צפיות 2,768
מנוע הצמיחה שלכם הוא מערכת פשוטה שאמורה להכיל את התכונות הבאות:
- המערכת חייבת לרכז את כ-ל הפניות שלכם למקום אחד (אם אתם עדיין מוציאים לידים מאקסל/ מיילים/ אינבוקס/ וואטסאפ – אתם חייבים לקפוץ מהגשר באילת ולנחות ב-2023).
- המערכת חייבת להיות נוחה לכם עיצובית ולא מורכבת מידי עבורכם, צוות המכירות שלכם ואתם אמורים להצליח לנתח את הנתונים כל הזמן. אין מצב שאתם מסתבכים עם זה. אם לא נוח לכם מערכת באנגלית – אז לעבור למערכת שתומכת בעברית.
- המערכת חייבת להכיל את כל הפרמטרים האפשריים לניתוח ערוצי השיווק שלכם: פרמטרים מלאים של UTM, וגם כמובן fbclid ו-gclid (מזהה הקליקים של פייסבוק וגוגל) שיתנו חיווי על אפיקי השיווק הרוויחיים שלכם.
- המערכת חייבת להתחבר למוקד הטלפוני שלכם – ולהקליט את כל השיחות היוצאות והנכנסות שלכם.
- לא פחות חשוב! אתם חייבים להזין נתונים מדויקים בתהליכי המכירה: איך הייתה השיחה? מה הפעולה הבאה? אם הליד לא איכותי- *למה* הוא נפסל. תקפידו שאנשי המכירות שלכם מזינים כמו שצריך את כל הפרטים הכי הנכונים שיש.
- המערכת שלכם חייבת להתחבר לפלטפורמות השיווק שלכם ולתת היזון חוזר (משוב) באופן אוטומטי על כמה סגירות היו בפועל.
- המערכת חייבת להיות אוטומטית לחלוטין: תזכורות, פולואפים, מיילים אוטומטיים, הצעות מחיר דינמיות ועוד על מנת לשפר את איכות הליד וכל הזמן לדאוג שיש לו דופק.
- הדוחות במערכת חייבים להיות פשוטים להבנה ולא מורכבים. אני הרבה פעמים בוחר מערכות לפי ה-UI שלהן.
- השיווק שלכם לא נגמר רק בכניסת הליד! חשוב מאוד שהמערכת תוכל להכיל לקוחות חוזרים וניהול קשרי לקוחות קיימים באופן שוטף: תזכורות לחידוש מלאי / אפסיילים ועוד.
- יכולת סינון לא פחות ממרשימה – אתם רוצים להתחיל ליצור המון סגמנטים ודאטה על הלקוחות שלכם, למשל: לקוחות VIP, לקוחות שהביאו הכי הרבה לקוחות איתם, לקוחות שהשתמשו ב-3 שירותים ומעלה ועוד.
אי אפשר לעשות סקייל אמיתי למותג שלכם מבלי שיש לכם מערכת CRM מדופלמת. מסכימים איתי?