רק היום! רשימת מבצעים מומלצים שיגדילו לכם את המכירות

מבצעים הם הדרך הטובה ביותר להביא קונים חדשים, להעיף מוצרים תקועים ובשורה התחתונה - להגדיל את מחזור המכירות שלנו. בזמן שהחגים בפתח, עלינו לתכנן אותם בצורה נכונה, שקולה ומחושבת – הם יכולים להיות כלי עבודה מרכזי בשדרוג העסק והזרמת כספים בדיוק בזמנים שאנחנו זקוקים להם. איזה מבצעים ניתן לעשות? להלן המדריך המלא:

עבדתם כל כך קשה על האתר שלכם, השקעתם בו אנרגיה, זמן וכסף – מה זאת אומרת כסף? ים כסף! ועכשיו מה? תשבו ותחכו שהמכירות יגדילו את עצמן? תרשו לנו לענות לכם על זה: פחות…
לגמרי כמו בחנות פיזית, גם חנות אינטרנטית צריכה להיות אקטיבית על מנת להגדיל את המכירות שלה. יש המון דרכים לעשות את זה, אבל בואו ננסה להתמקד בדרך אחת יעילה במיוחד: מבצעים!

אין דבר שהאוזן הישראלית (או האנושית בכלל) אוהבת לשמוע יותר מאשר את המילה "מבצע". אין איש פרסום שלא שומע 67 פעמים ביום בממוצע את המילים "תוסיף למעלה בגדול 'מבצע'. ושיהיה באדום בולט. ועם סימן קריאה. שיהיה גדול, כבר אמרתי?" ואין בעל עסק שלא שובר את הראש איך לייצר עבור לקוחותיו מבצעים שמצד אחד יביאו לקוחות, ומצד שני לא יגרמו לו להפסדים.

במיוחד בשביל בעלי עסקים כאלה, החלטנו לצאת במבצע משלנו: קראו מאמר אחד – קבלו 5 רעיונות למבצעים אפקטיביים להגדלת המכירות באתר שלכם בחינם! ככה סתם כי בעל הבית השתגע.

אבל רגע לפני שאתם יוצאים במבצע מטורף (כי כל המבצעים מטורפים, לא?), הגדירו את מטרת המבצע שלכם. האם אתם מפרסמים מבצע כדי למשוך לקוחות חדשים או אולי מטרת המבצע שלכם היא שימור לקוחות קיימים ו/או חיסול מלאי, במידה ויש כזה? כדי שהמבצע שלכם יהיה מוצלח ולא תצאו ממנו מופסדים חשוב מאוד שתהיו ממוקדים במטרה ברורה, כך תוכלו להחליט על המבצע שישרת את המטרה שהוגדרה בצורה הטובה והיעילה ביותר.
אחרי שהגדרתם את המטרה ואתם יודעים לאן אתם מכוונים, הגיע הזמן ללחוץ על ההדק.

  1. יופי שבאתם, מתי רואים אתכם שוב?
    אם המטרה שלכם ביציאה במבצעים היא נקודתית – יש מגוון דרכים ידועות להשיג זאת, כמו למשל הכרזה על X אחוזי הנחה או מבצעי 1+1 למיניהם, אבל אם המטרה שלכם ארוכת טווח חשוב שגם תחשבו בהתאם. למשל, הציעו לרוכשים באתר שלכם קופון לרכישה חוזרת. למה לא קופון לשימוש ברכישה הראשונה? כיוון שעל פי הסטטיסטיקה קונים חוזרים מוציאים בממוצע פי 7 יותר מאשר קונים בפעם הראשונה. בנוסף, כך תוכלו לייצר קשר מתמשך עם הלקוח שלכם. ה"דייט" השני הוא כבר שלב מחייב יותר בקשר שלכם.

  2. אפשר להציע לכם חברות?
    כאמור, עם ישראל אוהב מבצעים בערך כמו שהוא אוהב אוכל בחגים – כמה שיותר! אז אם ככה, למה לא לנצל את זה לטובתכם? הציעו אחוזי הנחה למצטרפים חדשים למועדון הלקוחות שלכם ובכך הגדילו אותו ואת האפשרות ללקוחות חוזרים, כי לכולנו ברור שלקוח חוזר עדיף על לקוח מזדמן, נכון? יחד עם זאת, כדי לא לאבד את קהל הלקוחות הנאמן שלכם רצוי לא לשכוח לתת משהו גם למועדון הלקוחות הקיימים שלכם. אתם לא רוצים לגרום להם להרגיש שלוקחים אותם כמובן מאליו, כי כמה שקשה לגייס לקוחות נאמנים – ככה פשוט וקל לאבד אותם.

