שליטה מלאה על הריווחיות שלכם – הכירו את Triple Whale

Triple Whale מפשט את תהליך ההבנה של נתוני האתר שלכם ונותן תמונה מלאה של הביצועים מכל הפלטפורמות בהם אתם משתמשים, כך שתוכלו לקבל החלטות טובות יותר עבור המותג שלכם. קבלו את הסקירה המלאה.

אם אתם קוראים את זה, אנחנו רק יכולים להניח שכבר שמעתם את המונח 'אופטימיזציה' ואתם יודעים כמה הוא חשוב. מצד שני, למי יש כוח לזה, כשזה כרוך בצמד המילים המאיימות: 'ניתוח נתונים'. כמה כאב ראש בשתי מילים…אז זהו, שזה לא חייב להיות ככה.
לפחות לא למי שמכיר את טריפל וול (Triple Whale). ואם אתם עוד לא מכירים – נו, בשביל מה אנחנו כאן, יא מצחיקים?
בכמה מילים, כדי לסבר את האוזן – טריפל וול הוא פתרון מדהים לניתוח נתונים בצורה נוחה וידידותית ברמה שלא תאמינו.

היו שלום, מיליון אפליקציות ועמודי נתונים אינסופיים, ותודה על הדגים

אחד החלקים המורכבים בניהול קמפיינים דיגיטליים וחנויות איקומרס הוא שלב ניתוח הנתונים. לרוב הם מתחלקים בין אפליקציות ואתרים רבים שאותם אתם צריכים לנסות לחבר כדי להבין מה עשיתם נכון, מה עשיתם לא נכון, ואיך מתקדמים מכאן כדי להגיע לתוצאות טובות יותר. בעלי עסקים רבים, שאינם מומחים בניתוח קמפיינים, מוצאים את עצמם לא פעם מבלים שעות בדפדוף בין כרטיסיות שונות בניסיון לחבר את הנקודות בין אינסוף דוחות ומערכות מעקב וניתוח מידע. פלא שהם מתרחקים מזה כמו מאש? הבעיה היא שאנחנו חיים בעולם שבו ידע הוא באמת כוח, ועסקים חייבים להסתגל במהירות האור למגמות ולציפיות המשתנות של הלקוחות שלהם.
לא נעים לנו להגיד, ואנחנו לא רוצים להיות אלה שהורסים את המסיבה, אבל הדרך היחידה לעשות את זה בצורה נכונה, להקדים את המתחרים שלכם ולשמור על לקוחות מרוצים, היא לגשת לנתונים הנכונים ולדעת איך להשתמש בהם. וכשאחד החלקים החשובים ביותר בעבודה הופך להיות מורכב ברמה של ללמוד לדבר סינית – כאן נוצרת בעיה קשה.

תרגישו בבית

אין ספק שקל יותר לקבל החלטות חיוניות כשיש לנו ביטחון בנתונים שעומדים מאחוריהן. לכן עמוד הבית של טריפל וול מעוצב כלוח מחוונים אול-אין-וואן, שכולל את כל המידע שעד היום הייתם צריכים לדפדף בין מספר אפליקציות וכלים כדי למצוא אותו (עם התכנות סבירה לתלישת כל שערות ראשכם בדרך).

בכרטיסייה אחת בלבד, מוצגים בפניכם כל הנתונים הדרושים לכם כמו: הוצאות פרסום בפייסבוק, גוגל, טיקטוק והחזר עליהן, נתוני גוגל אנליטיקס, צפיות והמרות, החזר הוצאות פרסום באיקומרס, רווחים מהפרסום ועוד.
תחשבו כמה קל יכול להיות לכם מעכשיו לבחון את כלל הנתונים הרלוונטיים עבורכם ממגוון זוויות שונות, ולהבין בדיוק איפה כדאי להשקיע את התקציב שלכם בעתיד כדי למקסם אותו ואת הרווחים שלכם.

