לגזור ולשמור – כל המידות לרשת המדיה של גוגל (GDN)

אם התחלתם לפרסם ברשת המדיה לא מזמן, ייתכן שאתם לא מכירים את המידות של כמה מגודלי המודעות הנפוצים. במאמר הזה נציג כמה דוגמאות לגודלי המודעות הזמינים עבורכם. גזרו ושמרו :)
GDN_Youtube ads

יש שני סוגים של מודעות בקמפיינים לרשת המדיה: מודעות רספונסיביות לרשת המדיה ומודעות תמונה סטטיות.

מודעות תמונה

מודעות תמונה סטטיות הן מודעות שמציגות תמונות שאתם סיפקתם. מודעות אלה לא מתאימות את עצמן למיקומי מודעות בדף ולא משתנות ומתפתחות בהתאם לביצועים. הן כוללות תמונות כפי שסופקו על ידכם במקור.

מודעות רספונסיביות לרשת המדיה

מודעות רספונסיביות לרשת המדיה הן סוג המודעות שמוגדר כברירת מחדל לרשת המדיה. הגודל, המראה והפורמט שלהן משתנים באופן אוטומטי כדי להתאים כמעט לכל שטח זמין להצגת מודעות. הם מתאימות נכסים דיגיטליים כדי למקסם את הביצועים.

כדי ליצור את המודעות האלה צריך להעלות קריאייטיב אחד עם נכסים דיגיטליים שונים של מודעות, כולל כותרות, סמלי לוגו, תמונות ותיאורים (אפשר לכלול כמה נכסים מכל סוג). לאחר מכן Google יוצרת מודעות שעברו אופטימיזציה לקבלת הביצועים הטובים ביותר בכל חשיפה, ומציגה אותן ברשת המדיה.

Responsive Display Ads

כשמשתמשים במודעות רספונסיביות לרשת המדיה, כל העבודה של בדיקה ואופטימיזציה של הקריאייטיב מבוצעת על-ידי Google, כך שאתם יכולים להתמקד בשיפור ביצועי המודעות. כך יוצרים מודעה רספונסיבית לרשת המדיה

למחמירים, להלן הטבלה המלאה:

גדלי מודעה נתמכים GDN 
גודל קובץ נתמך150KB או פחות
ריבועים ומלבנים 
‎200 × 200ריבוע קטן
‎240 × 400מלבן אנכי
‎250 × 250ריבוע
‎250 × 360מסך רחב פי שלושה
‎300 × 250מלבן בתוך שורה
‎336 × 280מלבן גדול
‎580 × 400Netboard
Skyscraper 
‎120 × 600Skyscraper
‎160 × 600Skyscraper רחב
‎300 × 600מודעת חצי דף
‎300 × 1050לאורך
Leaderboard 
‎468 × 60מודעת באנר
‎728 × 90Leaderboard
‎930 × 180מודעת באנר עליונה
‎970 × 90Leaderboard גדול
‎970 × 250לוח מודעות
‎980 × 120פנורמה
נייד 
‎300 × 50מודעת באנר לנייד
‎320 × 50מודעת באנר לנייד
‎320 × 100מודעת באנר גדולה לנייד