כיצד תוכלו לשפר את אחוזי ההמרה שלכם באתר בעזרת מערכת הדיוור Flashy

אם נגיד לכם שאתם משקיעים משאבים יקרים בהבאת קהל חדש לאתר אך מזניחים את שיפור יחס המרה באתר שלכם ולכן לא אתם לא ממצים את מלוא פוטנציאל המכירות באתר שלכם- איך תגיבו?
flashy

שיפור אחוזי המרה (Conversion Rate Optimization) או בקיצור CRO, זה תחום שלמעשה קיים מראשית האינטרנט ועוסק במקסום הפוטנציאל של המרות באתרי אינטרנט. ישנן דרכים רבות לשפר את יחס ההמרה באתר שלכם אך הדרך הבולטת ביותר היא באמצעות שיווק אוטומטי (Marketing Automation).

זה הזמן שלכם להכיר את פלאשי – Flashy, פלאשי היא הדרך החכמה ביותר להבין את המבקרים והלקוחות שלכם ולהגיב לפעולות שהם מבצעים באופן אוטומטי בזמן אמת באמצעות פופאפים, דואר אלקטרוני, הודעות SMS ופוש. האוטומציה השיווקית של פלאשי ידידותית ופשוטה לתפעול. היא מאפשרת לתקשר עם הלקוחות, לטרגט אותם ולהגביר את המעורבות שלהם ביעילות רבה מאי פעם. הכלי יחסוך לכם זמן רב שמתבזבז על פעולות רפטטיביות בתקשורת עם לקוחות. ריכזנו לכם כמה מהיתרונות הבולטים של המערכת:

  1. שמירת כל אינטראקציה שהלקוח מבצע עם העסק שלכם- לא משנה באיזה דרך הלקוח מבצע אינטראקציה עם העסק שלכם פלאשי שומר את כל המידע ומאפשר לכם להשתמש בו כדי להתחיל מסעות לקוח על בסיס הפעולות שהוא מבצע כמו עמודים שנצפו באתר, טפסים שהלקוח ממלא, מוצרים שהוא צפה ורכש, מיילים שנפתחו ואינטרקציות נוספות שקרו במערכות אחרות שאתם משתמשים בהם. פלאשי מתחבר באופן מושלם לאתרי האיקומרס שלכם: שופיפיי, וורדפרס, קונימבו ועוד!
  2. הגדלת המכירות שלכם בצורה אוטומטית וחסכון בזמן – באמצעות פלאשי ניתן ליצור תהליכים אוטומטיים כדי למנוע מהלקוחות שלכם לנטוש את הסל באמצעות סדרה של מיילים והודעות טקסט, ניתן להציע מוצרים נוספים ללקוחות הקיימים ואף להגדיל את מספר הרכישות פר לקוח. בנוסף, ניתן לבקש חוות דעת אחרי רכישה – כל לקוח נהנה מחווית רכישה פרסונלית על בסיס ההתנהגות שלו. מדהים.
  3. המירת מבקרים באתר ללקוחות נאמנים – ניתן להגדיל את מספר הנרשמים בקלות באמצעות פופאפים חכמים שקופצים באתר בדיוק בזמן הנכון עם המסר הנכון, כאשר המבקר עומד לצאת מהאתר, כשהוא שוהה מעל X שניות ועוד אפשרויות. בנוסף, ישנם פופאפים דינמיים ללקוחות החוזרים שלכם שיעזרו להגדיל את ערך הרכישות הבאות שלהם דרך הצעות למוצרים ומבצעים על בסיס רכישות קודמות.
  4. כל הדוחות והתובנות שאתר מסחר צריך במקום אחד – ניתן לעקוב אחרי כל המכירות, ההכנסות ויחס ההמרה מכל מסר ששלחתם, מהו ערך חיי הלקוח, מספר הרכישות הממוצע שכל לקוח מבצע, מחזורי הרכישה, תאריכי רכישה ראשונה ואחרונה, מקורות הגעה – מידע שיתן תשובות לשאלות שלכם ויאפשר לשפר את הביצועים על בסיס מידע.

5. הטמעה מלאה עם האתר מסחר שלכם בתוך דקות – בלחיצת כפתור תוכלו לחבר את פלאשי לחנות מסחר שלכם, אנחנו מייבאים את כל הלקוחות, המוצרים, היסטוריית הרכישות של כל לקוח ומאפשרים לכם להתחיל לבצע סגמנטים מדוייקים ותהליכי שיווק אוטומטיים על כל המידע שצברתם מהרגע הראשון. מכאן ואילך כל פעולה שהלקוח שלכם מבצע עם העסק תסתנכרן בזמן אמת בפלאשי.

לסיכום, באמצעות פלאשי, ממשק קל וידידותי, תוכלו לייצר מסע שיווקי שיגרום ללקוחות שלכם להרגיש שאתם מכירים אותם ומציעים להם את מה שבאמת מעניין אותם. אם אתם מעוניינים בחברת דיגיטל שהיא שותפה רשמית של פלאשי שתעשה זאת עבורכם – דברו איתנו 🙂