יש שני סוגים של מודעות בקמפיינים לרשת המדיה: מודעות רספונסיביות לרשת המדיה ומודעות תמונה סטטיות.
מודעות תמונה
מודעות תמונה סטטיות הן מודעות שמציגות תמונות שאתם סיפקתם. מודעות אלה לא מתאימות את עצמן למיקומי מודעות בדף ולא משתנות ומתפתחות בהתאם לביצועים. הן כוללות תמונות כפי שסופקו על ידכם במקור.
מודעות רספונסיביות לרשת המדיה
מודעות רספונסיביות לרשת המדיה הן סוג המודעות שמוגדר כברירת מחדל לרשת המדיה. הגודל, המראה והפורמט שלהן משתנים באופן אוטומטי כדי להתאים כמעט לכל שטח זמין להצגת מודעות. הם מתאימות נכסים דיגיטליים כדי למקסם את הביצועים.
כדי ליצור את המודעות האלה צריך להעלות קריאייטיב אחד עם נכסים דיגיטליים שונים של מודעות, כולל כותרות, סמלי לוגו, תמונות ותיאורים (אפשר לכלול כמה נכסים מכל סוג). לאחר מכן Google יוצרת מודעות שעברו אופטימיזציה לקבלת הביצועים הטובים ביותר בכל חשיפה, ומציגה אותן ברשת המדיה.
כשמשתמשים במודעות רספונסיביות לרשת המדיה, כל העבודה של בדיקה ואופטימיזציה של הקריאייטיב מבוצעת על-ידי Google, כך שאתם יכולים להתמקד בשיפור ביצועי המודעות. כך יוצרים מודעה רספונסיבית לרשת המדיה
למחמירים, להלן הטבלה המלאה:
גדלי מודעה נתמכים GDN | |
גודל קובץ נתמך | 150KB או פחות |
ריבועים ומלבנים | |
200 × 200 | ריבוע קטן |
240 × 400 | מלבן אנכי |
250 × 250 | ריבוע |
250 × 360 | מסך רחב פי שלושה |
300 × 250 | מלבן בתוך שורה |
336 × 280 | מלבן גדול |
580 × 400 | Netboard |
Skyscraper | |
120 × 600 | Skyscraper |
160 × 600 | Skyscraper רחב |
300 × 600 | מודעת חצי דף |
300 × 1050 | לאורך |
Leaderboard | |
468 × 60 | מודעת באנר |
728 × 90 | Leaderboard |
930 × 180 | מודעת באנר עליונה |
970 × 90 | Leaderboard גדול |
970 × 250 | לוח מודעות |
980 × 120 | פנורמה |
נייד | |
300 × 50 | מודעת באנר לנייד |
320 × 50 | מודעת באנר לנייד |
320 × 100 | מודעת באנר גדולה לנייד |