  3. שתפו כי אכפת לכם (מהכיס שלכם)
    השתמשו במבצע שאתם מציעים על מנת להפוך את הלקוח שלכם לשגריר שלכם. הציעו ללקוחות שלכם הנחה בעת הרכישה במידה וישתפו את הרכישה ברשתות החברתיות השונות. שתלו כפתור שיאפשר שיתוף בקליק וללא מאמץ מיוחד מצד הלקוח שלכם. תתפלאו לגלות כמה אנשים יבחרו לשתף את הרכישה שלהם אצלכם ויצרו עבורכם סוג של פרסום חינמי ברשתות החברתיות, בזמן שאתם עונים על שני צרכים בסיסיים של הלקוח שלכם: הצורך בהנחה, והצורך הבסיסי של כל אדם להשוויץ ולהוציא לחברים שלו את העיניים עם הרכישה החדשה שלו.

  4. יאללה, תעמיסו!…
    צרו מבצע 1+1 על מוצרים נבחרים. אין דבר שהלקוח הישראלי אוהב יותר מאשר להרגיש מורווח, ומבצע כזה נוגע בדיוק בנקודת הג'י שלו. יחד עם זאת, הקפידו על בחירת המוצרים למבצע כזה הקפדה יתרה, כיוון שהיא משמעותית ביותר עבורכם וצריכה להיעשות בחוכמה ובצורה מחושבת ומבוקרת. מצד אחד, אתם רוצים שהמוצרים שתבחרו יהיו אטרקטיביים וימשכו אליכם את הקהל שלכם, ומצד שני עליכם לשים לב טוב-טוב שגם במבצע מסוג זה אתם עדיין מרוויחים, או לכל הפחות לא מפסידים. לכן לפני שתצאו במבצע עם המוצרים הכי נמכרים שלכם רק כדי למשוך לקוחות, בדקו קודם את העלויות והרווח שלכם. ודאו שאתם בוחרים במוצר עליו הרווח גדול ככל האפשר, כך שמכירת יחידה בודדת ממנו תוכל לכסות לפחות 50% מעלות היחידה הנוספת הניתנת במתנה ללקוח שלכם, או לכל הפחות בחרו במוצר שהעלות שלו נמוכה יחסית גם ללא קשר לרווח עליו, כך שתוכלו לספוג את המתנה ללקוח.

  5. רק היום! רק היום!
    צרו דחיפות אצל הלקוחות שלכם והגדירו מבצע מוגבל בזמן. זה, למעשה, יכול להיות כמעט כל מבצע שתבחרו: 50% הנחה, 1+1, קוד קופון שנשלח בניוזלטר ועוד… כאן הכל הולך. ה"חוק" היחיד הוא הגבלת הזמן, ורצוי לשחק על זמן קצר ככל האפשר. זה יכול להיות אפילו טווח של שעות בודדות, או, אם תרצו, טווח זמן ארוך יותר של מספר ימים (וגם אז רצוי להגדיר אותו בשעות. למשל: "מבצע ל72 שעות בלבד!"). הכל תלוי, כמובן, בטרפיק שיש לכם באתר ובטרפיק הצפוי למשך זמן המבצע.

הנה כמה מהמבצעים שאנחנו ביאנג מדיה משתמשים ללקוחותינו:
* קנה אחד, קבל את השני ב…
* קנה 2 קבל את ה- 3 בחינם.
* קנה 1 קבל 30%, קנה 2 קבל 40% קנה 3 קבל 50>#br###* קנה 3 קבל את ה- 4 בשקל!
* 25% לקניה ראשונה.
* מוצר שלישי ב- 50%!
* באנדל מוצרים הכי נמכרים.
* משלוח חינם בקניה מעל 199 ש"ח
* קנה ב – XXX ש"ח קבל מוצר מתנה
* קנה ב – XXX ₪ קבל קוד קופון של 30% לקניה הבאה
* כל ה [קטגוריית מוצרים באתר] ב- XXX מחיר!
* בקניית XX קבלו גם YY מתנה בכל מוצר! מלאי מוגבל
* קונים ב- 200 משלמים 100


עכשיו כל מה שנשאר לכם הוא רק להסתכל בין הכוונות ולזהות את המטרה, להתחמש במבצע המתאים לכם ולצאת לדרך.
בהצלחה!

רוצים לעבוד איתנו?

מאמרים אחרונים

בואו ללמוד על הלקוחות שלנו: