משפיענים בעלי מוניטין חזק יכולים להוסיף ערך רב לחברות, עם מגוון רב של פעילויות שיווק.
לדוגמה, הם יכולים לעזור לחברה להגביר את המודעות למותג, לשפר את כמות הופעותיה ברחבי הרשת, מה שיגביר לה חשיפה משמעותית, ליצור אינטראקציה עם לקוחות אידיאליים ולבנות את המדיה החברתית שלה.
המשפיענים יכולים גם לעזור עם המטרות העסקיות של החברה/המותג כמו לפנות לקהל לקוחות חדשים, לקצר מחזורי מכירות, לסייע בביצוע עסקאות גדולות יותר, הגדלת ההכנסות ועוד.
מובילי דעה מספקים חותמת חברתית למותג או למוצר, ממש כמו שיטת השיווק הקלאסית "מפה לאוזן". ומי שבטוח שכדי להשיג תוצאות חייבים לרתום משפיענית רשת בסדר גודל של בר רפאלי – תחשבו שוב. טרנד חדש בעולם שיווק המשפיענים נקרא בתרגום חופשי "מיקרו משפיעני רשת". הוא פועל על אותו עקרון של מוביל דעה מהשורה הראשונה, רק בקנה מידה קטן יותר.
לאחרונה, התחלנו לחבר כמה לקוחות שלנו לאפליקציית In Place שהיא בשורה של ממש בתחום משפיעני הרשת.
בקצרה, אינפלייס היא הפלטפורמה הגדולה בישראל בחיבור בין כוכבי רשת ומובילי דעת קהל לרשתות ועסקים בעולמות האופנה, מזון, ביוטי וחיי לילה. היתרון המובהק בה, זה שהחיבור מתבצע באופן לגמרי אוטומטי. המשפיען מקבל הודעה על הטבה בהתאם למיקום הגיאוגרפי שלו, הוא בוחר מרצונו בלבד לממש את ההטבה, מגיע לבית העסק, מייצר סטורי או תמונה (לבקשתכם) ולמעשה מקבל את ההטבה. בעלי העסק משלמים לאפליקצייה רק עבור שיתוף פעולה! לא העלו סטורי – לא משלמים.
איך זה עובד?
- באמצעות צ׳יפ מהפכני הם יודעים לזהות משפיענים בסביבת העסק שלכם בזמן אמת ולמשוך אותם אליכם.
- אינפלייס עובדת בשיתוף פעולה עם חברות ענק בתחום הביג דאטה ומרכזת מידע על 12 מיליון משפיענים ברחבי בעולם יחד ולמעשה פיתחו אלגוריתם מתקדם שידע לסנן ולזהות את המשפיענים הטובים ביותר בשבילכם.
- כדי לשמור על השליטה אצלכם בידיים הם פיתחו אפליקציה לעסקים, בה תוכלו לעקוב, לשלוט ולנהל את ביצועי המערכת בכל זמן ובכל מקום.
בין לקוחותיהם תוכלו למצוא את הרשתות והמותגים המובילים בישראל כגון בורגראנץ׳, דומינוס פיצה, המקסיקני, צ׳וקה, ריבר, מוצרי AHAVA, קאסטרו ועוד.
שיתוף הפעולה נעשה עם משפיעני רשת עם קהלי עוקבים קטנים או גדולים, כאלה שהפוסטים שלהם נראים אותנטים וטבעיים יותר ויגיעו לקהל גדול. מדובר ביחידים אשר פועלים בתחום תוכן מסויים ומרבים להעלות פוסטים בהקשר של אותו נושא.
השליטה ללא ספק בידיים שלכם: ניתן להגביל את השוברים שניתנים למימוש, ניתן לבחור משפיענים מכמות עוקבים מסויימת, ניתן למקד את הפעילות באיזורים גיאוגרפיים ועוד – והכל ללא התעסקות כלל מול המשפיענים! הם פשוט מגיעים אליכם ומממשים את ההטבות.
השלב הבא יהיה לראות איזה סוג תוכן יעלה, באיזה אופן, תדירות מה יהיה הקונספט או הרעיון הוויזואלי וכמובן שיש פה גם דיון ארוך יותר הקשור לתחום האחריות והשליטה של העסק אל מול היצירתיות והאותנטיות של משפיעני רשת.
לסיכום – שיווק באמצעות משפיענים היא לא עסקה חד – פעמית. אם רוצים להגיע לתוצאות טובות, מומלץ לעבוד עם כמות גדולה של משפיענים שיתנו תוצאות לטווח ארוך או ישתפו פעולה לאורך זמן, או לפחות לתקופה שתייצר תוצאות פרסום. אנחנו בהחלט ממליצים לעבוד עם האפליקציה.
יאנג מדיה היא מפיצה מורשת של אפליקציית אינפלייס – דברו איתנו עוד היום ויחד נבנה קראייטיב נכון וננהל לכם את הפעילות באפליקציית אינפלייס.
צרפנו לכם סרטון שמדגים את הפעילות באינפלייס: