  • איסוף לידים
  • ועוד מגוון תהליכים ופעולות

לסיכום, הממשק הייחודי של גלאסיקס מאפשר לנציג לנהל את כל האינטראקציות בקלות דרך ממשק אחוד המאפשר לו לעבור
מערוץ לערוץ ומלקוח ללקוח ביעילות ובמהירות. כך יכול כל נציג אחד לספק שירות בו-זמנית למספר לקוחות, מה שמאפשר לקצר משמעותית את זמני ההמתנה של הלקוחות לנציג, לייעל את השירות וגם להגדיל את המכירות.

הלקוחות שלנו כבר נהנים מהמערכת, מה איתכם? דברו איתנו 🙂