מקסימום ביצועים – הכירו את הקמפיין החדש של גוגל מסוג Max Performance

סוג חדש של קמפיין Google Ads נכנס אט אט לכלל חשבונות הפרסום, והוא כאן כדי לשפר את אסטרטגיית הפרסום שלכם באמצעות הכוח של אוטומציות ולמידת מכונה (AI).

קמפיינים של ״ביצועים מקסימליים״ (PMax) הוצגו ב-Google Marketing Live בשנת 2021 והגיעו לארץ בתחילת 2022. מטרתם העיקרית היא ליצור לידים, להגדיל מכירות באתרי הסחר שלכם ולהגדיל את הביקורים בחנות הפיזית שלכם.

נסינו את הקמפיינים בכמה מהלקוחות שלנו ונדהמנו מהביצועים – קמפיינים מסוג PMax הגדילו את המכירות האינטרנטיות של אתר קוסמטיקה מוביל בישראל, ב-24% (!) בנוסף, שיעור הקליקים (CTR) השתפר ב-+30% בהשוואה לקמפיינים קיימים לרשת החיפוש ולרשת המדיה.

במאמר הזה נלמד מקרוב: אילו קמפיינים 'מקסימום ביצועים' יכולים לעזור לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר, את היתרונות, איך להתחיל, ואת הנכסים שאתם צריכים לספק ל-Google על מנת להתחיל בקמפיינים האלה.

סוג הקמפיין 'מקסימום ביצועים' ניתנת להתאמה רבה מכיוון שהוא משתמש בשילוב של אוטומציה ולמידת מכונה כדי לעזור למפרסמים לבצע את יעדי ההמרה הספציפיים שלהם. לסוג קמפיין זה יש טווח הגעה רחב בכל המדיות של Google, ולמעשה, הלקוחות שלכם יוכלו לצפות בקמפיינים במיקומים הבאים:

  • Display
  • Search
  • Maps
  • Discover Feed
  • YouTube
  • Gmail
  • Shopping Ad Inventory

איך זה עובד?

כל מה שעליכם לעשות, זה לבחור יעד שיווקי ולאחר מכן לבחור את יעדי ההמרה התומכים ביעד. כדי להבטיח שהקמפיינים שלכם יעברו אופטימיזציה כדי להניב את החזר ה-ROI הטוב ביותר באמצעות אוטומציה, הקצו יותר מיעד אחד וערכים שונים להמרה לכל קמפיין. עם התמקדות ביעדים, הקמפיינים של PMax ישתמשו בטכנולוגיית הצעות מחיר ומיקוד אוטומטיות כדי לעזור לכם להשקיע את התקציב שלכם ביעילות רבה ויתמקדו בהזדמנויות עם ההחזר הגבוה ביותר.

בנוסף, ניתן להבין אילו אוטומציות פועלות וכיצד תוכלו לשפר את הקמפיין שלכם על ידי מתן תמונה פשוטה של אילו קהלים, קריאייטיבים ומניעים אחרים משפיעים על הביצועים.

Screenshot of the update dInsights page, including a demand forecast.
מקור: גוגל

באילו מטרות ניתן להשתמש בקמפיין ״מקסימום ביצועים״?

מכירות באתר:
• Online purchase
• In-App purchase
• Customer Acquisition (Beta)
• Loyalty sign up
• Subscription
• Store sales (Coming Soon)
• Add to cart
• Begin checkout

לידים:

• Request quote
• Signup
• Lead form
• Phone call leads
• Imported lead
• Book appointment
• Get directions (Coming Soon)
• Outbound click
• Contact

• New Customer Acquisition (Coming Soon)


מכירות לא מקוונות:
• Store visit
• Store sales (Coming Soon)
• Local actions (Direction and Calls)

מקור: גוגל

האם עלי להפסיק להפעיל את הקמפיינים האחרים שלי?

התשובה היא – ממש לא. הקימו את הקמפיינים מסוג מקסימום ביצועים לצד שאר הקמפיינים שלכם. המשיכו להשקיע בקמפיינים שלכם לרשת החיפוש, ונסו להפעיל אותם במקביל עם ביצועים מקסימליים כדי לראות איזה מהם נותן לכם את התוצאות הטובות ביותר. הקמפיין החדש אינו משתמש במילות מפתח כמו בקמפיין חיפוש רגיל.

מה אני צריך בשביל להקים את הקמפיין?

1. אירועי המרה – Google Ads Conversion Tracking

2. טווח לקמפיין – מומלץ על 4 שבועות לפחות

3. כותרות ותיאורים:

  • 3 כותרות קצרות של 30 תווים.
  • 2 תיאורים (לפחות) של 90 תווים.
  • כותרת ארוכה של 90 תווים.

4. תמונות:

  • 1 x 600×316 landscape
  • 1 x 300×300 square
  • 1 x 314×314 square (for campaigns with Store Visits goal)
  • 1 x 128×128 logo
  • Recommended: 1200 × 628
  • Max file size: 5,120KB

5. וידיאו (לא חובה, אבל מומלץ).

  • > 10 seconds in length

6. פיד נתונים:

  • Google My Business (optional)
  • Google Merchant Center (optional)
  • Dynamic Ads feed (optional)
  • Business data feeds (optional)

7. קהלים מותאמים אישית:

  • First-party Audiences, incl. Remarketing lists (optional)
  • Google Audiences, incl. custom audiences (optional)

5. טרגוטים גיאוגרפיים

6. תקציב

לסיכום, עולם הפרסום הדיגיטלי כל הזמן צומח ומשתפר, המגמה של ענקיות הפרסום היא מצד אחד להנגיש את הפרסום לכל אחד, אך יחד עם זאת, מצד שני, לתת להן לבצע עבורכם את האופטמיזציה ואת הדברים הטכניים. כל זה על מנת שתוכלו להתמקד נטו ביצירת מסרים, קריאייטיב, והסקת מסקנות בצורה נוחה יותר. אם אתם מעוניינים שאנחנו ננהל עבורכם את הקמפיינים בגוגל ובשאר הפלטפורמות, צרו איתנו קשר עוד היום.