קרדיט: Triple Whale

רגע, רגע. יש עוד…

אין מנהל חנות איקומרס או מנהל קמפיינים אחד היום שלא שמע על פיקסל ועל עדכוני ה-IOS 14. אנחנו לפחות מקווים, כי אם יש – בואו נעצור הכל ונמתין כ-10 שנים כדי שהוא יישר איתנו קו…
בכל מקרה, גם לטריפל וול יש טכנולוגיית פיקסל מובנית, והיא מעניקה למשתמשים שלה מבט אל מאחורי הקלעים של מסע הלקוח המלא, כדי לעזור להם להבין מה באמת מניע את המכירות שלהם. בקרוב מאוד הם גם יעבירו נתונים מבוססי שרת – ישירות לפייסבוק, לגוגל ולטיקטוק – ובדרך זו, האלגוריתם שלהן ישתפר משמעותית מכיוון שיבינו מהן ״ההמרות האמתיות״ – דבר שיגרום לקמפיינים שלכם להיות מוצלחים יותר.

קרדיט: Triple Whale

זה אומר שבכרטיסייה אחת ויחידה, בלי להסתבך, תוכלו לדעת מה הלקוחות שלכם עושים בכל שלב של מחזור הרכישה, מה שיאפשר לכם להשקיע את התקציב הפרסומי שלכם בצורה חכמה יותר בקמפיינים הבאים שלכם.

קרדיט: Triple Whale

דברו איתי ברווחים!

רוצים עוד? כי יש… – על סמך היסטוריית הנתונים שלכם, תוכלו לפלח את הלקוחות שלכם לקבוצות על פי הגדרות לבחירתכם, כמו: המוצר הראשון שנרכש, רכישה באמצעות קוד הנחה, ועוד. למה זה טוב? מהרבה מאוד סיבות, שאחת מהן היא גם היכולת של טריפל וול לחזות עבורכם את ההכנסות העתידיות שלכם מכל קבוצת לקוחות כזאת.

קרדיט: Triple Whale

אבל הכנסות זה לא רווח, את זה כל תינוק יודע. אז לפני שתגידו לנו "הלו, הלו. תרגיעו את ההתלהבות" – אתם לגמרי יכולים להזין לטריפל וול שלכם גם את עלויות התפעול השונות שלכם, כולל עלויות מותאמות אישית כמו משכורות ועלויות תוכנה, ולקבל תצוגה ברורה של הרווח הנקי שלכם.

ומה קורה כשהנתונים שלכם נמצאים בירידה, לא עלינו, חס וחלילה, חמסה-חמסה-חמסה? אנחנו ממליצים בחום להוריד גם את האפליקציה לנייד, כי במקרים כאלה היא הופכת להיות שימושית אפילו יותר. היא מאפשרת למשתמשים בה לנטר בקלות את רמות הרווח שלהם ולקבל התראות בזמן אמת כשהרווחים או ההחזר על הוצאות הפרסום שלהם יורדים (חס וחלילה, כבר אמרנו?).

קרדיט: Triple Whale

בקיצור, יש מעט מאוד טכנולוגיות טובות כמו טריפל וול עבור כל מי שנמאס לו מהצורך לדלג בין מספר אפליקציות ושירותים כדי לעקוב אחר הביצועים שלו. האפליקציה פשוטה וידידותית למשתמש, ומכילה טונות של נתונים שניתנים להתאמה אישית בצורה שבה יהיה לכם קל ונוח לתפעל ולהשתמש בה.

חשוב לציין שכרגע טריפל וול פתוחה רק עבור אתרי שופיפיי- אך בעתיד הקרוב גם לאתרי וורדפרס – ווקומרס.

ובמקרה הכי גרוע, אם עדיין אין לכם חשק להתעסק בכל זה – היוש! אנחנו כאן, ולא רק שיש לנו חשק, אנחנו גם אשכרה חולים על הדברים האלה ברמות-על וגם ממש ממש טובים בזה.
דברו איתנו ותנו לנו לטפל בזה. אגב, אנחנו סוכנות מועדפת של טריפל וול – ומגיע ללקוחות שלנו הנחה על כלל המוצרים שלהם.

הכנו לכם סרטון מקיף שסוקר את המערכת מבפנים עם חנות לדוגמא שפתחנו. תהנו!

רוצים לעבוד איתנו?

מאמרים אחרונים

בואו ללמוד על הלקוחות שלנו: