הצ׳קליסט המלא לעליית מבצע חדש באתרי איקומרס
מבצעים זה דלק – הם מניעים טראפיק, מייצרים עניין ומעלים מכירות. אבל אם לא מתכננים נכון את העלייה שלהם – כל הדלק הזה פשוט נשרף....

כשאנחנו יוצרים קמפיינים בפייסבוק וגוגל לחנות האונליין שלנו - קל לנו מאוד למדוד את ההצלחה באמצעות הפיקסל או האנלטיקס. אנחנו יכולים למדוד כמעט בשקיפות מלאה את המשפך השיווקי: כמה אנשים נכנסו > כמה התקדמו לעמוד התשלום > כמה רכשו ובאיזה סכום. נוכל גם לדעת בדיוק מאיזו מודעה הרכישה הגיעה. הקושי האמיתי הוא למדוד רכישות והכנסות מהפרסום למותגים שהמכירה מתבצעת בחנות הפיזית או באמצעות מכירות טלפוניות. אל דאגה, מצאנו לכם את הפתרון.

המרות לא מקוונות בפייסבוק וגוגל מאפשרות לעסקים ומותגים לנצל את נתוני האירועים הלא מקוונים (לא דיגיטלים) שלהם, כגון רכישות בחנות, הזמנות בטלפון ולידים איכותיים, כדי לבסס עליהם קמפיינים דיגיטליים. עסקים יכולים לחבר מסדי נתונים של CRM (ניהול קשרי לקוחות) או מערכות POS (נקודת מכירה) לחשבון הפייסבוק או גוגל שלהם כדי לעקוב אחר אירועים לא מקוונים שאינם מתועדים באמצעות הפיקסל של פייסבוק או גוגל אנליטיקס.
היתרונות הבולטים בשימוש בהמרות לא מקוונות:

אז.. איך מחברים את האירועים הלא מקוונים לקמפיינים בפייסבוק?
בפייסבוק: נצטרך להעלות לפייסבוק מידע על הפעולות הלא מקוונות של אנשים. ניתן לחבר את הנתונים שלך לקמפיינים בשלוש דרכים: באמצעות מנהל האירועים הלא מקוונים המקומי של פייסבוק; על ידי חיבור ישיר ל-API; או על ידי ניצול אינטגרציות קיימות עם שותפי פייסבוק. כמו Zapier, סיילספורס, מאסקיו ועוד.

בגוגל: ניתן לייבא אל Google Ads המרות שאתם עוקבים אחריהן במערכות אחרות. זוהי האפשרות המקיפה ביותר, והיא תקפה להרבה דרכים שונות למעקב אחר המרות אופליין. ניתן לייבא המרות שהתחילו בקליק על מודעה או בשיחת טלפון ממודעה.
לסיכום, לפעמים מודעה אינה מובילה ישירות למכירה מקוונת, אלא מעלה את הלקוח על מסלול שבסופו יקנה מוצר בעולם הלא מקוון, למשל, בביקור חנות או בשיחת טלפון עם העסק. עלינו לדעת כיצד להשתמש בכלים למדידת האירועים הללו על מנת לעקוב אחרי ההמרות ולמקסם את ביצועי הקמפיינים שלנו.