מהו קמפיין InMail?
קמפיין InMail הוא שיטת פרסום ייחודית של לינקדאין, שמאפשרת לעסקים לשלוח הודעות פרסומיות ישירות לתיבות הדואר של משתמשי הפלטפורמה. בניגוד לפרסום באמצעים אחרים, הודעות אלה מוצגות בתיבת הדואר הראשית של המשתמשים ולא בתיבת הדואר הזבל.
איך זה עובד?
ראשית, עליכם לבחור את קהל היעד המדויק שאליו ברצונכם להגיע – למשל בעלי תפקידים ספציפיים, אנשי מקצוע מסוימים או משתמשים בעלי עניין בתחום מסוים. לאחר מכן, אתם יוצרים את ההודעה הפרסומית וקובעים לאילו קריטריונים צריך להתאים המשתמש על מנת לקבל אותה.
לינקדאין מאפשרת לכם לפלח את קהל היעד על בסיס מגוון רחב של קריטריונים – החל מתפקיד, חברה, ענף, גיל, מיקום גאוגרפי ועוד. ככל שההודעה שלכם תהיה ממוקדת ורלוונטית יותר לקהל היעד, כך תגדל ההצלחה שלה.
יתרונות קמפיין InMail
- חשיפה ישירה לקהל היעד הרלוונטי ביותר בזכות הפילטרים המתקדמים
- שיעורי פתיחה גבוהים מאוד (35-60% בממוצע) בזכות הצגת ההודעות בתיבה הראשית
- אפשרות לשלוח הודעות ממוקדות ומותאמות אישית לכל קהל יעד
- מעקב אחר מגוון רחב של מדדי ביצועים כמו שיעור הפתיחה, CTR ועוד בזמן אמת
- מיקוד בקהל איכותי שנמצא בשלבי קבלת החלטות לגבי רכישות עסקיות
ובכל זאת, מהן החסרונות בקמפיין InMail?
- עלות גבוהה יחסית לשיטות פרסום אחרות בלינקדאין
- הגבלות על כמות ההודעות שניתן לשלוח במקביל
- סיכון לזיהוי כ"ספאם" אם ההודעות אינן רלוונטיות מספיק
נתונים סטטיסטיים על ביצועים ממוצעים
על פי נתונים רשמיים של לינקדאין, קמפיין InMail ממוצע נהנה מנתונים הבאים:
- שיעור פתיחה של 35-60%
- CTR (אחוז הלחיצות) של 3-4%
- אחוז המרה לסגירה של 2-3%
יש לזכור כי הנתונים עשויים להשתנות בהתאם לאיכות ההודעות, רלוונטיות לקהל היעד וענף הפעילות. עם זאת, הם מספקים ציפיות סבירות לגבי הביצועים הצפויים.
לסיכום, קמפיין InMail הוא כלי פרסום יעיל במיוחד להשגת לידים איכותיים ורלוונטיים לעסקים. בזכות היכולת הגבוהה לפלח ולהתאים אישית את ההודעות לכל קהל יעד, ניתן להשיג חשיפה מקסימלית ושיעורי תגובה גבוהים. למרות העלות הגבוהה יחסית, השילוב עם שאר פעילויות השיווק בלינקדאין עשויה לתרום רבות להצלחת קמפיינים עסקיים ולהשגת לידים מהקהל הרלוונטי ביותר.