הצ׳קליסט המלא לעליית מבצע חדש באתרי איקומרס
מבצעים זה דלק – הם מניעים טראפיק, מייצרים עניין ומעלים מכירות. אבל אם לא מתכננים נכון את העלייה שלהם – כל הדלק הזה פשוט נשרף....
הכירו את Innercircle, פלטפורמה המאפשרת לכם להפוך את הלקוחות המרוצים לשגרירי מותג.
צפיות 2,892
בתור בעלי אתרי איקומרס, אתם מחפשים כל הזמן משפיענים שידחפו ויקדמו את האתר שלכם ברשתות ובסביבתם הטבעית.
כידוע, מדובר בעבודה מאוד אינטנסיבית והוצאה לא קטנה בכלל. חיפוש משפיענים, תשלום על העבודה, שליחת המוצרים ומעקב אחרי התכנים והאיכות. עם זאת למעשה הבעיה האמיתית בשימוש במשפיענים היא שהם לא תמיד מכירים מספיק את המותג ולעיתים לא מתעניינים במוצרים כלל. לכן המסרים שהם מעבירים לא מספיק משכנעים. קשה להעביר את המסר בצורה הנכונה אם אין חיבור אמיתי וחיבה למוצר ולכן הם פשוט מבצעים את המטלה ומסיימים. מה אם היינו אומרים לכם, שלמעשה המשפיענים הכי טובים ואמינים שלכם כבר אצלכם אך לא עשיתם כלום בנושא?
זה הזמן לקחת את הלקוחות שאוהבים אתכם ומשתמשים במוצרים שלכם, להפוך אותם לשגרירים ובכך לתת אפשרות לשני הצדדים להרוויח.
הרעיון של Innercircle הוא לבנות ׳מעגל פנימי׳ המבוסס על לקוחות האיכות שלכם, ולהפעיל אותן במשימות ואתגרים. ברשתות החברתיות ובעולם האמיתי.

הפלטפורמה היא למעשה ממשק אינטרקטיבי שמתחבר לאתר שלכם באמצעות תוסף לשופיפיי / ווקומרס. הלקוחות שלכם מוזמנים להצטרף כ״שגרירים״ של המותג באופן אוטומטי על פי חיתוכים חכמים. בתוך הממשק תוכלו להעלות משימות ולגרום להם להיות לפעול בקידום המוצרים שלכם, מביקורות בגוגל, פייסבוק לתכנים, סרטונים, סטוריז ועוד ברשתות החברתיות.

בתור בעלי האתר, תוכלו להינות מהדברים הבאים:
רגע, ומה יוצא ללקוחות שלכם?
הם כמובן יהנו ממשק ממותג כיפי, בו יוכלו לקחת חלק בקלות באתגרים ופעילות.
בתמורה הם זוכים בנקודות ופרסים לבחירתם על ההשתתפות והתרומה שלהם לחשיפת המותג.
לא יודעים איזה תחרויות לעשות? אל דאגה, במערכת יש עשרות תבניות ודוגמאות שתוכלו להשתמש בהן ולקבל השראה. החבר׳ה מ-Innercircle יודעים מאלפי לקוחותיהם בארץ ובעולם אילו פעילויות יעבדו בצורה הטובה ביותר.

אז לפני שאתם קופצים לעבוד עם משפיענים ומובילי דיעה, התחילו בשגרירים הטובים ביותר לאתר שלכם שיכולים להיות דווקא מתחת לאף. לקוחותינו נהנים מהמערכת במחיר משתלם, פנו אלינו ונדאג לאפיין לכם את המערכת לצרכים.
הינה דוגמא למותג שעשה שימוש נפלא במערכת.
המותג – fashion club צוברים בצורה קלה ואוטומטית בכל חודש מאות ביקורות בגוגל, פייסבוק, פוסטים וסטוריז מהלקוחות ומייצרים את הבאז שהם צריכים בכדי להגיע לקהל חדש.