עדכוני שיווק דיגיטלי – חודש יוני 2023

כל העדכונים החמים בעולם השיווק הדיגיטלי של יוני 2023. כנסו להתעדכן בכל מה שחדש בעולמות הפרפורמנס והסושיאל מדיה. העדכונים נכתבו על ידי ירין יחזקאל, בעלים של יאנג מדיה בע״מ ומומחה לשיווק דיגיטלי.

איך עובד האלגוריתם של אינסטגרם? אדם מוסרי, מנכ״ל אינסטגרם חושף בפניכם

, מנכ״ל אינסטגרם חושף כיצד עובד האלגוריתם של אינסטגרם בפיד, רילסים וסטוריז.
המאמר ללא ספק יוכל לעזור לכם להבין כיצד תוכלו למקסם את החשיפה והמעורבות שלכם בפלטפורמה הפופולרית ביותר בעולם.

החל מהחודש הבא: שני סוגי קמפיינים חדשים בגוגל אדס – Video views, demand gen

לשני סוגי הקמפיינים החדשים יש מטרה ספציפית ונראה שהם מסעות פרסום VIDEO-FIRST, עם כל המיקומים בנכסים בבעלות GOOGLE ובניהולם.

קמפיינים לצפייה בווידאו – Video view Campaigns – מטרתו של סוג קמפיין זה היא למקסם את הצפיות בוידאו. קמפיינים אלה ישלבו מגוון פורמטים, כולל מודעות In-stream שניתן לדלג עליהן, מודעות בפיד ומודעות Shorts כדי להפיק את המרב מהתקציב. גרסת הביטא של קמפיינים לצפייה בווידאו תושק ברחבי העולם, בחודש הבא.
ראו צילום מסך עם הפורמטים הרלוונטיים לקמפיין זה.

קמפיינים של דימנד ג'ן – Demand gen campaigns
קמפיינים חדשים של Demand Gen ימנפו בינה מלאכותית ויסייעו לאנגייג'מנט ולהנעת פעולה עם צרכנים. מסעות הפרסום האלה יפעלו במדיות:
YouTube Shorts.
YouTube in-stream.
YouTube in-feed.
Discover.
Gmail placements.

טיקטוק משיקה את ה- Holiday Marketing Playbook לקראת חגי האיקומרס של 2023

טיקטוק פרסמה את ספר שיווק החגים שלה לשנת 2023, הכולל מגוון תובנות וטיפים מועילים כדי להבטיח שהתכנון שלכם לקראת החגים יהיו בצורה הטובה ביותר.
נכון, זה בעוד חצי שנה. אבל כדאי להתחיל להתכונן כבר מעכשיו.

דרך חדשה ליישום קוד קופון הנחה בפיד, עם תהליך חדש שיחיל באופן אוטומטי את קוד הקופון בתהליך התשלום

לפי Meta המאפיין יהיה זמין ראשית בארצות הברית, בריטניה, קנדה והודו.

דוגמא לאיך שזה נראה – בתמונה המצורפת: משתמשי פייסבוק יוכלו לדרוש הצעה שפורסמה בפיד, כאשר קוד ההנחה הרלוונטי ייושם אוטומטית בקופה.
בנוסף, אם משתמש עבר לקופה, אך לא השלים את תהליך הרכישה, הוא יקבל הודעה נוספת בפייסבוק לפני שהעסקה תסתיים.

זו יכולה להיות דרך טובה לעודד יותר פעילות מכירה ישירה באפליקציה, ובמקביל לתת לצרכנים יותר הזדמנות לנצל עסקאות שהם גילו בהן עניין.

חיפוש עוקבים בסטורי באינסטגרם הגיע לישראל

הפיצ׳ר החדש של אינסטגרם יאפשר לכם לחפש עוקבים שצפו בסטורי שלכם וכך תוכלו לגלות האם הלקוח שלכם צפה בהטבה או האקס צפה בסטורי שלך ממסיבת הבריכה בשישי.

לא להיבהל חברים לא נעלם לכם הפיקסל! הוא פשוט עבר ל-database

שינוי מוזר בפייסבוק ולא ברור במיוחד. העבירו את הפיקסלים לאיזור שנקרא דאטה בייס.כרגע לא ברור למה, מקווה שבקרוב נדע.

ללמוד על טיקטוק.. מטיקטוק! – הכירו את Tiktok Academy

חדש – TikTok Academy! האקדמיה של טיקטוק למותגים ולסוכנויות, המכילה קורסים שיעזרו לכם להשתמש ב-TikTok for Business בצורה הטובה ביותר, ולעודד כיף ויצירתיות בכל העולם.

סה״כ יש 17 שיעורים בנתיים, ומי שמסיים את הקורס מקבל תג דיגיטלי להשוויץ ברשתות החברתיות (פליז תשוויצו בפייסבוק ואז היקום יקרוס לתוך עצמו).

לינקדאין משלבת כלי AI ליצירת טקסטים למודעות

כפי שניתן לראות בדוגמה זו, אפשרות הבינה המלאכותית החדשה של LinkedIn ליצירת מודעות תשתמש ב"דף החברה שלך, תובנות מסע הפרסום והכוח של הבינה המלאכותית" כדי להציע וריאציות מרובות של קופי וכותרות של מודעות.
בפינה השמאלית התחתונה של הכלי, תוכלו לראות את ההצעות השונות שמערכת הבינה המלאכותית של לינקדאין – מופעלת על ידי OpenAI (באמצעות השותפות של מיקרוסופט עם החברה) – העלתה למודעה, כך שתוכלו לשקול גישות שונות, על סמך מה מערכת ה AI חושבת שאולי יעבוד הכי טוב.

לינקדאין אומרת שהתהליך יביא בחשבון מגוון אלמנטים, כולל יעד המודעה שלך, קריטריוני המיקוד שבהם אתה משתמש והקהל שאליו אתה מחפש להגיע, כדי לחדד את הצעות הטקסט.

אינסטגרם מוסיפה אפשרות חדשה: מוזיקה ב-Notes

אינסטגרם מנסה להחיות את ה-notes הכושל שלה, ומאפשרת להוסיף מוזיקה המתארת את ה-Mood שלכם.
לפי מטא – Notes מצליחה במיוחד בקרב משתמשים צעירים יותר, עם למעלה מ-100 מיליון חשבונות של בני נוער שהוסיפו Notes ב-90 הימים האחרונים. מטא טוענת שבני נוער מוסיפים Notes בשיעור גבוה פי 10 של יוזרים שאינם בני נוער, בעוד שלמעלה מ-20% מההערות שנוצרו על ידי בני נוער מקבלים תשובה.

גיוס עובדים דרך טוויטר – משיקה את ה-Twitter Recruiting

טוויטר עובדת על אלמנט חדש שיאפשר לארגונים מאומתים לפרסם משרות פנויות ישירות בפלטפורמה.
רשימות המשרות יוצגו בפרופיל הטוויטר של החברה, עם קישור חזרה לדף מועמדות באתר האינטרנט שלהם (או ספק צד שלישי).

חדש בלינקדאין – אינבוקס (DM) – גם לדפים עסקיים

לינקדאין השיקה אפשרות חדשה שתאפשר לדפי חברה לשלוח ולקבל הודעות DM.
כפי שניתן לראות בדוגמה שצרפתי, כעת, המשתמשים יוכלו לשלוח DM לדף החברה, ולהתחיל שיחה בתוך לינקדאין, כאשר מנהלי דף יוכלו להגיב כדף, ולספק שירות לקוחות ומכירה.

עדכון חדש וחשוב לכל מי שמקדם באינסטגרם

עוד עדכון שלא סובל דיחוי למחר 🙂
חדש במנהל המודעות – אפשרות ליצור קמפיין עם הכפתור Visit Profile – שידוע ביכולת שלו להביא עוקבים לפרופיל האינסטגרם.
בעבר היה ניתן לקדם עם הכפתור הזה רק דרך הבוסט פוסט אבל כעת אפשר גם ישירות מחשבון המודעות בצורה מקצועית יותר.

אני לא בעד קמפיין עוקבים, אלא תמיד להיות מוכוון תוצאות = המרות = רכישות, לידים, סגירות וכו׳
אבל זה אחלה עדכון לכל מי שעדיין חשוב לו להרים את כמות העוקבים באינסטגרם.

נמצא תחת מטרת קמפיין – מעורבות / טראפיק.

טיקטוק בוחנת צ׳אט בוט משלה המבוסס על AI בשם Tako

הבוט, המכונה "טאקו", נמצא בבדיקות בחלק מהשווקים, הוא אמור להופיע בצד ימין של ממשק TikTok, מעל פרופיל המשתמש. כאשר מקישים עליו, משתמשים יכולים לשאול את Tako שאלות שונות על הסרטון באמצעות שאילתות בשפה אנגלית או לגלות תוכן חדש על ידי בקשת המלצות.

לדוגמה, כאשר צופים בסרטון של הכתרתו של המלך צ'ארלס, טאקו עשוי להציע למשתמשים לשאול "מהי המשמעות של הכתרתו של המלך צ'ארלס השלישי?"

לחלופין, אם משתמשים חיפשו רעיונות למשהו לצפות בהם, הם יכולים לבקש מטאקו להציע כמה סרטונים בנושא מסוים – כמו סרטונים מצחיקים על כלבים. הבוט יגיב רשימה של תוצאות הכוללות את שם הסרטון, היוצר והנושא, כמו גם קישורים לסרטונים מומלצים. מכאן, תוכל ללחוץ על התמונה הממוזערת של הסרטון ותגיעו אליו ישירות.

אאוטבריין משיקה פלטפורמת פרסום חדשה מבוססת AI

אאוטבריין השיקה בפסטיבל הפרסום בקאן את Onyx – פלטפורמה שעושה שימוש ביכולות ה-AI של החברה כדי לפרסם מודעות מותאמות אישית.

פלטפורמת Onyx אמורה לסייע למפרסמים להבין את תשומת הלב שמקבלת המודעה שלהם – האם המשתמש הסתכל עליה, האם היו סביבה מודעות נוספות, כמה שניות המשתמש 'ישב' עליה וכדומה.

יוטיוב משיקה בדיקת A/B של תמונות ממוזערות ב-YouTube Studio

חדש ב- YouTube Studio, הכלי 'בדוק והשוואה' החדש של התמונות הממוזערות יאפשרו לכם להשוות את הביצועים של עד שלוש Thumbnail זו מול זו, כך שתוכלו להבטיח שאתם משתמשים באפשרות הטובה ביותר כדי למשוך יותר צופים לסרטונים שלכם.

עדכון קליל לעמודות בחשבון המודעות של פייסבוק

פייסבוק משנה את תכנון העמודות בפלטפורמה ומציע מגוון רחב של Presets לבדיקת הביצועים כמו sales, clicks, offline conversions ועוד. כמובן שעדיין תוכלו לבנות את העמודות הנוחות לכם. בנוסף ניתן לבחור להשוות בין מודלי ייחוס שונים בחשבון.

תודה שקראתם את העדכונים שלי! מוזמנים השקטה ולקבל כל יום עדכון חדש.

רוצים לעבוד איתנו?

מאמרים אחרונים

בואו ללמוד על הלקוחות שלנו: